Stránka 1 z 2

Elektrická zadní brzda VW Passat B7

Napsal: 07 pro 2017, 17:37
od Jodr
Po výměně zadních kotoučů a destiček jsou disky po jízdě na rozdíl od předních přímo horké. Není rozhodující zda ručně odbrzdím a vypnu AutoHold nebo ne. Nadzvednutá kola jdou lehce protočit. Teplá jsou obě kola. Válečky obou kol pod prachovkami nejeví ani náznakem nějakou oxidaci na povrchu. Otevření brzd a následné nastavení provedeno přes diag. Mé někdo nějakou zkušenost??

Napsal: 07 pro 2017, 18:01
od slovacek.milos
pokud dou kola lehce protáčet tak asi řešíš nějakou blbost ;)

Napsal: 07 pro 2017, 18:03
od Romaneek
Mě to na B6 dělalo jedno kolo a byl vadný brzdič..
Řešilo se to na VW fóru ;-)

Napsal: 07 pro 2017, 18:26
od Jodr
slovacek.milos píše:pokud dou kola lehce protáčet tak asi řešíš nějakou blbost ;)
No, jako blbost mě to nepřipadá. Odpoledne jsem přijel domů (cesta zhruba 50km) a dal se do mytí auta, když se dostala voda na kotouče, docela to zasyčelo, tudíž teplota kotoučů dost přes 100st. Přední kotouče sotva vlažné, čili žádné intezivní brzdění se nekonalo. Po zvednutí kol je lehce protočím. Peru se s tím od výměny kotoučů a destiček. Kotouče jsem měnil na popud technika STK, protože byly na třecích plochách orezlé, což se mu nějak nelíbilo. Jinak na brzdě byly OK. Problém je u obou zadních kol :(

Napsal: 07 pro 2017, 18:45
od dream7000
a nezadáva sa tam hodnota hrúbky brzdového obloženia pri výmene platničiek vzadu? na 3c sa to robilo urcite, neviem nemám tu b7

Napsal: 07 pro 2017, 19:07
od sathol
tlouštka desek už se nedava davala se jen na audi a to kolem roku 05=06

Napsal: 07 pro 2017, 19:22
od dhfool
No a když se vypne ESP, tak problém přetrvává? Jestli to je teda problém...

Napsal: 07 pro 2017, 19:25
od slovacek.milos
Jodr píše:
slovacek.milos píše: Problém je u obou zadních kol :(
kotouče mají běžně po dojezdu 60 stupnů, měřím lejzrem,

pokud ti de kolo lehce protáčet jak píšeš, tak se bude asi těžko hřát? co myslíš

kdo by ho zahříval? jedině matroš co se neumí chladit,

pokud zatláčís pístek u výměny tak musí jít pomalu lehce a do konce,

vodítka nesmí být zadřené, víc tam toho nevymyslíš ;)

Napsal: 07 pro 2017, 19:58
od Jodr
Prasátka jdou zatlačit, vodítka jsem prověřoval, destičky jsou v třmenech pohyblivé a tím pádem mě došly nápady, proto jsem dal dotaz, zda se s tím někdo nepotkal. Problém vzniknul stopro s výměnou desek a kotoučů... :?

Napsal: 07 pro 2017, 20:02
od slovacek.milos
Jodr píše:Prasátka jdou zatlačit, vodítka jsem prověřoval, destičky jsou v třmenech pohyblivé a tím pádem mě došly nápady, proto jsem dal dotaz, zda se s tím někdo nepotkal. Problém vzniknul stopro s výměnou desek a kotoučů... :?
značka kotoučů a desek?

Napsal: 07 pro 2017, 20:04
od proxima
B7 Maju aktivovaný tzv. suchy stierač ktory pri prejdený vody na pár sekund jemne pribrzdi kolesá aby sa brzdy vysušili :)

Napsal: 07 pro 2017, 20:12
od Jirka.
Dost jsme s tím s klukama laborovali a dělají to neorigo destičky.

Napsal: 07 pro 2017, 20:13
od Jirka.
teda pokud je to na obou kolech stejně, pokud přibržduje jen jedno tak je brzdič v háji

Napsal: 07 pro 2017, 21:11
od Jodr
proxima píše:B7 Maju aktivovaný tzv. suchy stierač ktory pri prejdený vody na pár sekund jemne pribrzdi kolesá aby sa brzdy vysušili :)
Tak tohle mě ani nepřipomínej. Měl jsem od roku 2003 VW Passat B5. Nic netušíc jsem v D na dálnici při jízdě ve štrůdlu a dešti musel brzdit. Šlápnu ne brzdu a ono NIC! Ještě že jsem měl dostatečný odstup za autem přede mnou. Auto jsem měl od nova, proto desky orig z montáže. V servisu VW se tomu hrózně divili. Problém zmizel až po výměně destiček. Podobnou zkušenost udělal kolega se Supem. Ten chtěl brzdit před přechodem pro chodce. Naštěstí se chodcům stačil vyhnout, auto začalo brzdit až za přechodem!
Jinak u nynějšího B7, pokud jedu delší dobu v dešti, pociťuju po brzdě nepatrné prodlení, takže "suchý stěrač"? No nevím, nevím...
-> Miloš.Slováček Kotouče jsem měnil někdy v dubnu. Zkusím se na značku podívat v papírech od dodávky. Snad je najdu.
Jirka. píše:Dost jsme s tím s klukama laborovali a dělají to neorigo destičky.
No nic jiného to snad dělat nemůže. Kotouče běží, pravý ve dvou stovkách, levý téměř v nule na tisícinové hodinky.

Napsal: 07 pro 2017, 21:16
od Jirka.
Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.