Motor 2.2dCi v Espace G9T-742 110kw, setkal jste se někdo s tímto? Tubus sací vačky prasklý na 3x, na výfukové straně na 2x + jsou všechny šrouby tubusu z M6 přeřezané na M7 a v původních tubusech převrtané díry.
Nepřišel bych na to, kdyby extrémě netekla příruba na sací vačce a to tak, že viz. poslední fotka, takže se sundalo sání a chtěli jsem sundat sací tubus a tohle překvapení.
Motor 2.2 dCi G9T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No, myslím že jsi majitele zároveň zklamal a zároveň mu ušetřil pořádný balík. To je za minutu dvanáct.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Olej tekl masivně do rozvodů a jelikož zde je rozvod částečně koly a pak zbytek řemenem, tak z deklu řemenové části vytékal olej přímo na řemenici a řemen vícedrážkový.
No kluk přijel, že už mu nejde servo ani dobíjení a kouří se z podkapoty, ten řemen jak byl namaštěnej tak separoval a zasekl pod řemenici a kladky, řemenice se jak je vidět na obrázku krásně vytavila. Zde je foto s umytým motorem v rámci možností a novou vícedrážkou + kladkama aby se dalo zjistit kde má čmelák žihadlo
No kluk přijel, že už mu nejde servo ani dobíjení a kouří se z podkapoty, ten řemen jak byl namaštěnej tak separoval a zasekl pod řemenici a kladky, řemenice se jak je vidět na obrázku krásně vytavila. Zde je foto s umytým motorem v rámci možností a novou vícedrážkou + kladkama aby se dalo zjistit kde má čmelák žihadlo