motor BXE stráca výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

motor BXE stráca výkon

Příspěvek od pavel9270 »

Zdravím. Riešim Passata s motorom BXE (wallbash) . Prišiel ku mne s rozsvietenou MILkou a úplne bez ťahu. Zadretá regulácia na turbe. Turbo nerozobrateľné tak išlo na repas. Po založení turba auto síce ide na nižšie rýchlosti v pohode no na 4 a 5-ku ako keby strácalo dych. V ECU chyba žiadna, parametre váhy a tlaku turba kopírujú požadované hodnoty. Filtre nové, skontrolované sitko v nádrži, katalizátor priebežný, vyskúšané aj s odpojeným výfukom. Výmena vačky, zdvihátok a skrutiek na vstrekoch. Vstreky nastavené na 180st. Rozvody samozrejme na prípravky. Korekcie vstrekovačov do 0,8. Som už z neho na prášky. Prosím o nejakú inšpiráciu. ...žeby tandemovka nízky tlak..?
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Myslim, ze dany problem sposobuje samotna velkost turboduchadla, od spodu ide, no vo vyssich ot je to mrtve, riesili sme rovnaky problem na golfe mk5 bxe, motor v OK stave, vymenilo sa turbo za vacsie 1756 plus spicky z AL vstrekov a z mrtveho auta sa stal svizny voz s 220 ps v 4200 ot
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

To je pekné, ale ja ho nemôžem nejak tuniť- som obmedzený rozpočtom... Je to auto zákazníka-bazáristu, doezenka asi z NL a je učené na predaj. Takže prebrať k životu koníky dané fabricky a nie drahé úpravy. Aj tak je už v ňom nasypané dosť peňazí, na jeho vkus...
...ale vďaka za reakciu.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Nalogovat prubeh plneni tlaku turba.
Pak uvidis kde asi bude chyba.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jj log 1,3,11 ale ak si dal repasovat to kkk tak uz lespie to nebude treba zamenit za garett
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

sparco gti píše:jj log 1,3,11 ale ak si dal repasovat to kkk tak uz lespie to nebude treba zamenit za garett
ak si dobre spomínam tak tam garrett na 90% je. S logovaním nemám skúsenosti- koncerny moc nerobím. Musím sa tomu povenovať ako na to...
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Takže som to rozchodil: malo by to byť podľa návodu. Je to na 4-ke do mierneho tiahleho kopčeka, na plný plyn. ...ak by sa našiel niekto ochotný to mrknúť a vyhodnotiť, budem vďačný.


https://ulozto.sk/!bMOfuSyH9kpY/vw-passat-bxe-rar
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

daj to na letecku postu
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

sparco gti píše:daj to na letecku postu


http://leteckaposta.cz/695591384
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

treba subor CSV to co tam mas nejde precitat
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

sparco gti píše:treba subor CSV to co tam mas nejde precitat


ja som to v DP Logview pozeral. Normálka graf.


Ak to otváraš v DP Logview tak v spodnom riadku Soubory typu: mením z CSV na všchny. Potom Ti to otvorí...
Naposledy upravil(a) pavel9270 dne 28 pro 2017, 21:21, celkem upraveno 2 x.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

jediné co tam vidim špatně, že ti regulace lítá jak na kolotoči.. chodí volně,?
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

honzas1 píše:jediné co tam vidim špatně, že ti regulace lítá jak na kolotoči.. chodí volně,?
Ano, nezadrháva...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ta váha je docela na hraně, to turbo je taky nastavený nějak divně, zdá se že má docela roztažený lopatky a dlouhý táhlo
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Huml píše:ta váha je docela na hraně, to turbo je taky nastavený nějak divně, zdá se že má docela roztažený lopatky a dlouhý táhlo
Áno, ten pomalý nábeh tlaku turba som si všimol, ale aj keď sa dotiahne na požadovanú hodnotu tak stúpajú otáčky veľmi ležérne. Tá váha (predpokladám] sa pomaly doťahuje na požadovanú hodnotu kvôli tomu, že si nepotiahne vzduch turbo. EGR bol tiež čistený. Auto nedymí.
Ešte mám jednu otázku. Dokáže to vyhodnotiť ECU, že tandem dáva slabý tlak na vstreky?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“