Stránka 1 z 2
Cukání 1,9 tdi ATD
Napsal: 30 pro 2017, 10:36
od torrent
Dobrý den,
mám takový problém, nebo jej spíše očekávám. Na diagnostice jsem nebyl.
Ale včera jsem a po cca 7 km jízdy mě auto párkrát cuklo na semaforem jsem si pak všiml že trochu houply otáčky (ale fakt malicko). Poté zase celý cen ok. Tankuju jen na benzine. Auto je jinak v porádku, spotreba ok, jen tohle me trochu vystrasilo. Mam ocekavat nejake problemy se vstriky? Díky
EDIT jen jeste dodam, že auto cuka když se ohreje na tech 80-90 a dela to max km pak je zase klid...kdyz je studeny tak taky ok
Napsal: 30 pro 2017, 17:58
od martinsidlo
Pořádně protáhnout na dálnici. Budeli to pokračovat,VAG. A nebo neřešit a jezdit.
Napsal: 30 pro 2017, 18:00
od torrent
Nemam dalnicni znamku, ale zkusim to někde poradne protahnout. ALe co by to mohlo delat?
Napsal: 30 pro 2017, 18:32
od proxima
Ono to môže byť XY vecí.Prvom rade pozrieť pamäť závad.
Napsal: 01 led 2018, 13:44
od torrent
Tak jsem s tím ještě trochu jezdil. Po zahřátí vibrace jako prase. Auto cukalo, až jsem si málem vyrazil zuby o volant. Zvuk motoru byl jako když to jede na 3 válce. Jediný co pomohlo tak zastavit a znova nastartovat pak to jelo už normálně.
Napsal: 01 led 2018, 15:00
od Car diag
Vadný vstřik,podfukujici vstřik,gumicky na vstřikách,dej sem korekce skupina 13 a 23
Napsal: 01 led 2018, 15:05
od torrent
Přibližná cena opravy (v lepší případě jen gumicky a v tom horsim vstrik?)? NA dia se dostanu až zítra
Napsal: 01 led 2018, 15:13
od Car diag
To ti předem nikdo neřekne,nejdřív Diagnostika,pak kouknout vačku,zdvihatka a pokračovat dál.
Může to být 3000Kč ale klidně i třeba 30000Kč. Těžko takto střílet
Napsal: 01 led 2018, 15:21
od torrent
To se toho radši zbavím, než do toho rvát další prachy.
Napsal: 01 led 2018, 15:48
od adrian_B
kabelaz na vstrekoch?

Napsal: 01 led 2018, 15:57
od torrent
To už jsem taky vyčetl. Nebudu to řešit a auta se zbavim...těch poruch už bylo víc a jen co jednu vyřešim posere se něco jinýho
Napsal: 01 led 2018, 16:53
od Fity
Shoď ventilové víko, vyházej kontakty ze vstřiků, kontakty trochu napruž, protikusy trochu zcvakni a jezdi dál, na 99% je to tohle. Oprava za nula peněz a 30minut práce.
Napsal: 01 led 2018, 17:36
od torrent
Dobře zkusím, ale může mi někdo vysvětlit proč to dělá jen při ohřátém motoru? Za studena je to Ok?
Napsal: 01 led 2018, 17:46
od Fity
Já si myslím, že snad kvůli roztažnosti, únavě materiálů, k tomu snad problematika elektro a je to na světě. Máká to v hlavě, v oleji při vysokých teplotách a když jsem viděl ty drobné kontakty... Já se na to ptal před časem. Auto cuklo jednou, pak týden nic, zas, pak dvakrát, pak se to zatřepalo, pak jsem si jak píšeš málem vymlátil zuby a ještě se mi rozsvítilo ESP. Napružil jsem a jezdím dál, podle znalejších může oprava vydržet, anebo nemusí a pak je to na nový svazek. Do dvou tisíc myslím?
Napsal: 01 led 2018, 17:48
od torrent
Tu teplotni roztaznost a tak tomu rozumim. Ale proc je to pak ok když znova nastartuju? prece ten kontatk je spatny porad
ok a kdyby byl špatný vstřik projevovalo by se to taky takhle?