Problémy s Dacia Duster
Zdar pánové .Mám problém a doufám, že mi zde pomůžete. Po cca 2 dnech stání na venku při teplotách pod -5 C jsem potřeboval odjet a po prvním nastartování motor po cca 5 s zhasl .Po několika pokusech a čase tak 5 min. opakovaného startování se povedlo nastartovat. Musel jsem pomoci plynu dostat motor do otáček aby zůstal běžet na volnoběh. Pak už motor běžel normálně.Stalo se mi to už několikrát v loni ,ale v servise nic nenašli a strašili mě vstřiky.Prvě jsem si myslel, že je pravděpodobně zamrzla nafta. Jedím jen na benzinu (celoročně používám VIF). Filtr vyměněn a rozřezán zda neví zanesen. Dělá to jen v zimě při této teplotě.
motor 1.5 dCi 79 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nemusí..
teď řešíme P307 HDi Siemens
když jde teplota pod plus 10, zhorší se starty, pod nulu už skoro nemožné nastartovat,vyměněno kde co vč. vstřiků a CR čerpadla repas za 10tis.,stejný
tlaky motoru na studeným i teplým OK
v průhledný hadičce u filtru pořád lítají bubliny a tvoří se tam podtlak jakoby,tak nasávání z nádrže ven,jako bordel tam byl ale nic katastrfálního
je to složený a venku počká do rána na další test startu...
teď řešíme P307 HDi Siemens
když jde teplota pod plus 10, zhorší se starty, pod nulu už skoro nemožné nastartovat,vyměněno kde co vč. vstřiků a CR čerpadla repas za 10tis.,stejný
tlaky motoru na studeným i teplým OK
v průhledný hadičce u filtru pořád lítají bubliny a tvoří se tam podtlak jakoby,tak nasávání z nádrže ven,jako bordel tam byl ale nic katastrfálního
je to složený a venku počká do rána na další test startu...