Stránka 1 z 3
Passat b6 1,9 BLS 3000 km po vymene tesnenia opat tlakuje
Napsal: 02 led 2018, 18:09
od Mato86
Pani robil som znamemu pasata tlakovalo system a cez expanzku postupne mizla voda.tak hlava dolu,rovnanie nove tesnenie aj skrutky.vodna pumpa,blok zacisteny.chalan pracuje v DE cestou spat cca 3000km opat kontrolka vody.prestalo kurit a vravel ze ukazovatel teploty siel ku 130.co som si vsomol ked som to robil ze tam bolo tesnenie reinz 3dierove a srouby vyzerali zanovne.hlavu som nedal odtlakovat ale ak by bola prasknuta pochybujem ze by urobil 3000km.mate niekto podobne skusenosti???
Napsal: 02 led 2018, 18:22
od Tom.s
blok jsi kontroloval?
Napsal: 02 led 2018, 18:26
od Mato86
Ked bola hlava dolu tak len opticky ale nevsimol som si ziadnu prasklinu.
Napsal: 02 led 2018, 18:33
od leguan
bude křivej je potřeba zaškrabat
Napsal: 02 led 2018, 18:51
od Tom.s
přesně jestli to budeš dělat znovu, tak kontrola rovinnosti, jinak to budeš dělat víckrát
Napsal: 02 led 2018, 19:03
od Jirka Kužel
leguan píše:bude křivej je potřeba zaškrabat
můžeš mi prosím popsat to "zaškrábat"?
Napsal: 02 led 2018, 19:07
od Tomas.cz
Jirka Kužel píše:leguan píše:bude křivej je potřeba zaškrabat
můžeš mi prosím popsat to "zaškrábat"?
Takhle se dělají nebo možná už dnes dělaly lože u obráběcích strojů, ale
proncip je stejný, základ je kámen, modř, škrabka a ruce + oči zkušeného pracovníka
https://www.mmspektrum.com/clanek/je-za ... etoda.html
Napsal: 02 led 2018, 19:08
od Tom.s
vezmeš škrabák, tušírovací barvu a desku a škrabeš

Napsal: 02 led 2018, 22:37
od Huml
tipnul bych si, že spíš bude prasklej blok
Napsal: 02 led 2018, 23:28
od Mato86
V ktorych miestach to zvykne prasknut?viem to nejako odskusat alebo akym sposobom to zistit???
Napsal: 03 led 2018, 07:33
od roman1648
okem si myslím v podstatě nezjistitelný...prasklina začne "fungovat" až po ohřátí,leda motor rozdělat do šroubku a blok na kontrolu,ale to už je jedndušší jinej motor počítám..
párkrát mě to takto vyjebalo na starých frantíkách 1.9D/TD, pořád dokola se dělaly hlavy a hovno
samozřejmě, základ je rovnej blok,ale jinak bude asi fakt prdlej
Napsal: 03 led 2018, 09:37
od slovacek.milos
Mato86 píše:V ktorych miestach to zvykne prasknut?viem to nejako odskusat alebo akym sposobom to zistit???
mě by zajímalo o kolik se zbrousila hlava
na praskliny je detekční sprej, nevím kde jsem ho koupil ale určitě ho mají v kelly
Napsal: 03 led 2018, 10:00
od Mato86
Hlava sa len lizla.nepamatam si presne kolko mi vravel chlap co ju robil ale malo.blok som neškrabal len zacistil jemnym smirglikom tak ako vzdy.ale ked na tym uvazujem logicky tak ak by bola diera v bloku isto by sa to prejavilo skor ako po 3000km..
Napsal: 03 led 2018, 10:23
od roman1648
Mikrotrhlina no...ono to může na popojíždění normálně fungovat,na dálnici tomu dá ceres a je to...
Napsal: 03 led 2018, 10:41
od slovacek.milos
[quote="Mato86"]Hlava sa len lizla.nepamatam si presne kolko mi vravel chlap co ju robil ale malo.
to je první blbost co nevíš, tento udaj musíš přesně vědět,
jaké jsi měl přesahy všech válců asi taky nevíš co?
pokud se hlava jen lízla o třeba O.O5 mm tak nemusíš nic s blokem dělat, těsnění pod hlavou bylo v pořádku?
na příčinu proč mu to tlakovalo jsi asi nepřišel?
rozborka sborka a je to k ničemu ??