Stránka 1 z 2

Montáž tsa180 na axr O1

Napsal: 09 led 2018, 18:04
od RichmondCZ
Ahoj, koukám, že to nebude plug & play jak jsem původně myslel....jestli vůbec:-) Existuje redukce na připojení k IC?...já tam měl totiž bajonet (jestli se tomu tak říká). Původní trubka k egru asi taky nepůjde, když je to na turbu pod jiným úhlem, co? Nějaký tip z čeho?...nebo rovnou zaslepit? Je tam chladič spalin (Euro4), tak počítám, že to zahlásí chybu na palubáku. (LOL)

Napsal: 10 led 2018, 21:26
od cacinek
Spodni hadici pouzij z motoru ALH/ASV. Trubka od egr bude bud pasovat puvodni, nebo pouzijes zaslepku (pote bude hlasit chybu, ale stejne to chce upravu sw, takze to se da lehce vyresit pri jednom)

Napsal: 10 led 2018, 21:33
od standa123
pokud plánuješ zvysovani výkonu, což podle zvoleného turba asi jo.....tak egr urcite zaslep.....rovnou ho vycisti a sací parohy taky vycisti ;)

Napsal: 10 led 2018, 23:41
od MirekX
Já bych to alespoň opticky udělal tak, aby to vypadalo vše spojené, trubku upravit. Nikdy nevíte, na jakýho šťouru se narazí na STK...

Napsal: 11 led 2018, 07:30
od RichmondCZ
Ok, díky za rady. Trubku jsem si sehnal a ten egr zaslepím. Trubku dám pryč, protože nevím jak to dopasovat. Na úpravu to půjde, takže se to sw stejně vypne. Mám Euro4, projde to na emisích? Někde jsem četl, že to bez brzdy stejně nejsou schopni změřit.

Napsal: 11 led 2018, 07:38
od cacinek
Musi to byt bez chyb v pameti a ok readiness, jinak nemas emise

Napsal: 13 led 2018, 16:15
od techi
Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.

Napsal: 15 led 2018, 13:43
od Forest
techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.

Napsal: 15 led 2018, 14:04
od Source
techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Povec mi aspoň 2 výhody ktoré so sebou nesie funkčné egr na týchto starších euro 3,4

Napsal: 15 led 2018, 14:10
od standa123
když sem koupil leona tak to byla první věc co sem udelal....egr off (noteeth)

Napsal: 15 led 2018, 14:46
od Source
Áno je pravda že s egr on sa ti v zime zohreje skorej motor, ale to zase nieje žiadne výhoda oproti tomu že motor stále dýcha čistý vzduch :)

Napsal: 16 led 2018, 00:23
od techi
Forest píše:
techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.

Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo :D ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.

Napsal: 16 led 2018, 01:28
od standa123
techi píše:
Forest píše:
techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.

Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo :D ) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.

- ukaz mi motor kterej by odesel nebo se znicil skrz zaslepenej egr
- kdyz upravuju zvysuju vykon motoru a pocitase se softwerovou upravou tak tohle nemusim prece resit, s tim si vyhraje ladic
- podle tebe nezarusta sani az tak moc jo? Tak tos asi jeste nevidel poradne zajebanej egr a saci parohy.....mrkni aspon na nejaky fotky at vis o co vubec jde.....
- ja osobne jsem raci kdyz vim ze motor saje pouze cistej vzduch a ne nejaky hnusy z vyfuku
- to ze se mi motor nezahreje za 5km ale za 10 kdyz jedu delsi streku mi nejak nevadi a pokud jezdim jen mesto tak ten motor stejne nezahreju na provozni teplotu, tak co.....
- kdyz sem vyhodil egr z leona tak auto citelne ozilo a turbo lepe nabihalo
- a taky kdyz sem ho dal do prryc tak se mi ulevilo ze mam dosti problemovou soucastku pryc z auta

Tak tohle je za me skrz egr, mozna sem na neco zapomel ale pisu jednim okem tak se omlouvam i za chyby....

Napsal: 16 led 2018, 07:07
od RichmondCZ
tak jsem vše namontoval a EGR zaslepil. Kupodivu žádná kontrolka na palubáku nesvítí. Co mě znepokojuje je to houkání turba. Lopatky žádné viditelné sekance a vůle myslím si, že v normě. Turbo jsem kupoval starší a údajně rok staré z toho 6-7 měsíců jezděno. Vlnovec není prasklý, filtrbox těsný. Všechny trubky a hadice jsem řádně vyčistil. Snad je to tím zaslepeným EGRem.

Napsal: 16 led 2018, 07:32
od cacinek
Houkani urcite neni zaslepenym egr. Spis sis koupil turbo pred smrti, proto ho nejspis nekdo prodaval.