zdravím s kámošem řešíme problém na jeho ventu 1.9tdi 66kw 1Z při 120když jede plnej tak vždycky cukne a jakoby nouzák tak jsem to napíchl a je tam chyba 575 regulační odchylka tak koupil nový magn. ventil co ovládá turbo to nepomohlo váha už byla špatná tak ta se taky vyměnila a taky žádna změna ale co jsem si všiml je tohle:
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle Boo
BL:11 1134,00 RPM 1152,60 mbar 989,40 mbar 55,47 %
BL:11 2667,00 RPM 1734,00 mbar 979,20 mbar 39,84 %
BL:11 2478,00 RPM 1785,00 mbar 979,20 mbar 39,84 %
BL:11 2751,00 RPM 1458,60 mbar 989,40 mbar 39,84 %
BL:11 2541,00 RPM 1795,20 mbar 979,20 mbar 39,84 %
BL:11 2667,00 RPM 1550,40 mbar 989,40 mbar 39,84 %
nejdřív jsem myslel že by měl vyměnit snímač tlaku v sacím potrubí ale zjistil jsem že na jeho motoru tam je akorát snímač teploty vzduchu a že ten na tlak je v jednotce nějaký nápady jestli se ještě na něco podívat nebo musí vyměnit ŘJ ?
jinak auto normálně táhne takže tam ten tlak bude
jo a všiml jsem si že se mu neohřívá auto podle budíků tak jsem koukal přes vag a i když jsem nějakou dobu jezdili a logovali to tak jsem pak ve vagu projel kanály a bylo tam asi 38 stupnu to i vypadá na čidlo teploty ? já jsem koukal že jedno má u bloku u termostatu a pak je jedno v chladiči ? to neměl ani zapojený
1Z 66kw regulační odchylka
Moderátoři: šulda, Moderátoři