Stránka 1 z 2
Octavia 2012 TDI RS - stage 2 - 3 ??
Napsal: 28 led 2018, 15:19
od D0m0
Dobrý den
Nejsem nějak technicky zdatný člověk, ale rád bych dostal moje auta na zajímavější výkon než je momentálně na 125kw + chip, takže momentálně jsem na nakych 148-150kw +-. Prošel jsem pár webů a firem co nabízejí obdobné úpravy, jenže bohužel se vždy úprava týká benzínových agregátů. Nikde jsem nenašel firmu, která by nabízela úprava na stage 2 nebo 3 pro tdi. Zajímalo by mě zda někdo tu má nějak výrazněji upraveny dvoulitr diesel a případně kde bych někoho kdo se takovými úpravy zabývá našel. Měl bych zájem o nové silnější turbo, vstřiky a další úpravy, koukal jsem se třeba na projekty od hothatchshopu a nepočítám, že se dostanu s tdi tak vysoko jako oni s benzínem viděl jsem snad i 380hp rs iii, stačilo by se mi dostat okolo 190-200kw, do úpravy bych chtěl investovat něco okolo 100 tisíc a zajímalo by mě zda je to reálné, děkuji za jakékoliv reakce.
Vlastním 2012 Octavia tdi 2.0 RS motor cega
Napsal: 28 led 2018, 18:38
od cacinek
Gtb2260vklr, celohlinik ic z audi s3, spojku a hura ladit
Napsal: 28 led 2018, 19:06
od tiff
Mám velmi podobnou kombinaci na 2.0 PD 16V s výsledkem 206kW, 530Nm a kdybych se pořádně podíval, možná bych našel jeden fungl nový celohliník S3, který nepotřebuju

Napsal: 28 led 2018, 20:49
od cin
A co na to DPF ?
Napsal: 28 led 2018, 20:55
od UchoTD
pri 2260 na 2.0l ...

Napsal: 28 led 2018, 21:01
od D0m0
Všem děkuji za reakce jak jsem psal nejsem moc technicky zdatný, ale vyhledal jsem Gtb2260vklr jak jste doporučoval, je opravdu využitelné do motoru cega 125kw CR ? Ten potenciál z toho co jste vyspal asi muze byt těch 200kw hádám. Také samozřejmě objednat ty součástky z internetu bych asi ještě zvládnul možná s menší pomocí furt

ale rozhodně to v životě nebudu schopnej zprovoznit a naladit

vzhledem k tomu, že evidentně všichni máte zkušenosti věděli by jste na koho se obrátit s takovou úpravou ? Samozřejmě si rád kvalitní služby, kvalitně zaplatím, předem děkuji
Napsal: 28 led 2018, 21:12
od cin
UchoTD píše:pri 2260 na 2.0l ...

A tak byla to tak trochu ironie

Ale stejne - jak pak s tim autem absolvovat TK a E ? A do Rakous atd lepe take asi nejezdit . Vzdyt i ten nejposlednejsi dopravak se podiva na výfuk a je mu to jasný

Svezeni to bude jiste velmi pekný , zalezi na jake ucely to bude majiteli slouzit
Napsal: 28 led 2018, 21:17
od D0m0
To jsem zapomněl napsat, chtěl bych samozřejmě auto využívat na denní ježdění dálnice/města, prostě celoroční využití , jako slouží teď, jen bych si představoval aby bylo rychlejší a svižnější no:)))
Re: Octavia 2012 TDI RS - stage 2 - 3 ??
Napsal: 28 led 2018, 22:12
od Dukes
D0m0 píše:Dobrý den
Nejsem nějak technicky zdatný člověk, ale rád bych dostal moje auta na zajímavější výkon než je momentálně na 125kw + chip, takže momentálně jsem na nakych 148-150kw +-. Prošel jsem pár webů a firem co nabízejí obdobné úpravy, jenže bohužel se vždy úprava týká benzínových agregátů. Nikde jsem nenašel firmu, která by nabízela úprava na stage 2 nebo 3 pro tdi. Zajímalo by mě zda někdo tu má nějak výrazněji upraveny dvoulitr diesel a případně kde bych někoho kdo se takovými úpravy zabývá našel. Měl bych zájem o nové silnější turbo, vstřiky a další úpravy, koukal jsem se třeba na projekty od hothatchshopu a nepočítám, že se dostanu s tdi tak vysoko jako oni s benzínem viděl jsem snad i 380hp rs iii, stačilo by se mi dostat okolo 190-200kw, do úpravy bych chtěl investovat něco okolo 100 tisíc a zajímalo by mě zda je to reálné, děkuji za jakékoliv reakce.
Vlastním 2012 Octavia tdi 2.0 RS motor cega
Ahoj, myslím, že bychom nějaká řešení měli. Pošli nám prosím dotaz přes kontaktní formulář zde
http://www.dp-race.com/kontakty/
Předem děkuji.
Napsal: 24 bře 2020, 18:15
od theo
Prosím Vás ako je to u Octavie RS ale 125kw PD?? Sú naozaj problém len vstrekovače? Daju sa nahradiť za iné spolahlivejšie?
Napsal: 24 bře 2020, 18:36
od venca.6
https://youtu.be/GYbtx0e7nz4
Tohle mi nedavno vybehlo na ytb, BMN ale vstriky a elektrika prestavena z BKD.
Napsal: 24 bře 2020, 18:44
od theo
Videl som to dávnejšie aj ja a teraz ma to napadlo preto sem píšem.Zaujma ma to

Napsal: 24 bře 2020, 18:49
od venca.6
Ano, za me je PPD past, navic u BMN s DPF... Lepsi priplatit za CEGU
Napsal: 24 bře 2020, 19:08
od theo
Dobre a cega motor kopnem na 250ps???
Napsal: 25 bře 2020, 14:59
od venca.6
Jde spoustu veci, ale nejdriv musis vedet co chces, jestli starou rotacku se 170 nebo 230konma nebo BMN nebo CEGU s 250konma.