Jsem hodně zmlsaný rotačkou ( spotřeba 5L ), to auto nic nechce
Náhrada za O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Náhrada za O1
Zdravím všechny přítomné. Už tři dny prolézám toto fórum a net vůbec a hledám... Hledám náhradu za svojí 19letou O1 AGR. Má najeto 280tkm. Chci pořídit druhé auto ( pro juniora ) a řeším dilema zda se ubírat cestou stejné motorizace ( rotačky ) a nebo pořídit novější ( pro sebe
)... Pokud bych šel druhou cestou tak jaký motor zvolit?? Chtěl bych zůstat věrný Oct, nebo aspoň koncernu. Mám na mysli ojetinu s nájezdem 100-150tkm. To ale po přečtení diskuzí je přesně ta hranice, kdy se začínají kazit novější auta( EGR, vstřiky, dvouhmota ). Tak teda nějaký motor Bxx nebo už CR? Roční nájezd mám cca 20tkm. Volit vůbec naftu? Zůstat vůbec u koncernu?
Jsem hodně zmlsaný rotačkou ( spotřeba 5L ), to auto nic nechce
, ale věk člověk nezastaví... Díky předem za názory.
Jsem hodně zmlsaný rotačkou ( spotřeba 5L ), to auto nic nechce
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
chtěl bych auto max 5 let starý, najeto tak 50tis.km,10 let záruku na všechno, spotřeba max 5/100km a jsem ochotnej za ně dát až 70 tisíc, nemáte někdo ?
ne, teď vážně,těžko hledat spolehlivostí a vůbec jízdníma nákladama něco jako OI...
a jestli můžu radit, moc o tom nešpekuluj, znám lidi co zháněli auto rok nebo i dýl,projezdili všude možně tisíce za naftu,otravovali s tím plno dalších lidí, měli z toho hlavu jak kopačák a pak stejně koupili nějakou jebku vyjetou
ne, teď vážně,těžko hledat spolehlivostí a vůbec jízdníma nákladama něco jako OI...
a jestli můžu radit, moc o tom nešpekuluj, znám lidi co zháněli auto rok nebo i dýl,projezdili všude možně tisíce za naftu,otravovali s tím plno dalších lidí, měli z toho hlavu jak kopačák a pak stejně koupili nějakou jebku vyjetou
Tak pod to se podepíšu. Tady jeseň stavoš chodil co koupit a nejradši nic najeto za pár korun. Srovnával Octavii s passatem ve smyslu rozdíl litr na spotřebě v neprospěch passata. A Octavii manuál a dsg litr a půl ve prospěch dsg.A tak najeto do 100 tis do 150 tis korun.roman1648 píše:chtěl bych auto max 5 let starý, najeto tak 50tis.km,10 let záruku na všechno, spotřeba max 5/100km a jsem ochotnej za ně dát až 70 tisíc, nemáte někdo ?
ne, teď vážně,těžko hledat spolehlivostí a vůbec jízdníma nákladama něco jako OI...
a jestli můžu radit, moc o tom nešpekuluj, znám lidi co zháněli auto rok nebo i dýl,projezdili všude možně tisíce za naftu,otravovali s tím plno dalších lidí, měli z toho hlavu jak kopačák a pak stejně koupili nějakou jebku vyjetou
Nakonec koupil C4 Picasso v 1.6hdi s nefunkčním dpf a domrdaným automatem za 130tis. To pro dceru. a za měsíc si dovézl smaxe tdci v automatu za 140. A za Hondu crv z roku 1998 chce 50 tis. Člověk zralý do řady na urgentní příjem do PL Kroměříž.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Omlouvám se, pokud jsem dotazem někoho naštval, pobouřil nebo otrávil. Sehnat dnes auto které má podobné vlastnosti jako OI tdi je asi science fiction i když netvrdím že je to zázrak. Jen jsem to chtěl omladit, ale z toho teda nebude asi nic. Jen mám strach aby mě v budoucnu třeba z rakouska neposlali domů že mi to moc kouří...
Nechám teda doma octu a poohlédnu se po nějaké další slušné rotačce.
Nechám teda doma octu a poohlédnu se po nějaké další slušné rotačce.
No a Zapoměl si napsat kolik do toho chceš dat. Ono třeba trojka octa není špatná, ale aby to za něco stálo a nemusels do toho hned sypat taky bude stát. Já osobně bych šel mít víc jak 300 na auto do něčeho nového. Logan Duster a tak...Jezdím málo tak moc echt auto nepotřebuju a nové je nové.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
s nájezdem 15000km se diesel ani nevyplatí, nehledě na to, že co strouhly ty emise, přestaly "novější" diesely procházet, viz. třeba tady velmi oblíbený BXE, v tomto stáří a peněz těžko vybírat, ale jeden docela spolehlivej benzín je, 1,6 75KW v O2, vím není to uplný terno, ale v pohodě se s tím dá jezdit do 7l, okresky i k 6l , a nic to nepotřebuje
