Stránka 1 z 3

O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne

Napsal: 11 bře 2018, 09:41
od hrabosh
Ahoj, měl bych na vás dotaz ohledně mé octavie II 2.0TDI, BMM, 2006.

Minulej týden jsem byl myšlenkama mimo a omylem jsem natankoval cca 10l benzínu (wallbash) (ano, jsem deb**). Naštěstí jsem si to uvědomil relativně brzo, tak jsem auto nechal stát a druhej den jsme ho odtáhli do servisu. V servisu ještě ten den to vyčistili, vyměnili filtr, nechali pročistit aditivem, tak jsem si říkal super, je to vyřešeno.

Po cca 4 dnech, kdy auto stálo v garáži, jsem ujel cca 15km na benzinku, natankoval jsem (naftu!!), ale už jsem nenastartoval. Auto točilo, ale vůbec nechtělo chytnout. Zhruba po hodině, hodině a půl se mi podařilo relativně v pohodě nastartovat a po ujetí cca 10km se auto začlo dusit, cukat až úplně chcíplo. Opět nešlo nastartovat. Jednou se mi podařilo auto udržet tak, aby nechcíplo a po krátkém zakuckání opět jelo, jak kdyby se nic nedělo.

Nevypozoroval jsem přímo za jaké situace se to stane, ale většinou to dělá až se auto zahřeje a pak nejde ani nastartovat. Musí se počkat až trochu vychladne a pak to zas jde. Jinak starty ráno úplně v pohodě a když už jede, tak jede krásně, jak kdyby bylo všechno OK. Taky je otázka, jestli se zaměřit na něco, co mohl způsobit ten benzín nebo je to prostě jen blbá souhra náhod a nemá to s tím natankováním benzínu co dělat

Chápu, že bez vagu je to celkem na nic, ale momentálně nemám možnost to někde hodit na diagnostiku. V úterý to plánuji hodit do toho servisu, ale jsem z toho docela na nervy, tak bych vás chtěl poprosit, jestli vás nenapadá, co by to mohlo dělat, ať vím na co se připravit. Díky

Napsal: 11 bře 2018, 10:20
od Tomas.cz
Pokud to nádrže přišlo 10l benzinu, kolik v ní bylo nafty?

Re: O2 2.0TDI Po zahřátí chcípne

Napsal: 11 bře 2018, 10:27
od slovacek.milos
[quote="hrabosh"] prostě jen blbá souhra náhod a nemá to s tím natankováním benzínu co dělat

začal bych tak že pokud je motor teplý a nejde nastartovat odpoj čidlo teploty a nastartuješ :?

rozdekluj si motor

Napsal: 11 bře 2018, 10:34
od uiqjirka
Jeste bych se zameril i na ten servis, zda pri tech vymenach a cistenich je vsechno ok a tesni.. Kdyz kolikrat vidm jak se da zbabrat kolikrat vymena fitru, nestacim se divit.

Napsal: 11 bře 2018, 10:41
od Car diag
Myslím že ti nevycistili pořádně nádrž,máš tam moc benzínu a PD potom dělá přesně toto (LOL)

Napsal: 11 bře 2018, 11:13
od hrabosh
Tomas.cz píše:Pokud to nádrže přišlo 10l benzinu, kolik v ní bylo nafty?
Nafty tam bylo relativně málo, třeba taky kolem 10l.

S tím čidlem teploty mě taky napadlo. To čidlo by mělo být někde pod tandemem ne? Co jsem se koukal, tak je tam docela blbej přístup, ale můžu to vyzkoušet.

Nevím, jaký je standardní postup při vyčerpávání paliva z nádrže, ale vypadá to, že čerpadlo nebylo vůbec venku z nádrže. Je možné, že by se tam pořád držel nějakej bordel :?

O tom těsnění jsem taky slyšel, že s tím můžou být celkem problémy, tak jim řeknu, ať se na to mrknou. Jo a jen otázka ze zvědavosti. Všimnul jsem si, že v dílenské příručce jsou naopak hadičky z filtru do tandemu a z tandemu zpátky, ale celou dobu byly v autě naopak. To je jedno, jestli jsou ty hadičky naopak nebo to mají v příručce špatně?

Jen doufám, že to bude nějaká taková prkotina a ne nějakej větší problém.

Napsal: 11 bře 2018, 11:37
od Jirka.
Řekl bych že se ti na to v servisu vykašlali a nechali to tam. Protože to co popisuješ je klasický projev PD s benzínem v nádrži.

Napsal: 11 bře 2018, 11:41
od Car diag
Tak tak (rofl)

Napsal: 11 bře 2018, 11:47
od hrabosh
No ukazoval mi kanystry s tim, co vycerpali, ale buh vi, jak peclive to udelali :roll:

Tak jim teda nejdriv reknu, at jeste poradne vycisti nadrz a pak se uvidi co dal

Napsal: 11 bře 2018, 12:04
od slovacek.milos
když dáš do 30 ti litrú 10 benzinu tak to při běžné jízdě nepoznáš, chytá i za tepla, benzin jen snižuje výkon motoru

Napsal: 11 bře 2018, 12:24
od Car diag
Neviš u PD o čem mluvíš!!!

Napsal: 11 bře 2018, 12:34
od octaviask
chce to komplet kontrolu vstrekovacieho systému....benzín nemaže a moholo sa niečo pridreť.

Napsal: 11 bře 2018, 12:41
od slovacek.milos
Car diag píše:Neviš u PD o čem mluvíš!!!
právě že vím v případě že kokta PD 77 kW nebo audi cod BLB je jiné konstrukce tak nevím

Napsal: 11 bře 2018, 12:42
od octaviask
miloš 10L benzinu v 10l nafty narobí poriadnu paseku......

Napsal: 11 bře 2018, 12:42
od slovacek.milos
octaviask píše:chce to komplet kontrolu vstrekovacieho systému....benzín nemaže a moholo sa niečo pridreť.
ve státech kde není zimní motorová nafta lze pod mínus dvace přidávat až 50 % benzínu aniž bys něco poškodil, přičemž se snižuje podstatně výkon motoru