motor 1.4i 8V KFW tesnenie hlavy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
miko09 píše:tak som tu . vodná pumpa , kontrola OK . véčko nádržky nové. chladič nový - zohriaty po celom obvode. odvzdušnenie poriadne - kúrenie + teleso termostatu . kúri to vynikajúco .
prejav motora - pokiaľ je auto naštartované a stojí na mieste je všetko OK.teplotu drží na 89-90C. sadnem do auta vybehnem na cestu 1 triedy začnem ho naháňať na 90km/h a teplota vyrastie na 110C uberiem plyn - brzdím motorom cca 100m a teplota klesne na 90C . no teraz budem postupovať tak že demontujem hlavu a ide na otlak ovanie . potom sa ozvem ako to dopadlo.
teplota 110,ale nevaří to,že?ani hadice nejsou nějak extra tvrdé že?asi vím co tomu je......
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
není tomu vůbec nic.
jsou tam 2 čidla teploty-jedno je ve vodě a druhé v hlavě-přímo v tom hliníku.
já jsem takhle ten motor rozebíral 3X,než jsem na to přišel.
když jsem čidla přehodil bylo to OK a pamatuju si,že to nešlo úplně snadno,jiný závit,nebo konektor,nepřišel jsem na to,proč to tak bylo,ale bylo to tak.
jsou tam 2 čidla teploty-jedno je ve vodě a druhé v hlavě-přímo v tom hliníku.
já jsem takhle ten motor rozebíral 3X,než jsem na to přišel.
když jsem čidla přehodil bylo to OK a pamatuju si,že to nešlo úplně snadno,jiný závit,nebo konektor,nepřišel jsem na to,proč to tak bylo,ale bylo to tak.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Mám ich medzi sebou vymeniť? A prečo aký to má význam ? Ak je konkrétne niektoré z týchto dvoch zle tak ho vymením. Predpokladám že to čo je pre RJ bude zle a dáva zlú hlasku na pomer vzduch benzín a preto pri záťaži že by sa to hralo?
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
to co je v té hlavě není ve vodě,ale jen v tom hliníku.
a když tomu naložíš,tak logicky jde teplota nahoru.
ano,v hlavě protéká voda,která ji ochlazuje,ale ta teplota prostě nikdy nebude úplně stejná,chvíli trvá,než ta teplota přejde do vody.
takhle jsem si to vysvětlil já.
možná byly v originálním těsnění větší dírky-v náhradě jsou průměr cca 3mm.
nevím proč.
jak už jsem psal-3x jsem ten motor rozebíral,2x jsem myslel,že je prasklá hlava,pak jsem brousil blok abych dostal vložky o chlup výše,kontroloval jsem vložky,jestli nejsou prasklé,myslel jsem,že to auto zapálím!!!
a když tomu naložíš,tak logicky jde teplota nahoru.
ano,v hlavě protéká voda,která ji ochlazuje,ale ta teplota prostě nikdy nebude úplně stejná,chvíli trvá,než ta teplota přejde do vody.
takhle jsem si to vysvětlil já.
možná byly v originálním těsnění větší dírky-v náhradě jsou průměr cca 3mm.
nevím proč.
jak už jsem psal-3x jsem ten motor rozebíral,2x jsem myslel,že je prasklá hlava,pak jsem brousil blok abych dostal vložky o chlup výše,kontroloval jsem vložky,jestli nejsou prasklé,myslel jsem,že to auto zapálím!!!
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun