Škubání v tahu Passat AWX
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škubání v tahu Passat AWX
Chlapi, možná se to už tady někde řešilo, ale nic jsem nenašel. Na 4ku a 5ku mi to v tahu (plnej kolík) škube. Logy jsou v pohodě, i váhy i turba, nenapadá vás něco?
96 kw 2001 AWX.
96 kw 2001 AWX.
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
tandem,
tryska,
hlava.
vylúčiť tandem môžeš meracím budíkom do tandemu a podľa testov v else či dosahuje požadovaný tlak.
trysky/hlava....klasika
ak to maximálne cuká tak od 1900 do 2500...a potom sa to troška skludní, je to viac menej tandem.
tryska,
hlava.
vylúčiť tandem môžeš meracím budíkom do tandemu a podľa testov v else či dosahuje požadovaný tlak.
trysky/hlava....klasika
ak to maximálne cuká tak od 1900 do 2500...a potom sa to troška skludní, je to viac menej tandem.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Právě, že to cukání je tak od 2500 otáček, na pár autech už jsem tandem řešil a vždycky to bylo tak, jak píšeš, zhruba 1900 - 2500 ot. Možná debilní otázka, ale dají se trysky otestovat npř jízdím testem ,jako turbo a váha? To auto docela potřebuju a nechce se mi škubat vstřiky a posílat je do bosche, kde mi stejně řeknou, že jsou v hajzlu, když to auto má tak 400tkm...
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
nedajú.....
korekcie u PD sú velmi velmi velmi neobjetívne a viac menej tam vidno až keď je vstrek KO...
cukanie tam nezbadáš..
...ešte aká taká malá šanca na odmeranie by bola 4 kanálový osciloskop, pekne pripojit 4 prúdové kliešte na jednotlivé vodiče pre vstrekovače a sledovať ktorý vstrek protestuje pri cukaní. (ak teda)
prípadne ak niekto má aspoň jedny kliešte a oscilo....tak postupne jednotlivé vstreky.
korekcie u PD sú velmi velmi velmi neobjetívne a viac menej tam vidno až keď je vstrek KO...
cukanie tam nezbadáš..
...ešte aká taká malá šanca na odmeranie by bola 4 kanálový osciloskop, pekne pripojit 4 prúdové kliešte na jednotlivé vodiče pre vstrekovače a sledovať ktorý vstrek protestuje pri cukaní. (ak teda)
prípadne ak niekto má aspoň jedny kliešte a oscilo....tak postupne jednotlivé vstreky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tak já právě jsem se setkal vždy když podfukují vstriky na každém autě to bylo právě těch 1900- 2500otacek.... v tahu na 4ku a 5ku případně 6ku.Sllawek píše:Právě, že to cukání je tak od 2500 otáček, na pár autech už jsem tandem řešil a vždycky to bylo tak, jak píšeš, zhruba 1900 - 2500 ot. Možná debilní otázka, ale dají se trysky otestovat npř jízdím testem ,jako turbo a váha? To auto docela potřebuju a nechce se mi škubat vstřiky a posílat je do bosche, kde mi stejně řeknou, že jsou v hajzlu, když to auto má tak 400tkm...
Na korekcich na zahřátem motoru na volnoběh to právě určitě uvidíš!!!
A dále to jasné uvidíš na 23kanale
ešte nájsť človeka ktorý to vie a rozumie tomu.... lebo moj odhad je tak 1z 10 mechanikov. Myslim si ze napatie ani netreba..kludne staci priebeh prudu a porovnat jednotlive vstreky..
avšak neviem ci rozozna poskodenu kabelaz a vzduch v nafte.
avšak neviem ci rozozna poskodenu kabelaz a vzduch v nafte.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ano merať napájanie nie je nevyhnutné, ale predsa len pri porovnaní napajánia z RJ a prúdu lepšie vidno či vstrek reaguje na povely RJ tak ako treba. Bublinky v nafte asi takto neodhalí ale kabeláž by sa mohla dať že pichne ešte jednu ihlu na prekostrenie a bolo by vidno ako ihla sama o sebe naindukuje napätie vtedy kedy netreba (teda vtedy keď má byť vstrek otvorený, správne má krátky výkmit na kostre nastať až vtedy keď sa RJ definitívne rozhodne uzavrieť vstrek a ihla sa vracia). Ale chybnú kabeláž bez zbytočného laborovania často napovie aj kanál 18 vo VAGu.