Škubání v tahu Passat AWX

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Škubání v tahu Passat AWX

Příspěvek od Sllawek »

Chlapi, možná se to už tady někde řešilo, ale nic jsem nenašel. Na 4ku a 5ku mi to v tahu (plnej kolík) škube. Logy jsou v pohodě, i váhy i turba, nenapadá vás něco?

96 kw 2001 AWX.
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

možná netěsní vstřiky.
možná tandem.
palivový filtr vyměněný?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

Vstřiky už mě taky napadly, jen mě nenapadá, jak je testnout... Nemám jiný na zkoušku... Filtr novej, tandem ok, snad...
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kolik to má km, a co diag skupina 13, případně 23? Obě na volnoběh. Je tady toho plný forum, jen hledat ...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tandem,
tryska,
hlava.

vylúčiť tandem môžeš meracím budíkom do tandemu a podľa testov v else či dosahuje požadovaný tlak.

trysky/hlava....klasika

ak to maximálne cuká tak od 1900 do 2500...a potom sa to troška skludní, je to viac menej tandem.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

Právě, že to cukání je tak od 2500 otáček, na pár autech už jsem tandem řešil a vždycky to bylo tak, jak píšeš, zhruba 1900 - 2500 ot. Možná debilní otázka, ale dají se trysky otestovat npř jízdím testem ,jako turbo a váha? To auto docela potřebuju a nechce se mi škubat vstřiky a posílat je do bosche, kde mi stejně řeknou, že jsou v hajzlu, když to auto má tak 400tkm...
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

na zahřátým autě mrkni na kanal 13 a 23....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nedajú.....

korekcie u PD sú velmi velmi velmi neobjetívne a viac menej tam vidno až keď je vstrek KO...

cukanie tam nezbadáš..


...ešte aká taká malá šanca na odmeranie by bola 4 kanálový osciloskop, pekne pripojit 4 prúdové kliešte na jednotlivé vodiče pre vstrekovače a sledovať ktorý vstrek protestuje pri cukaní. (ak teda)

prípadne ak niekto má aspoň jedny kliešte a oscilo....tak postupne jednotlivé vstreky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

bočník a zvukova karta so vstupom na mirkofon (noteeth)
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Sllawek píše:Právě, že to cukání je tak od 2500 otáček, na pár autech už jsem tandem řešil a vždycky to bylo tak, jak píšeš, zhruba 1900 - 2500 ot. Možná debilní otázka, ale dají se trysky otestovat npř jízdím testem ,jako turbo a váha? To auto docela potřebuju a nechce se mi škubat vstřiky a posílat je do bosche, kde mi stejně řeknou, že jsou v hajzlu, když to auto má tak 400tkm...
Tak já právě jsem se setkal vždy když podfukují vstriky na každém autě to bylo právě těch 1900- 2500otacek.... v tahu na 4ku a 5ku případně 6ku.
Na korekcich na zahřátem motoru na volnoběh to právě určitě uvidíš!!!
A dále to jasné uvidíš na 23kanale
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

Já řeším podobný problém a mě to zase cuka jenom mezi 1600-2000 a trochu pod zátěží a není to pořád to asi nebude ten tandem co ? Korekce jsem kontroloval a jsou ok a EGR by asi nezpůsoboval cukání ne ?
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

Měl jsem stejný problém. Zkus tomu naložit zastudena. Dokud se nezvedla rafička teploty jelo to jako šlak, jakmile se odlepila od nuly, tak to škubalo v tahu. Vyměnily se kabely ke vstřikům a bylo opraveno.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Môže byť aj kabeláž, ale zmerať priebeh prúdu ako písal octaviask by bol ideál. Jeden kanál kliešte druhý napájanie a urobiť záznam pri cukaní a hneď vieš, na nete sa dajú nájsť vzorové oscilogramy.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ešte nájsť človeka ktorý to vie a rozumie tomu.... lebo moj odhad je tak 1z 10 mechanikov. Myslim si ze napatie ani netreba..kludne staci priebeh prudu a porovnat jednotlive vstreky..

avšak neviem ci rozozna poskodenu kabelaz a vzduch v nafte.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano merať napájanie nie je nevyhnutné, ale predsa len pri porovnaní napajánia z RJ a prúdu lepšie vidno či vstrek reaguje na povely RJ tak ako treba. Bublinky v nafte asi takto neodhalí ale kabeláž by sa mohla dať že pichne ešte jednu ihlu na prekostrenie a bolo by vidno ako ihla sama o sebe naindukuje napätie vtedy kedy netreba (teda vtedy keď má byť vstrek otvorený, správne má krátky výkmit na kostre nastať až vtedy keď sa RJ definitívne rozhodne uzavrieť vstrek a ihla sa vracia). Ale chybnú kabeláž bez zbytočného laborovania často napovie aj kanál 18 vo VAGu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“