Stránka 1 z 4
jaké dobre kotouče na Octavii 1 1.9tdi
Napsal: 10 dub 2018, 11:15
od radebe99
jaké kotouče na Octavii. 1.9 tdi aby se po 2000km nezkroutily jak ty Bremba co tam mám teď. DÍKY ZA DOPORUČENI
Napsal: 10 dub 2018, 11:29
od tukydydes
za předpokladu, že ostatní komponenty jsou v pořádku (náprava, náboj, těhlice...) tak jedině originály ve 280mm
Napsal: 10 dub 2018, 12:14
od roman1648
přeju hodně štěstí s výběrem, konkretně toto je oříšek...
Napsal: 10 dub 2018, 12:18
od Pitlik
ja som daval brembo asi pred tromi rokmi... zacali kopat po niekolkych kilometroch, tak som ich vybrzdil tak ze sa z nich dymilo a prestalo to... teraz som dal zase brembo na to iste auto tak uvidime co to bude robit.
Napsal: 10 dub 2018, 12:35
od Jarda-k
Napsal: 10 dub 2018, 12:41
od standa123
pokud tam máš 280 tak bych šel asi taky jedine do originálu. Pokud tam máš 288 tak tam uz muzes trochu experimentovat ale tam bych asi volil ATE+ATE
Napsal: 10 dub 2018, 16:52
od martinsidlo
Záleží,jaká kombinace kotoučů a desek. Já dávám právě Brembo a desky Textar a všichni se diví,jak mi to brzdí a nevadne. To samé vzadu.
Napsal: 10 dub 2018, 17:10
od TDI tech
Originalny diel VW Audi
Napsal: 10 dub 2018, 17:22
od hansdob
Pokud je vse na aute OK nezkrouti se zadny “ značkový” pred nejakym casem jsem segre dal misto 280 na tdi 256 z 1,6 ktery mi tu zbyli z nehody Dobre servisovany 1,6 kde byli loza fag,desky TRW ,kotouce TRW daval jsem to tam 3000km pred nehodou a nekrouti se ani ty maly. Takze pokud se ti po 2000km kroutí je treba vyresit napravu. Osobne jsem stim bojoval Mnohokrat a vetsinou byl krivej naboj
Napsal: 10 dub 2018, 17:39
od STIB
martinsidlo píše:Záleží,jaká kombinace kotoučů a desek. Já dávám právě Brembo a desky Textar a všichni se diví,jak mi to brzdí a nevadne. To samé vzadu.
Souhlas,taky to dávám.
Napsal: 10 dub 2018, 18:04
od Jarda-k
hansdob píše:Pokud je vse na aute OK nezkrouti se zadny “ značkový” pred nejakym casem jsem segre dal misto 280 na tdi 256 z 1,6 ktery mi tu zbyli z nehody Dobre servisovany 1,6 kde byli loza fag,desky TRW ,kotouce TRW daval jsem to tam 3000km pred nehodou a nekrouti se ani ty maly. Takze pokud se ti po 2000km kroutí je treba vyresit napravu. Osobne jsem stim bojoval Mnohokrat a vetsinou byl krivej naboj
Po správnosti by to tak mělo být, bohužel praxe ukazuje něco jinýho.... Přečti si vlákno na který jsem dával odkaz výše.
Napsal: 10 dub 2018, 18:45
od octaviask
280 je pruser lebo brzdy su dost namahane na vahu auta... ak je v zadu bubon tak je to prúser sám o sebe.
inak táto téma je nekonečna!!!!!! ate/brembo...ked potočí, idu na sustruh.
Napsal: 10 dub 2018, 18:51
od Sakin
Na svojej Octavii som zvolil Brembo Max a dosky Zimermann a mal som na nich nabehané cez 50000kma a vpohode vydržali.
Napsal: 10 dub 2018, 19:25
od dreizig5
a co EBC?

Napsal: 10 dub 2018, 19:56
od cin
Mel jsem ted na aute EBC Ultimax v rozmeru 323mm + desky Ferodo DSPF a zkroutily se

Pritom komplet podvozek mam ve Strongflex , vse bez vuli, naboje premerený , vim ze nehazi , loziska nový Fag a zadnou nakladacku jsem jim nedal .
Jinde to EBC muze ale treba fungovat
Kdyz jsem mel jeste O1 81kw v serii , mel jsem komplet brzdy Origo po predeslým majiteli z Rakouska. A ty origa predni mi vydrzely pres 100tis km a nikdy se nezkroutily a zadky pres 80 tis km , pak jsem dal na zadek TRV a po 20 tis km jsem je musel vyhodit , protoze v nich byly brutalne vyrezlý diry, dalsi ATE vydrzely vic , ale stejne take vyrezly
Posleze jsem vyzkousel na predku kde co , ale nevydrzelo nic. Mel jsem tri sady kotoucu ( TRW , ATE, Zimmermann) a ty jsem prubezne daval na auto a stacel na soustruhu, zhruba po tech 4 - 5 tis km.
Trapeni jsem pak ukoncil upgradem na brzdy RS
Takze jestli trvas na rozmeru 280 , tak jak uz ti pisou kluci výse, zajit do autorizaku a koupit origo kotouce a desky.
Jestli netrvas , udelej prestavbu na 288 , ty uz snesou dost a nekrouti se, navic na ne nasadis 15" kola
