E46 320 d 110 kW výměna řemenice,
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
E46 320 d 110 kW výměna řemenice,
mi přijela 110 kW rachot z motoru, řemenice na klice ulítla a zaklínila se před ten zbytek střední část a stabilizátor, řemenici jsme zaaretovali povolili přehodili novou a když jsem protáčel motorem šel celkem lehce, krátký start a jak potkan bez tlaků, nechal jsem to dvě hodiny a ted zas motorem pohnu max 9O stupnů a píst de do ventilu, nelze protočit motorem,
co to je za blbost že se dali cestovat rozvody, když jsem se díval na autodata tak na spodním ozubeném kole je vymalováno péro, že by se při výměně řemenice neměly rozvody hnout
a nikdo zvás nepíše že se mají po výměně řemenice na klice seřídit rozvody, dík
co to je za blbost že se dali cestovat rozvody, když jsem se díval na autodata tak na spodním ozubeném kole je vymalováno péro, že by se při výměně řemenice neměly rozvody hnout
a nikdo zvás nepíše že se mají po výměně řemenice na klice seřídit rozvody, dík
Jo, je tam normálně klínek. Na M47 sice drží řemenici jen jeden hlavní šroub, společný i pro kolečko na klice, ale i kdyby si ho chtěl potáhnou jakoby z prs ven, tak ti to řetěz nedovolí tak moc, aby vypadl klínek. Tam bude problém jinde.
Jak jste aretovali tu řemenici pro povolení a utažení?
Jak jste aretovali tu řemenici pro povolení a utažení?
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak mi utíhli sto Nm a postupně stopadesát úhel to jsme si namalovali na řemenici, prej to dělá dohromady 410 nm aretované do setrváku nad starterem, k setrváku jsme se ale nedostali protože co může viset visí, tak jsme aretovali řemenici
mě nic jiného nenapadá než že ten motor přijel po dvanácté nebo na posledním tažení že stačilo sklikou otočit do protisměru a řetěz skákal překážky
chci jen pokecat s lidma co chodí kolem béček, protože takovou kokotinu jsem ještě neviděl

mě nic jiného nenapadá než že ten motor přijel po dvanácté nebo na posledním tažení že stačilo sklikou otočit do protisměru a řetěz skákal překážky
chci jen pokecat s lidma co chodí kolem béček, protože takovou kokotinu jsem ještě neviděl


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Bmwrepair píše:Tohle co resis jsem zazil kdyz auto pritahli ze po vymene remenice nemuzou nastartovat a ze si aretovali moror za kolo vacky a pootocili si rozvody.
měnit řemenici a rozdělávat rozvody to je pro lidi co nemají co dělat,
mi nenapadá nic jiného než že ten řetěz je tak vytahaný že stačilo pootočit motorem v protisměru a začal přeskakovat, takový zvuk jsem slyšel a když za ten řetěz tahám prstem přes nalévací otvor je volný,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nevím kdybych nearetoval přímo řemenici připouštím nějakou moji chybu, je to auto z exekuce, neznámý původ, při otáčení řemenice tam něco cvakalo víš prd že, a to asi přeskakoval řetěz,Bmwrepair píše:tohle byl spis zoufalec co nez by nekde zaplatil, vymyslel jak usetrit a udelat to sam. Vyplatilo se:) Ve tvym pripade to vypada na retez ale je to divny, tyhle fakt vydrzi nesmysl. Znam motory co maj 600t a rozvody sedi.
řeknu ti za poslední rok
soráč kleplý na předek, jsem opravil a při předání se po startu potkal motor, na meganu jsem přehodil gumy a když jsem vyjel z dílny zadřela se vačka natvrdo a dal už si raději nevzpomínám

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Bmwrepair"]
schvílně jsem ted vylezl před barák sdělám nalévací zátku na olej a nehtíkem tahám za řetízek je volný
před startem jsem potáčel po směru a kontroloval řemenice a řemeny, zdálo se mi že tam moc komprese není krátky start a jak potkan, pak jsem potáčel i protisměru a to už řetěz asi přeskakoval a ted to de jen o devadesát a si ventil píst
schvílně jsem ted vylezl před barák sdělám nalévací zátku na olej a nehtíkem tahám za řetízek je volný
před startem jsem potáčel po směru a kontroloval řemenice a řemeny, zdálo se mi že tam moc komprese není krátky start a jak potkan, pak jsem potáčel i protisměru a to už řetěz asi přeskakoval a ted to de jen o devadesát a si ventil píst

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
TANN3R píše:V každém postupu, kde se sahá do rozvodů nebo protáčí motorem tohle je. Vždycky ručně a s vykřičníkem
takže každý motor co má řetěz se může protáčet jen ručně a posměru

čtu motor s řetězem v kelly, e tech, autodata, a nikde není napsíno že bych nemohl točit v protismětu,
posměru to je jasné že máš protočit třeba dvě otáčky a skontrolovat nasvavoací značky nebo přípravky když děláš rozvody,
ale že bych nemohl otočit motorem do protisměru to mi rozum nebere, 40 let točím s motorem doleva doprava naprosto běžně
dej nějaký odkaz že když měníš řemenici musí motorm točit jen posměru dík
