Chlapi na foru oleje.cz jsem našel tento návod na výrobu aditiv do nafty. Co tomu říkáte je to reálné nebo blbost?
dělám si vylepšovače sám. recept: vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400. MAGDALEN UŽ LÉTA NEPODPORUJE VYKUKY.
aditiva do nafty
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: aditiva do nafty
pri takom pomere je to sprostost...1:400......a aj keby bol iny pomer, nerobil by som tostunik píše:Chlapi na foru oleje.cz jsem našel tento návod na výrobu aditiv do nafty. Co tomu říkáte je to reálné nebo blbost?
dělám si vylepšovače sám. recept: vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400. MAGDALEN UŽ LÉTA NEPODPORUJE VYKUKY.
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
presne tak....cize ak je to naozaj taky pomer tych vyssie opisanych kvapalin tak je to zbytocne tam davat, lebo aj keby to bol neviem aky zazrak tak pri takom pomere...nic moc.....ale nedaval by som to tam je to taky recept starej mamy pouzivany na vojne mozno do V3S a nie do normalneho auta...Vecernicek píše:1:400 ? to tam můžeš i nachcat a to auto to nepozná ne?
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 26 led 2007, 08:35
- Bydliště: Svitavsko
Odpovědi: 0
Nevím jestli to správně rozumím ale u jedné benzínky v Německu píšou toto
LKW und Busse aus Tankwagen in Moenchengladbach moeglich. Bitte vorher anrufen. Rund um die Uhr. Es werden auch Winteradditive (Rapsoel -34°C) angeboten: zum mitnehmen oder zum sofortigen eingiessen in den Tank. Wir bieten ausschliesslich Rapsvollraffinat an, was die Vornorm E DIN 51605 weitaus uebertrifft (Qualitaetstabelle kann gerne eingesehen werden). Sicherheitsdatenblatt (z.B. fuer Lagerung vom Pflanzenoel) kann auch bekommen werden.
Takže oni tam asi nějaké aditiva lejou
LKW und Busse aus Tankwagen in Moenchengladbach moeglich. Bitte vorher anrufen. Rund um die Uhr. Es werden auch Winteradditive (Rapsoel -34°C) angeboten: zum mitnehmen oder zum sofortigen eingiessen in den Tank. Wir bieten ausschliesslich Rapsvollraffinat an, was die Vornorm E DIN 51605 weitaus uebertrifft (Qualitaetstabelle kann gerne eingesehen werden). Sicherheitsdatenblatt (z.B. fuer Lagerung vom Pflanzenoel) kann auch bekommen werden.
Takže oni tam asi nějaké aditiva lejou
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout