2x diaľničné poplatky chodím tak. No nemom 3.5 t príves, davaj si hlavne sakra pozor na pretazenie lebo je možné ze sa tak skoro nevratis ak nebudeš mať tucnu hotovosť pri sebe.
Pokud máš kategorii vozidla N1, tak elektronickou týdenní (10 d.) vinětu pro tuto kategori (D2 za 5 950 HUF)i + za přívěs (U za 2 975 HUF) a tradá... nebo mimo dálnice a zpoplatněné rychlostní komunikace...
Viněty vyřídíš na netu za pár minut...
Auto ktoré ťahá vlecku nesmie byt ľahšie ako vlecka. To znamená že ak tvoja dodávka bude mat vahu v TP 2300kg. Tak nesmieš 3.5t vlecku ťahať. Môžeš to skúsiť ale buď si istý že by si nechcel v maďarsku byť kontrolovany a byť preťažený l.
Tommy TDI píše:Mám vést jen Spintera ale s izoterm vestavbou. na vleku doložitelnost 2600kg
Váží tam namátkově,nebo se jezdí přes váhy?
Obmedzia diaľnicu na 60 a vsetky dodavky stiahnu na veľké parkovisko do rady. A vážia. Ak je auto napisane na firmu tak tvoje alfa.omega je CMR papier od nakladu ak ho nemas tak ta zatknu. pokiaľ ti ho nedaju ak prosim ta ania ani nenastup do tej dodávky Take dačo ze to si pre seba veziem nepripada do úvahy ak je v tp firma napísaná.
co je to zas za novou kuńdovinu kdyz pojedu iveco origo zaves na 3,5t velky plato
auto prázdné cc 2300kg
vlek+druhy auto 1000+2200kg tak to jako nemužu táhnout docela bejkovine ne ?
Je to jedno v zakone to je jasne definovane, ťahané vozidlo, alebo príves nesmie byť ťažšie ako auto ktoré ťahá. Neplatí pri podvesoch a navesoch s otočou.
(2) Okamžitá hmotnost přípojného vozidla nebo přípojných vozidel smí být u souprav s nejvyšší konstrukční rychlostí vyšší než 40 km.h-1 nejvýše 1,5násobku okamžité hmotnosti tažného vozidla.