Stránka 1 z 2

zkraty na kostru octavia 1,9tdi, 81kw ASV

Napsal: 29 kvě 2018, 07:51
od Zdenda622
Prosím o pomoc,
octavia 1,9 tdi 81kw ASV hlásí zkraty na kostru, mám to u autoelektrikáře a ten nic nemůže najít všude jde prý proud jak má, čím to tedy může být?

Napsal: 29 kvě 2018, 07:51
od Vici
a u čeho to jako hlásí zkraty na kostru?

Napsal: 29 kvě 2018, 08:03
od Zdenda622
Někdy to jede normálně a někdy to hodí kontrolku motoru - tudíž nejde turbo
, ale vypnu a zapnu motor a zase to jede a někdy to hodí kontrolku motoru společně s kontrolkou ASR, teď je to dost často a to pak vůbec nejede a hulí to jak blázen a ve VAGU to hlásí zkraty na kostru asi 4položky, nevím tedy zrovna z hlavy co přesně, ale myslím že je to např: N75 zkrat na kostru, ventil odpojení paliva zkrat na kostru a dál nevím, můžu se kouknout na VAG a celý to poslat, turbo jsem rozebíral před půl rokem a vypodložkoval, takže tím to snad nebude nebo to může dělat třeba ventil N75 je to možné?

Napsal: 29 kvě 2018, 12:34
od Vici
no může.. a nebo to může dělat i třeba vadná jednotka motoru..
dej to nejlíp někomu kdo tomu rozumí

Napsal: 29 kvě 2018, 12:44
od Zdenda622
To právě nevím kdo to umí a přišel by na to a nevyměnil by mi půlku věcí v autě a stejně nic. S tou jednotkou jsem to řešil už minulý rok to mi to dělalo taky akorát tam neskákalo to ASR a jezdilo to bez turba s kotrolkou motoru a dal jsem za to 3000,- a vydrželo to asi půl roku a pak zase znova jenže s tou kontrolkou ASR, tak jsem si sehnal jednotku z vrakáče za 1000,- a nechal si to spárovat s klíčema a jezdilo to asi taK půl dne a zase znovu zkraty na kostru, tak se mi úplně nezdá že to bude tou jednotkou, leda že by odešli dvě jednotky hned posobě.

Napsal: 29 kvě 2018, 16:06
od Tomas6
Změň autoelektrikáře. Pokud si člověk říká autoelektrikář a není toto schopný vyřešit tak není autoelektrikář. Měnit jednotky jednu po druhé a nic to nepřineslo asi je špatně něco jinde. Co třeba někde zhnilý drát?

Napsal: 29 kvě 2018, 16:07
od Tomas6
Jo a občas bývá u chcíp klapky prošoupaný drát.

Napsal: 29 kvě 2018, 16:08
od Tomas.cz
Prolezl - rozmotal bych svazky a kontrola kostřících bodů.

Napsal: 29 kvě 2018, 18:43
od Ladas
ko jednotka

Napsal: 29 kvě 2018, 19:10
od Fantik
Pokud píše ventily po motoru tak ty jsou napájený z jedný pojistky setkal jsem se s tím že byla zaoxidovaná, zkusil bych to projít a proměřit ;)

Napsal: 29 kvě 2018, 19:15
od Vici
tady u toho je napajeni z jednotky. a asicelkem chcipaji

Napsal: 29 kvě 2018, 21:09
od Zdenda622
budu muset někoho sehnat, jen ještě nevím koho, protože to mám u vyhlášenýho autoelektrikáře u nás a zatím nic, ta společná pojistka ho taky napadla jen to opět není ono, svazky k řídící jednotce a svazky okolní jsem si rozdělal sám, ale opět jsem nic nenašel a kostry jsem taky prošel.
Chyby z VAGU:
přepínací ventil v sání N239 - zkrat
buzení ventilátoru chladiče 1 - zkrat
relé žhavících svíček J52 - zkrat
ventil odpojeni paliva N109 - zkrat
magnetický ventil N75 - zkrat
vše sporadicky a někdy se stane, že to nejde vymazat a někdy to vymazat jde, ale zůstane tam jen ten N75, který vymazat nejde.

Napsal: 29 kvě 2018, 22:04
od jozef9
Skús premerať kábel, či ide kostra z RJ na relé žhavenia?
Obrázek

Napsal: 05 čer 2018, 06:37
od djmario1
to ale hlásí přerušení nebo zkrat na kostru ne ?

Napsal: 11 čer 2018, 10:29
od ThrashTheTrash
Tuším, že mně to kdysi hlásilo taky N75, nějaké chyby s čerpadlem a podobně.

Kontrola svazku a pořád stejné, byla KO jednotka. Po opravě OK, ale nemusí to být tvůj případ.