Mám S2 2014 2.0 TDI DSG 4x4 125kW, najeto 150 000km
Vše fungovalo normálně do doby kdy motor začal výrazně černě kouřit při zátěži tak od cca 3500ot. Kontrolovali mi hadice za turbem, vše ok, nikde náznak úniku. Na diagnostice žádná závada, DPF se samozřejmě více zanáší, auto vzadu černý jak bota.
Po cca 14 dnech se přidalo, že při konstantní jízdě motor přidává a ubírá v intervalu cca 1-3s v rozmezí cca 50-100ot/min. Po nucené regeneraci přestalo. Na volnobeh pak rozdílový tlak 3hpa...
Kdo mi poradí čím by to mohlo být, popřípadě co ještě kontrolovat??
Nechám v pondělí preventivně udělat kontrolu vstřiků, jeden má hodnotu -0,89mg Co dál? Co mám ještě měřit a testovat? Nebo kdo v Brně mi je schopný to diagnostikovat v podstatě ihned?
Díky
Superb 2 FL 2.0 TDI 125kW kouří a tarokuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 2 FL 2.0 TDI 125kW kouří a tarokuje
"Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval"
Řešil bych to s TDI Drápek ... 
https://forum.skodahome.cz/topic/143679 ... -tarokuje/
A v Brně to máš jak na dlani, jestli Tě nepošle pryč
http://rfauto.cz/?kontakt,1

https://forum.skodahome.cz/topic/143679 ... -tarokuje/
A v Brně to máš jak na dlani, jestli Tě nepošle pryč

http://rfauto.cz/?kontakt,1