Stránka 1 z 1

DPF audi A6

Napsal: 12 čer 2018, 20:46
od losmiros
zdravim
audi A6 2.7 tdi, najeto 330 tis, r.v. 2009,
piše tohle:

001138 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
P0472 - 000 - Signal too Low - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 329113 km
Time Indication: 0
Date: 2018.06.07
Time: 22:48:46

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Pressure: 94 mbar
Temperature: 32.4°C
Temperature: 29.5°C
Pressure: -19 mbar
(no units): 0.0

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 000 - Restricted/Clogged
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 329113 km
Time Indication: 0
Date: 2018.06.07
Time: 22:48:46

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 17.5
(no units): 17.5
Mileage: 240 km
Time: 0.00 s
(no units): 5.0

nejde smazat sviti kontrolka oranzova.

da se nějak zkusit vynutit regenerace? dle navodu jsem zkoušel jizdnim rezimem, ale nezhaslo, na 4 rs asi 2500 ot min cesta 20 km dalnice, predtim na 6tku 2500 ot min cesta Jihlava - Prostějov - dalnice, a nic.

popr. nekdo sikovnej kdo by mi vymenil DPF? pocitam ze je KO.
diky za ochotu a rady

Napsal: 12 čer 2018, 21:36
od darebak
Přesne tohle mi udelal vadnej snimac diferencniho tlaku G450...nejdriv hlasil chybu on....a pak i DPF když se zanesl.

hlasil nesmyslny hodnoty

po vymenene jsem vynutil diag. regeneraci za jizdy

Jede to ted v nouzovym rezimu že?

Napsal: 13 čer 2018, 20:20
od losmiros
Auto mam od znameho, kterej je na rok pryc,
Uz mi to dal s tim, ze kontrolka svitila kdyz jsem se mrknul na diag tak tam byo to dpf a v posledni dobe se tam pridal g 450.

Podle me to jede slusne, zadnej nouzak, resp kdyby to takhle jezdilo v nouzi tak neevim jak by to melo jezdit bez nouze, nemam to s cim porovnat... Bo uz mi to tak nechal.

Napsal: 14 čer 2018, 09:17
od darebak
asi bych nejdriv zkusil ten G450 ten moc nestoji....vynutit regenari a az pak resit DPF

Napsal: 16 čer 2018, 18:57
od losmiros
No jako jo, g 450 zkusim,
Ale tu chybu s ucpanym dpf to psalo drive nez g450

Navic kdyz to pise ze je signal g450 prilis maly, to neznamena ze je vadny, neni to chyba zpusobena prave ucpanym dpf? Tlak pred dpf diky ucpani maly a tudiz to muze hodit chybu, nebo premyslim spatne?
Dik

Zvazuji moznost odstraneni dpf .... Jake jsou tady nazory na tuto variantu?

Napsal: 16 čer 2018, 19:26
od Rayx
No právě že vše ukazuje na G450 nebo něco kolem jeho připojení, a to obojího ...
Uvažovat dnes o odstranění DPF, to asi nemá smysl více se o tom bavit ...

Napsal: 17 čer 2018, 18:35
od darebak
ja kdyz menil G450, tak jsem mel smulu, ze jsem koupil novy a ten byl taky vadny...ani nevykazoval chybu jen daval spatne hodnoty tlaku.....tak se podivej do bloku merenych hodnot jestli to ukazuje smysluplne hodnoty.....
Odstranení DPF uz není v módě

Napsal: 21 čer 2018, 20:17
od losmiros
dik za radu

v namerenych hodnotach to najdu kde? jen adres - mam anglickou verzi a nevim kterej radek je na g450

nectu zde vsechny vlakna? jen sem tam neco, jak to ze uz neni odstraneni dpf v mode? nechci tady zaflakat cele tema jestli jo nebo ne, jen me zajima proc o tom neuvazovat - asi cena - odstraneni vycisteni - novy?
dik

Napsal: 22 čer 2018, 07:09
od roman1648
vymontovat a dát na vyčištění odbrorné firmě, je to pořád zlomek ceny nového a hlavně nekupuj nějakou levnou druhovýrobu, nefunguje

Napsal: 22 čer 2018, 11:54
od darebak
losmiros píše:dik za radu

v namerenych hodnotach to najdu kde? jen adres - mam anglickou verzi a nevim kterej radek je na g450

nectu zde vsechny vlakna? jen sem tam neco, jak to ze uz neni odstraneni dpf v mode? nechci tady zaflakat cele tema jestli jo nebo ne, jen me zajima proc o tom neuvazovat - asi cena - odstraneni vycisteni - novy?
dik

uz si nepamatuju...pouzij google nebo nebo proklikej bloky merenejch hodnost v 1- engine.....to ti zabere max 2 minuty nez to najdes