Stránka 1 z 1
Lepší podvozek, silentbloky Octavia II, Golf mk5/6 atd.
Napsal: 19 čer 2018, 21:58
od turbo kamna power
Koukám a hledám různě po fóru, všude se řeší lepší podvozek na O1/G4 a na OII/G5 nic.
Tak tedy: Mám ve předu v háji nápravu, tak bych tam rovnou rád dal něco malinko lepšího.
Nejslabší místo jsou asi zadní silentbloky předních ramen, řeším, jestli dát S3
nebo strongflex
případně jiný tip?
Dál tlumiče a pružiny. Rád bych šel níž, ale né o moc. Pružiny bych rád asi origo z RS, případně Eibach.
Tlumiče nejspíš Bilstein B4, nebo KYB Excel-G, případně Ultra-SR.
Nějaký rady, zkušenosti s výše zmíněným, nebo jiné tipy? Rád bych trochu jistější jízdní vlastnosti, ale ne kostitřas a ani do toho nechci investovat raketu
Díky
Napsal: 04 črc 2018, 13:19
od Fulltank
Hele osobni zkusenost mam s tema prvnima plnyma silentblokama. Kupoval jsem tusim FEBI a bylo to na nejakyho Seata.
Auto bylo jistejsi v zatackach a prislo mi, ze lip reaguje na brzy. Ale po case jsem to dal pryc

na letnich 17" se to nedalo. Vibrace na koskach v centru katastrofa.
Napsal: 04 črc 2018, 13:52
od sCitem
Mám powerflex a super, jistější zatáčky, žádným mlácení nebo tak nepociťuji ale je to tvrdší, jezdím R16 plechy....
Napsal: 04 črc 2018, 19:59
od Ladas
Originály ibiza cupra mám pár za 600 a komu jsem je dal tak je jezdi a v pohodě
Napsal: 04 črc 2018, 20:46
od Ladas
Originály ibiza cupra mám pár za 600 a komu jsem je dal tak je jezdi a v pohodě
Napsal: 04 črc 2018, 21:36
od Fantik
Jezdím uložení předních ramen Strongflex už cca 80 tis a zatím to drží, tlumiče HP Sporting s RS pružinama, funguje to jako celek řek bych slušně jen jsem reklamoval dvakrát pístnice na zadních tlumičích.
Napsal: 05 črc 2018, 22:30
od turbo kamna power
Zkusím ty strongflexy nebo cupry, uvidím. Tipuju, že ty PU budou asi na montáž jednodušší, než lisovat ty cupra
Jinak jezdím na 16" a asi na nich zůstanu. Nízkoprofilový gumy na denní ježdění jsem si užil na jiných autech v minulosti až až a asi mě to už nebaví

Napsal: 06 črc 2018, 04:39
od Ladas
Když vyčistiš oka a namažeš to tak je zalisuješ jako prd
Napsal: 10 črc 2018, 22:53
od turbo kamna power
Ještě koukám na tyhle silenty Meyle HD, to by mohl být ideální kompromis mezi komfortem, výdrží a přesnějším řízením

Napsal: 11 črc 2018, 21:39
od Ladas
nevydrží co originály...
Napsal: 25 srp 2018, 19:53
od RAPIDmen

Ahojte,možno pre niekoho na zasmiatie moja otazka ale ako vymenim uloženia stab.na OII. ? ta "obimka" čo obopina tyč skrutnu stabilizatora s gumou nejde odelit od napravnice povolene šrobky a ta obimka je pevno cez tu gumu zrejme to je bodnute . neviem vytahnut gumu uloženie a dat nove.vdaka
Napsal: 02 říj 2018, 15:14
od turbo kamna power
Tak hotovo. Na pružiny jsem se nakonec vykašlal, nechám to co nejvíc v sérii. Tlumiče jsem dal komplet Bilstein B4 a silentbloky Ibiza Cupra R/Audi A2 originály od Ladase. (ještě jsem dával nový brzdy - kotouče Brembo max a desky EBC Ultimax)
Původní silentbloky snad pošlu do světa motorů, kde píšou, že origa nikdy nevydrží přes 200t. km. Tyhle mají najeto 270, jsou sice steřelý a změklý, vytržený ale nikoliv a auto s nimi relativně normálně jezdilo
DOJMY: v první chvíli radost, protože auto se úplně změnilo převážně k lepšímu ( 2 původní tlumiče byly už bez plynu, jeden tak 60% a jeden ok), auto krásně sedí, nic nemlátí, řízení je perfektně přesný.
Teď už s tím chvíli jezdím a ty plný silentbloky jsou možná až moc tvrdý. Řekl bych, že na 16" kolech je to tak na hranici snesitelnosti u běžnýho auta. Na 17" a víc už to bude asi moc. Příště bych dal asi spíš ty Meyle HD. Ale řízení je teď chirurgicky přesné, hlavně v zatáčkách na nerovnostech už auto neplave, nekope do volantu a drží pevně stopu

Napsal: 02 říj 2018, 16:35
od adrian_B
Hd meyle sú mäkké skoro ako Origo. Dával som ich nedávno na jednu o2. Žiadny rozdiel
Napsal: 02 říj 2018, 17:14
od marena tdi
Turbo Kamna Power - mam ty plné na své Audi , kde mám 225/35-19 podvozek H&R . Funguje to parádně , horší jsou okrsky ve špatném stavu . To uz jde znát , hlavně ve volantu . Jinak ty Brembo Max jsou katastrofální brzdy . Při větším zatížení hrozně hučí . Na okruhu mi to lezlo na nervy .
Napsal: 02 říj 2018, 21:26
od turbo kamna power
Je pravda, že jsem byl trochu zhýčkaný po víkendu z bráchovýho benzu na airmaticu

dneska jsem byl ještě na geometrii a pak jsem s tím najel asi 80km a je to paráda. Tvrdší to je, ale dá se. Z nízkoprofilů a ze sport. podvozků na denní ježdění jsem už vyléčenej, mám rád už trochu pohodlí a rád se svezu svižně i na rozbitý silnici.
Co se týče brzd, tak brembo max jsem dal ze 3 důvodů: 1. mají slušnou antikoro ochranu, 2. jsou levný, 3. líbí se mi

nějaký hučení mě nezajimá. A na okruh mám úplně jiný auto, než oktávku 1.6 se 77kw
