Stránka 1 z 1

Lepší podvozek, silentbloky Octavia II, Golf mk5/6 atd.

Napsal: 19 čer 2018, 21:58
od turbo kamna power
Koukám a hledám různě po fóru, všude se řeší lepší podvozek na O1/G4 a na OII/G5 nic.

Tak tedy: Mám ve předu v háji nápravu, tak bych tam rovnou rád dal něco malinko lepšího.

Nejslabší místo jsou asi zadní silentbloky předních ramen, řeším, jestli dát S3

Obrázek

nebo strongflex

Obrázek

případně jiný tip?

Dál tlumiče a pružiny. Rád bych šel níž, ale né o moc. Pružiny bych rád asi origo z RS, případně Eibach.
Tlumiče nejspíš Bilstein B4, nebo KYB Excel-G, případně Ultra-SR.


Nějaký rady, zkušenosti s výše zmíněným, nebo jiné tipy? Rád bych trochu jistější jízdní vlastnosti, ale ne kostitřas a ani do toho nechci investovat raketu :D
Díky

Napsal: 04 črc 2018, 13:19
od Fulltank
Hele osobni zkusenost mam s tema prvnima plnyma silentblokama. Kupoval jsem tusim FEBI a bylo to na nejakyho Seata.
Auto bylo jistejsi v zatackach a prislo mi, ze lip reaguje na brzy. Ale po case jsem to dal pryc :D na letnich 17" se to nedalo. Vibrace na koskach v centru katastrofa.

Napsal: 04 črc 2018, 13:52
od sCitem
Mám powerflex a super, jistější zatáčky, žádným mlácení nebo tak nepociťuji ale je to tvrdší, jezdím R16 plechy....

Napsal: 04 črc 2018, 19:59
od Ladas
Originály ibiza cupra mám pár za 600 a komu jsem je dal tak je jezdi a v pohodě

Napsal: 04 črc 2018, 20:46
od Ladas
Originály ibiza cupra mám pár za 600 a komu jsem je dal tak je jezdi a v pohodě

Napsal: 04 črc 2018, 21:36
od Fantik
Jezdím uložení předních ramen Strongflex už cca 80 tis a zatím to drží, tlumiče HP Sporting s RS pružinama, funguje to jako celek řek bych slušně jen jsem reklamoval dvakrát pístnice na zadních tlumičích.

Napsal: 05 črc 2018, 22:30
od turbo kamna power
Zkusím ty strongflexy nebo cupry, uvidím. Tipuju, že ty PU budou asi na montáž jednodušší, než lisovat ty cupra :)

Jinak jezdím na 16" a asi na nich zůstanu. Nízkoprofilový gumy na denní ježdění jsem si užil na jiných autech v minulosti až až a asi mě to už nebaví :D

Napsal: 06 črc 2018, 04:39
od Ladas
Když vyčistiš oka a namažeš to tak je zalisuješ jako prd

Napsal: 10 črc 2018, 22:53
od turbo kamna power
Ještě koukám na tyhle silenty Meyle HD, to by mohl být ideální kompromis mezi komfortem, výdrží a přesnějším řízením :)

Obrázek

Napsal: 11 črc 2018, 21:39
od Ladas
nevydrží co originály...

Napsal: 25 srp 2018, 19:53
od RAPIDmen
Obrázek Ahojte,možno pre niekoho na zasmiatie moja otazka ale ako vymenim uloženia stab.na OII. ? ta "obimka" čo obopina tyč skrutnu stabilizatora s gumou nejde odelit od napravnice povolene šrobky a ta obimka je pevno cez tu gumu zrejme to je bodnute . neviem vytahnut gumu uloženie a dat nove.vdaka

Napsal: 02 říj 2018, 15:14
od turbo kamna power
Tak hotovo. Na pružiny jsem se nakonec vykašlal, nechám to co nejvíc v sérii. Tlumiče jsem dal komplet Bilstein B4 a silentbloky Ibiza Cupra R/Audi A2 originály od Ladase. (ještě jsem dával nový brzdy - kotouče Brembo max a desky EBC Ultimax)

Obrázek

Obrázek

Původní silentbloky snad pošlu do světa motorů, kde píšou, že origa nikdy nevydrží přes 200t. km. Tyhle mají najeto 270, jsou sice steřelý a změklý, vytržený ale nikoliv a auto s nimi relativně normálně jezdilo :)

Obrázek

DOJMY: v první chvíli radost, protože auto se úplně změnilo převážně k lepšímu ( 2 původní tlumiče byly už bez plynu, jeden tak 60% a jeden ok), auto krásně sedí, nic nemlátí, řízení je perfektně přesný.
Teď už s tím chvíli jezdím a ty plný silentbloky jsou možná až moc tvrdý. Řekl bych, že na 16" kolech je to tak na hranici snesitelnosti u běžnýho auta. Na 17" a víc už to bude asi moc. Příště bych dal asi spíš ty Meyle HD. Ale řízení je teď chirurgicky přesné, hlavně v zatáčkách na nerovnostech už auto neplave, nekope do volantu a drží pevně stopu :)

Napsal: 02 říj 2018, 16:35
od adrian_B
Hd meyle sú mäkké skoro ako Origo. Dával som ich nedávno na jednu o2. Žiadny rozdiel

Napsal: 02 říj 2018, 17:14
od marena tdi
Turbo Kamna Power - mam ty plné na své Audi , kde mám 225/35-19 podvozek H&R . Funguje to parádně , horší jsou okrsky ve špatném stavu . To uz jde znát , hlavně ve volantu . Jinak ty Brembo Max jsou katastrofální brzdy . Při větším zatížení hrozně hučí . Na okruhu mi to lezlo na nervy .

Napsal: 02 říj 2018, 21:26
od turbo kamna power
Je pravda, že jsem byl trochu zhýčkaný po víkendu z bráchovýho benzu na airmaticu :D dneska jsem byl ještě na geometrii a pak jsem s tím najel asi 80km a je to paráda. Tvrdší to je, ale dá se. Z nízkoprofilů a ze sport. podvozků na denní ježdění jsem už vyléčenej, mám rád už trochu pohodlí a rád se svezu svižně i na rozbitý silnici. :)

Co se týče brzd, tak brembo max jsem dal ze 3 důvodů: 1. mají slušnou antikoro ochranu, 2. jsou levný, 3. líbí se mi :D nějaký hučení mě nezajimá. A na okruh mám úplně jiný auto, než oktávku 1.6 se 77kw (noteeth)