Stránka 1 z 1

chyba vag prosim poradte

Napsal: 06 srp 2018, 19:18
od xcidx
Dnes se kamosce rozsvitil symbol motoru na vw golf 5plus 1.6 benzin takovy cerpadlo na budikach tak jsem to napichl na pocitac a vyjely mi tyhle chyby nevite nekdo co stim co to znamena?Dekuji za rady.


Addresa 01: Motor Labely: SVO\06A-906-033-BGU.lbl
Objednací číslo řídící jednoky: 06A 906 033 DC
Systém a/nebo verze: SIMOS71 1.6l 2V 9434
Kódování: 0000071
Číslo dílny: WSC 25267 136 94629
VCID: 63C1ABBFA24E99B
3 závad nalezeno.

16384 - ISO - rezervovano pro dokument: ISO 15031-6
P0000 - 008 - 2005 - Sporadická
info o závadě
Otáčky: 2080 /min
Váha vzduchu: 239.8 mg/str
Odpor: 0.07 kOhm
Hex hodnota: 0x0000
Otáčky: 2784 /min
Váha vzduchu: 147.2 mg/str
Odpor: 0.07 kOhm
Hex hodnota: 0x0000

18683 - rada valcu 1 - sonda 1: negativni rizeni
P2251 - 007 - preruseni - Sporadická
info o závadě
Otáčky: 2272 /min
Váha vzduchu: 92.7 mg/str
Napětí: 2.060 V
Provozní stav: 00000110
Otáčky: 1952 /min
Váha vzduchu: 92.7 mg/str
Napětí: 2.060 V
Provozní stav: 00000110

16875 - rada valcu 1: sekundarni vzduchovy system
P0491 - 006 - prutok prilis maly - Sporadická - Kontrolka závad ZAP
info o závadě
Váha vzduchu: 4.27 g/s
Lambda Faktor: 0.992
bez jednotek: 0.80
bez jednotek: 0.81
Váha vzduchu: 5.69 g/s
Lambda Faktor: 0.992
bez jednotek: 0.99
bez jednotek: 1.19

Napsal: 11 srp 2018, 13:58
od xcidx
to fakt nikdo nevite co je spatne po vymazani se to dnes rozsvitilo znova.

Napsal: 12 srp 2018, 18:31
od slovacek.milos
ono by věděl ale musíš dát kod motoru,

pokud máš 75 kW tak máš ucpaný kat,

motor ani nechce moc přes 130 km/h


když nastartuješ studený motor a dáš plný kotel uletí ti hadice od fénu a už budeš vědět o čem mluvím,


nebo máš ten fén plný vody

Napsal: 12 srp 2018, 19:06
od xcidx
Sorry ano jeto myslím 75 kW jeto za slaba verze.Jakej fen?

Napsal: 13 srp 2018, 06:16
od slovacek.milos
xcidx píše:Sorry ano jeto myslím 75 kW jeto za slaba verze.Jakej fen?
mezi převodovkou a motorem v předu by měl být ventilátor na vhánění vzduchu do výfuku, asi minutu po startu vhání vzduch do výfukového potrubí a spolu se vstřikama prohřívá katalizátor,

bud se netočí,nebo je v něm voda, nebo máš ucpaný kat a vzduch ve výruku se naopak tlačí k ventilátoru

Napsal: 13 srp 2018, 10:50
od xcidx
Děkuji za vysvětlení náhodou někdo nema jak to vypadá a kde přesně je abych se podival?Slyším tohle poprvé v životě tak sem ztoho zmateného.Dekuji

Napsal: 13 srp 2018, 11:47
od mili000
Přesně řečeno je to sekundární vzduchové čerpadlo..
Při pohledu do motorového prostoru je umístněné hned zepředu motoru a vedou do něho dvě plastové hadice.

https://www.google.com/search?q=sekund% ... H9apdhgsyM:

Napsal: 13 srp 2018, 17:40
od slovacek.milos
dobrý test na ucpaný kat je že ráno nakopneš a dáš plný kotel pokud ti od fénu upadne hadice víš přesně

Napsal: 13 srp 2018, 17:42
od xcidx
Díky za radu kouknu nato.