Stránka 1 z 1
Vola v lozisku kolesa a vibracie pri brzdeni
Napsal: 10 dub 2006, 09:13
od Csala
Zdravim.
Pri miernom brzdeni citim vibracie vo volante. Podozrieval som brzdove kotuce. Ale nasiel som volu v lozisku predneho kolesa. Moze to mat vplyv prave na tie vibracie pri brzdeni?
Diky za nazory.
Napsal: 10 dub 2006, 10:59
od PiP
Vybrácie pri brzdení môže spôsobovať: vymlátené čapy, špátné disky, zlé vyváženie pneumatík, deformované kotúče od dlhého brzdenia, ložisko?
To by si ho musel počuť pti prechode zákrut.
Napsal: 10 dub 2006, 11:11
od Csala
PiP píše:Vybrácie pri brzdení môže spôsobovať: vymlátené čapy, špátné disky, zlé vyváženie pneumatík, deformované kotúče od dlhého brzdenia, ložisko?
To by si ho musel počuť pti prechode zákrut.
Capy som kontroloval, su OK. Disky su tam uz ine - s letnymi pneu a robi to to iste. Aj zle vyvazene pneu by som vylucil. Kotuce su ventilovane - predpokladam, ze su podstatne odolnejsie voci zvlneniu. Nejaky hluk pocujem pri priamej jazde. Pri zatazeni laveho loziska v pravotocivej zakrute sa hluk znizi.
Takze tak, ci tak lozisko musim vymenit.

Ma totiz len cca 30 tis. km.

Napsal: 10 dub 2006, 12:47
od PiP
Mal som podobný problém na predošlom aute Ritmo TD. Pri brzdení do 80-90 km/k normál. Pri brzdení 110 - 115 km/h som myslel že stratím predok. Na STK to bolo špatne. Po pretočení kotúčov všetko ustálo. Problém bol vyriešený. Pokial budeš potrebovať ND za super ceny pozri sa na
www.auto-art.sk. Urob ešte jeden pokus. Rozbehni to na takých 80 kiláčov, pusť korman a intenzívne začni brzdiť (nie šmyk) to Ti hodne napovie a celem stave nápravy a brźd. Auto musí držaíť priamy smer jazdy.
Napsal: 10 dub 2006, 14:36
od Csala
PiP píše:Mal som podobný problém na predošlom aute Ritmo TD. Pri brzdení do 80-90 km/k normál. Pri brzdení 110 - 115 km/h som myslel že stratím predok. Na STK to bolo špatne. Po pretočení kotúčov všetko ustálo. Problém bol vyriešený. Pokial budeš potrebovať ND za super ceny pozri sa na
www.auto-art.sk. Urob ešte jeden pokus. Rozbehni to na takých 80 kiláčov, pusť korman a intenzívne začni brzdiť (nie šmyk) to Ti hodne napovie a celem stave nápravy a brźd. Auto musí držaíť priamy smer jazdy.
No pri intenzivnom brzdeni to netrasie, len pri miernom brzdeni.
Diky za rady.
Napsal: 10 dub 2006, 21:53
od lukee
Mám stejný problém, s tím rozdílem že kotouče a desky mám nové (měněné na začátku podzimu). Navíc při přejíždění nerovností náprava dost klepe.
Napsal: 15 dub 2006, 18:16
od Rasto
JE to lozisko to iste mi robilo na mondeu
Napsal: 15 dub 2006, 18:20
od Rasto
TO lukee u teba by mali byt zle sylentbloky na ramenach tie valcove su vzadu na prednom ramene. Tentoisty problem mal moj brat minuly tyzden sme to menili.
Napsal: 18 dub 2006, 06:19
od Csala
Rasto píše:JE to lozisko to iste mi robilo na mondeu
Diky.
Tak ho vymenim. Len to ma trapi, ze vydrzalo len cca 30 tisic km. Ta druhovyroba asi fakt za vela nestoji

Napsal: 30 kvě 2006, 13:52
od Csala
Csala píše:Rasto píše:JE to lozisko to iste mi robilo na mondeu
Diky.
Tak ho vymenim. Len to ma trapi, ze vydrzalo len cca 30 tisic km. Ta druhovyroba asi fakt za vela nestoji

Vymenil som lozisko a vibracie ustali. Lozisko malo velku volu, ale nehucalo

Napsal: 31 kvě 2006, 11:49
od lukee
Tak u mě už jsme zjistili příčinu - zcela jinou. Čepy co drží těhlici zespod (čepy na ramenech) mají velkou vůli, budu muset měnit ramena. Kolik cca vydrží rameno z druhovýroby (1kus 1600Kč) ?
Napsal: 31 kvě 2006, 13:11
od Csala
lukee píše:Tak u mě už jsme zjistili příčinu - zcela jinou. Čepy co drží těhlici zespod (čepy na ramenech) mají velkou vůli, budu muset měnit ramena. Kolik cca vydrží rameno z druhovýroby (1kus 1600Kč) ?
Myslis zvisle gulove capy?
A nemas ich vymenitelne?
Ja ich mam k ramenu napravy upevnene 3-mi skrutkami M8.
Nedavno som ich kontroloval po cca 15 kkm a su OK. A to nieco na tych nasich cestach zazili.
