Stránka 1 z 2
1.6tdi
Napsal: 15 srp 2018, 19:17
od martas.belka
Na golfu 1.6 tdi jse mi rozsvítila kontrolka DPF tak jsem to napíchl na diag motor bez závad popel 25g a saze 10 regenerace před 560km najeto mám 88000km mám zkusit vynucenou regeneraci předem děkuji.
Napsal: 15 srp 2018, 21:18
od FandaTDI
Tyhle hodnoty jsou ok, fakt žádná chyba? Nájezd? A co hodnoty souvisejících snímačů? (dif.tlak, teploty,...) Popř. nezdařený regenerace...? Kolik je v nádrži nafty?

Napsal: 16 srp 2018, 07:06
od roman1648
dej tomu čočku někde na dálnici a je to...
Napsal: 16 srp 2018, 13:31
od martas.belka
tak dpf zhasnul ale začla blikat spirála a padlo to do nouze zkusím to napíchnout jinak díky za rady.
Napsal: 16 srp 2018, 13:40
od FandaTDI
roman1648 píše:dej tomu čočku někde na dálnici a je to...
Předtím vyřadit omezovač otáček a bude po problému. ...

Napsal: 16 srp 2018, 18:35
od martas.belka
tak jsem to napíchl a psalo to filtr naftových částic zanesení sazemi příliš vysoké vypočtená hmotnost sazí 9,90g měřená hmotnost sazí -1,02g diferenční tlak 2,74 hpa olejovej popílek 26,4g jede to v nouzáku výfuk uplně čistý teplotavýfukových plynu řada1 133stupnu řada2 taky 133stupnu na co se mám zaměřit díky moc.
Napsal: 16 srp 2018, 19:58
od Brahos
Udelej regeneraci,tim nic nezkazis.

Napsal: 16 srp 2018, 20:00
od martas.belka
ta právě nejde
Napsal: 16 srp 2018, 20:57
od imo17
Kolko km si spravil medzi prvym prispevkom a tym druhym kde mas hodnoty z diag?
Vyzera to tak, ze ti spravilo regeneraciu.
Podla prveho prispevku sa ti ani kontrolka nemala rozsvietit.
Malo sa to snazit zregenerovat.
To ze sa kontrolka rozsvietila, je ze zanesenie je nad 32g.
A ze uz to ide v nudzaku koli dpf tak si nad 40g.
Nebolo v pamati zavad este nieco ine?
Napsal: 16 srp 2018, 21:14
od martas.belka
asi po pěti kilometrech kontrolka dpf zhasla a ihned začla blikat spirála a padlo to do nouzáku a diag psal co jsem napsal.
Napsal: 16 srp 2018, 21:36
od salko
Ako by ti nieco branilo vo vykonani regeneracie.
Tych 133 stupnov sa mi zda byt malo. To je pocas jazdy ta teplota? Mne za normalnej prevadzky v tomto pocasi dava okolo 200 stupnov, pri regeneracii idem k 600 stupnov.
Napsal: 17 srp 2018, 08:11
od FandaTDI
U spousty motorů se kontrolka rožne už při sazích nad 20g, ale i tak by se v tomhle případě rožnout neměla... A ke spuštění servisní regenerace je zase často potřeba mj. teplota výfuku nad 300°C ...
Napsal: 17 srp 2018, 08:29
od salko
Teraz som pozeral moje CAYC, počas jazdy okolo 200 stupňov pred DPF, na voľnobehu postupne klesne na cca 140 stupňov v priebehu 10 minút. Vonku je 24 stupňov.
Napsal: 17 srp 2018, 09:44
od turbo kamna power
Co to je vůbec za auto a motor? Je to starej motor euro 5 (CAY), nebo novější euro 6 (CXX, CRK, …)
Napsal: 17 srp 2018, 13:35
od martas.belka
motor CAYB 66kw.