Stránka 1 z 4
Ducato 2.3JTD hulí černě,starty
Napsal: 20 srp 2018, 10:56
od roman1648
Dlouho to točí než chytne, tak 6-7 sec. teplý i déle
Hulí to černě při přidání na místě, v tahu jako prase
Vypadá to na vstřiky, ale při pokusu o povolení těch podkov nula jak tam chčije voda ze skla,ty M8 se všechny utrhaly jak sirky...předpokládám teda že vstřiky budou jak v betonu...
Co s tím ? Nevím jestli má cenu volat tahače,tady je nejspíš přetrhne vejpůl..
Napsal: 20 srp 2018, 13:52
od Tomas.cz
Co egr ventil nebo prasklá nějaká hadice?
Napsal: 20 srp 2018, 15:57
od roman1648
Hadice OK EGR zaslepili
Napsal: 25 srp 2018, 20:21
od RAPIDmen
tie ventil dekle na ducatach jumperoch boxeroch to je neskutočny vymysel každy druhy šrobik som odvrtaval a dierka na odvod vody v dekli asi s recesie

Napsal: 26 srp 2018, 08:14
od roman1648
Ucpal jsem odtok, vstriky zalil na dva dny brzdovou a světe div se všechny jsou vyndal,srouby co drží ty podkovy se ale všechny utrhaly...
Zkusim na ně navařit matky a povolit ale nevím no...spíš to bude na odvrtávání...je tam kolem dost materiálu? Že bych to vyvlozkoval potom?
Napsal: 27 srp 2018, 15:42
od A6TDI
Ta brzdovka je docela všelék , koukám a zírám jak to povoluje .
Jak to vypadá ?
Napsal: 28 srp 2018, 08:31
od roman1648
Nic novýho,jsem týden na Šumavě

Napsal: 28 srp 2018, 13:58
od geo
No vyvložkovat to budeš muset protože až dolu to neodvrtáš uvidíš sám na 3.0 je to kolikrát na celej den.Sežeň si kloudné vrtáky a něco na mazání protože je to pěkně tvrdej matroš.pokud máš některej utrženej šikmo je to ješté vetší zábava.
Napsal: 28 srp 2018, 16:59
od roman1648
Utrhaly se hned pod hlavou,čumí tak 20mm z hlavy,ještě budu vařit matky atd zkoušet...
Napsal: 23 lis 2018, 09:42
od roman1648
Takže story pokračuje, po různých hokusech pokusech jsem sundal hlavu, druhej válec jakejsi zapeklej, první a čtvrtý píst orazítkovaný takže nějaký připotkaný, písty ven, přehonoval válce, nový kruhy, sehnaná jiná hlava, turbo se tváří OK tak to zítra zkusím složit a uvidí se...
Ten motor se mi celkem líbí, poctivý matroše, celkem jednoduše dělaný všechno

Napsal: 12 pro 2018, 11:30
od roman1648
Tak stále nevyřešeno, pořád stejný projev, hulí jak avie, výkon OK, starty někdy na otočení někdy utočit třeba 10 sekund..
Kolega měl dát vstřiky na kontrolu a pak z něj vylezlo že se na to vys...
Takže opět začnu u nich..
Majitel zoufalej, auto už tam stojí docela dlouho...
Napsal: 02 led 2019, 10:26
od roman1648
Tak snad vyřešeno, jeden vstřik na kontrole zcela propadl - protíkal, 2 OK, jeden taky nic moc, tak 2 nový, 2 vyčištěný auto šlape,startuje...to je dobrá zpráva, špatná je že cena opravy je už někde kolem 40tis.

, práci nepočítám
(hlava,hydra,rozvody,vstřiky,egr,kruhy,šály,railová lišta - KO závit atd atd....)
Napsal: 02 led 2019, 11:03
od tatko Tom
Z vlastnej skúsenosti s 1.9JTD ... už si sakra dávam pozor kde a akú naftu načerpám a bez VIF (+ešte niečoho) nedám ani ranu...
Sú to vynikajúce motory no háklivé na kvalitu paliva. JA viem - niekto má 500 000, taknuje kdekoľvek no možno nechodí do dna ako ja, tak sa mu "pol" nádrže horšej nafty neprejaví, lebo má "pol" lepšiej

Napsal: 02 led 2019, 11:42
od roman1648
jasně tak ono generelně CR motory jsou na naftu háklivější že
tady div že to vůbec vydrželo tak dlouho, auto má přes 400tis. stavební firma, tankování věčně z kubíkovýho barelu na dílně nebo z kanystru na stavbě...
Napsal: 30 led 2019, 13:21
od roman1648
Tak tu máme pokračování...prý to chytlo na olej,rozeřvalo se z plných plic a zdechlo, tak jsem zvědavej co tomu bude...
Nechápu to, pravda, na turbo se nemakalo, ale bylo úplně bez vůle, olej to nežralo předtím vůbec, IC a hadice čistý...
