Je mozne prerobit abs na eds pripadne na asr? Audi a4 1,8t

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Milten007
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2012, 17:09

Je mozne prerobit abs na eds pripadne na asr? Audi a4 1,8t

Příspěvek od Milten007 »

Ahojte. Chcem sa vas opytat ci ste nahodou neriesili prerabku abs u prvej audi a4. Jednotka ma osobitne riadiacu a abs kocku s vlastnou elektronikou- teda budem musiet vymenit oby dve to je jasne.
Hlavny dotaz: pri prerabke na EDS staci len vymenit abs kocku- celu jednotku a riadiacu a kabelaz by ostala?
Pri prerabke na asr staci len naviac pridat tlacitko?
Jedna sa uplne o prvu a4 1,8t 110kw motor aeb este s mechanickou skrtiacou klapkou.
Dakujem :-)
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

nechápu na co ti to bude,je to uplně k hovnu celé asr aj eds. (LOL)
Milten007
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2012, 17:09

Příspěvek od Milten007 »

Necakana inteligentna odpoved. Ak si jazdil s autom co ma len abs a co ma aj eds vedel by si naco to je.
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Milten007 píše:Necakana inteligentna odpoved. Ak si jazdil s autom co ma len abs a co ma aj eds vedel by si naco to je.
eds je na to aby ti to v zimně při rozjezdech křupalo při prokluzu a asr je na to abys nikam nevyjel.Jediná výhoda je upozornění že sa šmíká (rofl)
Co má smysl je esp jinak nechápu proč se v tom chceš vrtat.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

To je odpověď hodná mistra.
ESP obsahuje ABS,ASR i EDS, takže podle tebe je to k hovnu úplně celý. Bez toho všeho by ESP ani nemohlo fungovat.

Mám ABS, ASR EDS i MSR a nestalo se mi že bych někdy někam nevyjel, naopak si toto velice chválím, protože vyjedu i tam kde jsem dřív s autem co tyto vymoženosti nemělo, nevyjel. Obrovská výhoda je hlavně na povrchu s různou adhezí, tedy když levý kola jedou na suchu a pravý na ledu či sněhu, potom je tohle všechno k nezaplacení.
Jo a řeči typu kdyby jsi uměl řídit a věděl jak nato, si klidně odpusť, jsem ze staré školy a všechny ty rádoby rady jak se rozjet na ledu a podobně znám a většinou nefungují, elektronika to zvádá bez sebemenší námahy řidiče líp a rychleji.
Pokud ovšem stojíš v kopci na ledu, tak Ti nepomůže ani svěcená voda, možná snad 4x4 s uzávěrkou diferenciálů.

Jinak co se přestavby týká, tak nevím jak Audi, ale první feldy s EDS měli jinou převodovku a vnitřní klouby poloos a tuším i silnější poloosy.
Nejjednoduší bude zjistit zda se tvoje auto s EDS vyrábělo a pokud ano, pak máš na půl vyhráno, pokud potom toužíš.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tak zrovna EDS je moc fajn věc. Zkuste si vzít třeba Sharana bez ESP, ten má jen holé ABS a zkuste vyjet v zimě kopec.. při troše smůly stojíte pořád na místě a hrabe jedno kolo. Sharan s ESP kde je i EDS - zakřápe to a auto se rozjede...
Je lepší to mít a moc vypnout tlačítkem (asr, esp) než nemít a nemoct to zapnout..

ABS na ABS/EDS jen přehodíš
ABS na ABS/EDS/ASR přehodíš a doděláš tlačítko
ABS na ESP - to je už trochu pracnější

je třeba vycházet i ze schémat. někdy je třeba změnit i HW kódování - propoj z nějakého pinu na nějaký jiný...
Milten007
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2012, 17:09

Příspěvek od Milten007 »

Dakujem vam ze sa zapajate :) O esp ani nerozmyslam kilometre kablov sam senzor asi by ani nesli abs snimace ktore su tam momentalne podvolantovy kruzok atd atd. O eds viem ze v tom roku bolo montovane tam vlastne nieje ani potrebna komunikacia s rj motora na rychlost atd - ak je kabel rovnaky najjednoduchsia volba. Ked uz prerabat zas uz preco tam nedat to asr - len som si neni isty akym stylom obmedzi motor na vykone kedze je tam mechanicka skrtiaca klapka - a v tom roku som nejak nevidel audinky s asr.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

abs se s motorovkou asi vždy nějak baví. jaký to máš rok? třeba G4 99 měl ABS už canové..
Milten007
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2012, 17:09

Příspěvek od Milten007 »

To je uplne prva audi a4 1995/1996. Ma to este osobitne jesnotky. U oktavie alebo golfu je to easy tam vymenim len abs kocku na ktorej je riadiaca jednotka hotovo. Toto ma abs kocku s elektrikou a inde riadiaca jednotka.
Milten007
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2012, 17:09

Příspěvek od Milten007 »

Momentalne tam mam riadiacu jednotku: 4D0 907 379 D - ktora ma len ABS
4D0907379M (11/1994-06/1996) Audi A4 (8D2/8D5) VIN: >> #8D_T_300000 - tato ma ASR.
4D0907379G (11/1994-06/1996) Audi A4 (8D2/8D5) VIN: >> #8D_T_300000 - tato ma EDS
Predpokladam ze su zamenitelne medzi sebou. Vedel by mi to niekto potvrdit ?
ABS kocky pridam neskor.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No za mě,bez těch rádobypomocníků vyjedu víc. Mám větší cit v nohou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Takže chceš tvrdit že citem v nohou zastavíš prokluzující se jedno kolo a srovnáš na otáčky toho co je v záběru ?
Protože bez těchto rádoby pomocníků ve chvíli kdy ti začne prokluzovat jedno kolo ti to druhý je k ničemu protože pokud nemáš uzávěrku diferaku výkon se automaticky přenese na to protáčející a to v záběru se zastaví.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Prokluzující kolo ti to sice přibrzdí ale ne dost. Ubere ti to výkon samo ( přes ŘJ motoru ),pálíš destičky a kotouče a vzorek pneu se nejlépe čistí otáčkami a odstředivou silou. Na ledu se rozjedeš jen s Audi. Kdysi jsi takové el.blbosti neměl a na hory jsem jezdil i Žigulíkem na zadní náhon a bez potíží.
Ono je to trošku o tom,co je mezi pedálem a volantem.
Ale,jestli si to chce dovybavit, prosím,já mu nebráním. Časem si možná vzpomene,že případné peníze mohl použít jinak. Ale je to jen ŘJ.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 23 čer 2011, 20:36

Příspěvek od Jarda_6 »

No já nevím, ale myslím si, že kdo umí jezdit tyhle kokotiny nepotřebuje. 8)
Já bych to nechtěl - co tam není, to se nerozbije.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jarda_6 píše:No já nevím, ale myslím si, že kdo umí jezdit tyhle kokotiny nepotřebuje. 8)
Já bych to nechtěl - co tam není, to se nerozbije.
Taky pravda.
Ale jak jsem psal,chce to,klidně. Fyziku stejně nepřekecá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“