Stránka 1 z 1
1.4 TSI BMY
Napsal: 10 říj 2018, 09:56
od 12skvarka
Zdary chlapy máme tady problémového Golfa V , po studeném startu běží na dva válce začne blikat kontrolka motoru po cca 30 s. se rozběhne na 4 a konrolka zhasne...ale při přidání plynu se mi zdá motor trochu hlučnější...píše to vynechání vákec 1 a 3.....svíčky a cívky prohozený ze 2 a 4 , komprese na všech válcích stejná ....nový rozvody včetně vanosu a pořád to stejné
neřešil někdo něco podobného ? Dík
Napsal: 10 říj 2018, 10:00
od Rayx
Vstřiky ... Jak vypadaly ty svíce při přehazovaní, 1 a 3 vůči 2 a 4?
Napsal: 10 říj 2018, 10:35
od 12skvarka
jedna byla trochu jiná
Re: 1.4 TSI BMY problém
Napsal: 27 říj 2021, 10:50
od jirka cordoba GT TDi
Mam stejny problem
1.4tsi bmy 206 tkm najeto rano studeny start bezi neklidne zacne blikat kontrlka motoru a jakmile spadno otacky pod 1000 tak vrci normalne kontrolka motoru nesviti.
Pise vynechavani valec 2 vymeneno svicky 1 civka a stejne bezezmeny
Jede normalne
Nevite cim by to mohlo byt? Diky za rady
Re: 1.4 TSI BMY problém
Napsal: 27 říj 2021, 11:50
od Source
Tipoval by som to na celkom zanesené sancie kanály karbónom, alebo niečo podobné, tak taký základ by bolo asi dať dole sanie a vytiahnuť vstreky, sviece a skontrolovať.
Re: 1.4 TSI BMY
Napsal: 28 říj 2021, 14:16
od Čert
Číselný kód závady?
Re: 1.4 TSI BMY
Napsal: 29 říj 2021, 07:52
od jirka cordoba GT TDi
770 valec 2 zjisteno vynechavani, nahodila zavada
Re: 1.4 TSI BMY
Napsal: 29 říj 2021, 13:00
od jirka cordoba GT TDi
Jak pise Source asi to vypada na karbon v sani, dnes na emisich taky rikal ze to vypada na zakarbovane
Re: 1.4 TSI BMY
Napsal: 02 lis 2021, 12:04
od roman1648
Protože s tím většina lidí jezdí jak s hnojem, čest výjimkám
U nás má jeden čerstvej důchodce Merivu nějaký to 1.4 turbo benzin, najeto prd, snad 90,furt mu svítí kontrolka motoru a něco s vynechávaáním spalování, na nic jsem tam v podstatě nepřišel, udělal jsem olej,svíčky,změřil tlaky,týden jsem s tím jezdil do práce, vůbec nic, auto jede jak z praku,kontrolka jako by tam nebyla, tak jsem mu to dal, za necelý dva týdny telefon že to zase svítí,ta samá závada,tak mu říkám pojď mě svézt....no měl jsem se co držet abych mu nesekl po rukách když při 60kmh chtěl řadit šestku, podtočený jak stodvacítka na naftu, na žádnej kvalt nešel pře 1500ot. tak jsem mu vykládal o nutnosti občas motor zatížit, nejlíp i naplno, no koukal na mě ale myslím že si z toho nic stejně nevzal...

to je prostě marný, jezdím pomale, taky to nehuntuju...
