padajúca nafta, tandem BOSCH 1.9TDI 85kw AUY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
GarazKrskany
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 zář 2015, 08:50
padajúca nafta, tandem BOSCH 1.9TDI 85kw AUY
Zdravím. Svokrovi po dlhšom státí (3 a viac hod) na Sharane padne nafta a auto má problém naštartovať. Cca pred mesiacom dal kvôli tomu meniť o-krúžky na vstrekovačoch, problém to nevyriešilo. Info o tom v akom stave bolo lôžko vstrekovačov nemám. Medzi prepad (spiatočku) z tandemu a pal. filtrom som mu dal na hadičku uzatvárací palivový ventil. Ak po odstavení auta tento ventil zavrie a pred štartovaním otvorí tak auto štartuje nabrnk. Vie mi niekto poradiť či by pomohla výmena tandemového čerpadla? alebo je to už vymágané uloženie vstrekovačov. Je to sharan 1.9tdi AUY 85kw 4motion nájazd 390 000km.
vw group
Co je to za rok? Když on se ten ventil asi v rámci úspor přestal od roku 2003 / od VIN 7M-3-025 001 dávat ...
ventil 165201542B na přívod k tandemu od filtru
ventil 165201542B na přívod k tandemu od filtru
Cena za ty plastový VAG (asi Pierburg) ventily je opravdu mastná ... Ventil 165201542A nebo 165201542A.
Pierburg má aktuálně hliníkový provedení 7.20235.02.0 (EAN 4028977775031)
https://onlineshop.ms-motorservice.com/ ... 216234.pdf
https://onlineshop.ms-motorservice.com/ ... hisdir=fwd
https://www.autokelly.cz/Product/PG-7-2 ... 0/10605122
https://www.seznamzbozi.cz/?p_min=&p_ma ... 5.02.0&o=2
a vypadaj skoro jak ty od VAPOLu
Pierburg má aktuálně hliníkový provedení 7.20235.02.0 (EAN 4028977775031)
https://onlineshop.ms-motorservice.com/ ... 216234.pdf
https://onlineshop.ms-motorservice.com/ ... hisdir=fwd
https://www.autokelly.cz/Product/PG-7-2 ... 0/10605122
https://www.seznamzbozi.cz/?p_min=&p_ma ... 5.02.0&o=2
a vypadaj skoro jak ty od VAPOLu
-
GarazKrskany
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 zář 2015, 08:50
-
GarazKrskany
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 zář 2015, 08:50

Mám takýto jednosmerný ventil.
Auto je ročník 2003 a na palivovom vedení som nenašiel žiadny jednosmerný ventil.
A zabudol som spomenúť, že keď som tam dával ten uzatvárací ventil tak som tam ešte medzi prívodom do tandemu a pal. filtrom dal ručný pumpovací balónik, ktorý ak sa nemýlim tiež plní funkciu jednosmerného ventilu. Už som aj volal svokrovi nech kašle na ten uzatvárací ventil a nech to otestuje ako to bude štartovať, tak som zvedavý či a ten balón sám o sebe pomôže
vw group
-
GarazKrskany
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 zář 2015, 08:50
tá pozícia č. 9 tam nie je a taktiež chladič nafty je pod autom. Balónik je zapojený správne ináč by to ani naftu do tandemu nepustilo. Takže už len počkať čo to spraví pri takomto zapojení.
Čo však v prípade že to bude štartovať rovnako zle? Vieme však že hore spomínaný uzatvárací ventil za tandemom situáciu rieši dokonale, je to však asi iba dočasné riešenie a je to riadny diskomfort
Čo však v prípade že to bude štartovať rovnako zle? Vieme však že hore spomínaný uzatvárací ventil za tandemom situáciu rieši dokonale, je to však asi iba dočasné riešenie a je to riadny diskomfort
vw group
-
GarazKrskany
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 zář 2015, 08:50
V šachtě vstřiku, buď mezi přívodem a odvodem a nebo ještě k tomu vrchem od oleje.
Jak dlouho to takto blbě startuje, hladina oleje je na tom v rámci intervalu jak, přibývá, ubývá?

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 36#1199036
Jak dlouho to takto blbě startuje, hladina oleje je na tom v rámci intervalu jak, přibývá, ubývá?

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 36#1199036
-
GarazKrskany
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 zář 2015, 08:50
Docely rychlý progress ... Když zapneš klíček, slyšíš čerpadlo v nádrži? Aby to nebylo třeba jen prasklou pojistkou nebo čerpadlem ... No a ty km, to i tandem může být už slabší ...
Jen pro info, zkusil bych se dopátrat u toho, co ty vstřiky přetěsňoval, v jakým stavu byly šachty. Ty sám ses do toho nechtěl pouštět, takže jsi to dal někomu, kdo to měl udělat líp? Tak by snad měl k tomu i něco říci
Jen pro info, zkusil bych se dopátrat u toho, co ty vstřiky přetěsňoval, v jakým stavu byly šachty. Ty sám ses do toho nechtěl pouštět, takže jsi to dal někomu, kdo to měl udělat líp? Tak by snad měl k tomu i něco říci
