Oct 3 2.0TDI 110kw mizi voda

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Oct 3 2.0TDI 110kw mizi voda

Příspěvek od Red Devil »

Zdravim, mam mesic oct 3, najeto prez 260, rozvody s pumpou ve 201
uz jsem dvakrat dolival cca 0,3 l vody.
Nejaky rady kam by mohla mizet?
Nemizi za jizdy, rano po startu se rozsviti varovani a voda je tesne po cidlo...
Diky
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Mám rovnaký problém, môže to byť EGR, tesnenie podhlavou a aj hlava samotná.


Ja dolievam tak 1000km 0,1l.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3796
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

nebo pídí ta nová pumpa. ..
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Pry je to nejaka inovovana
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mohl by klidně i IC, prolínat do sání pomalu, prý to není nic neobvyklýho
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Musim to zkusit hlidat. Je mi ake divny ze vecer tam voda je/ auto nic nehladi/ rano po startu neni. Dnes rano po prijeti do prace jsem zkusil povolit nadobku a byla docela natlakovana
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Natlakuj a uvidis jestli nekde tece
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

To si myslim ze ne ubyla by rychlejc
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jak psal huml ty sání se prej měněj.
!!!SLÁVEK!!!
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od !!!SLÁVEK!!! »

Jak píše mistr.. IC, nebo docela často i chladič EGR {nebývá mokrej, ale jsou z něho smyty saze..}
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

A jak to poznat jestli to nebo ono?
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

To by aj mňa zaujímalo.
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Tak poznatek ohledne mizeni vody:
zmizi jen pokud den pred tim probihala regenerace filtru.
Za jizdy i ostrejsi nezmizi nic, pokud regeneruje filtr, druhy den po startu chybi voda
PatrSaw
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 26 říj 2018, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od PatrSaw »

Kouři se ti z auta po zahřátí motoru?

Zpravidla to je chladič výfukových plynu spojeny s EGR.

Nicméně doporučuji provést kontrolu pomoci čidla na CO2 v chladici, tak zjistíš, zda voda prosakuje do motoru.

Co muže být v pici:
A) EGR
B) těsnění nebo hlava

Kontroluj pravidelně a dej to co nejdříve dokupy, můžeš dojebat motor, DPF.
Patrik S

Praha

Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
PatrSaw
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 26 říj 2018, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od PatrSaw »

marfan píše:To by aj mňa zaujímalo.
Dá se zjistit podle kouře z výfuku a kontroly zda je CO2 v chladici. Případně ještě napojit EGR na graf a jezdit, pokud je egr na 0 hodnotách, zasekl se a je potřeba vypnout/zapnout motor a řidici jednotka egr nahodi (Závada). Doporučuji přečíst můj článek o EGR.
Patrik S

Praha

Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“