Oct 3 2.0TDI 110kw mizi voda
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct 3 2.0TDI 110kw mizi voda
Zdravim, mam mesic oct 3, najeto prez 260, rozvody s pumpou ve 201
uz jsem dvakrat dolival cca 0,3 l vody.
Nejaky rady kam by mohla mizet?
Nemizi za jizdy, rano po startu se rozsviti varovani a voda je tesne po cidlo...
Diky
uz jsem dvakrat dolival cca 0,3 l vody.
Nejaky rady kam by mohla mizet?
Nemizi za jizdy, rano po startu se rozsviti varovani a voda je tesne po cidlo...
Diky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Kouři se ti z auta po zahřátí motoru?
Zpravidla to je chladič výfukových plynu spojeny s EGR.
Nicméně doporučuji provést kontrolu pomoci čidla na CO2 v chladici, tak zjistíš, zda voda prosakuje do motoru.
Co muže být v pici:
A) EGR
B) těsnění nebo hlava
Kontroluj pravidelně a dej to co nejdříve dokupy, můžeš dojebat motor, DPF.
Zpravidla to je chladič výfukových plynu spojeny s EGR.
Nicméně doporučuji provést kontrolu pomoci čidla na CO2 v chladici, tak zjistíš, zda voda prosakuje do motoru.
Co muže být v pici:
A) EGR
B) těsnění nebo hlava
Kontroluj pravidelně a dej to co nejdříve dokupy, můžeš dojebat motor, DPF.
Patrik S
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
Dá se zjistit podle kouře z výfuku a kontroly zda je CO2 v chladici. Případně ještě napojit EGR na graf a jezdit, pokud je egr na 0 hodnotách, zasekl se a je potřeba vypnout/zapnout motor a řidici jednotka egr nahodi (Závada). Doporučuji přečíst můj článek o EGR.marfan píše:To by aj mňa zaujímalo.
Patrik S
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014
Praha
Auta:
Škoda Octavia 2 RS, 2.0 TFSI, 2006
Škoda Superb 2 FL, CFFB 2.0TDi 4x4 16v, 2014