Stránka 1 z 2

Octavia II -ake diely na opravu prednej napravy

Napsal: 02 lis 2018, 20:20
od vladimir98
Chlapi, poradte, ci pri vymene dielov na opravu prednej napravy na Oct II Tdi (predne a zadne ulozenie napravy, spodny gulovy cap ramena, tycky stabilizatora a gulovy cap riadenia) ma zmysel ist do originalnych dielov alebo postacuje LMI ako snad najlepsia znacka z aftermarketu a snad dodavatel do prvovyroby...
Ktosi tu pisal, ze pracoval pri vyrobe termostatov, 1. trieda sla ako OEM a tie horsie na aftermarket :?

Napsal: 02 lis 2018, 20:22
od Huml
LMI je v pohodě

Napsal: 02 lis 2018, 21:10
od vladimir98
Huml píše:LMI je v pohodě
Dakujem, naviac je o dost cenovo vyhodnejsi oproti orig.

Napsal: 05 lis 2018, 07:44
od roman1648
Ja nevím čoveče, připadne mi že už to taky není co to bývalo...čepy a kosti taky někdy odejdou podezřele rychle..
Jenže to je tak u všeho, tuhle čepy TRW a za dva měsíce mlátily víc jak ty před výměnou :x

Napsal: 05 lis 2018, 08:18
od Tomas6
LMI je celkem v pohodě, zatím. Zato trw je řádné šméčko,stejně jako febi,swag,moog a já nevím co ještě. Nám už do dílny nic jiného vozit jak LMI nesmí. Dělat s olejem co půl roku i podvozek,na to nemám nervy. Pak na tebe lidi hledí jak na debila že to neumíš pořádně. A reklamovat nemá smysl. Oni si za svou "kvalitou" stojí a prodejce si mne ruky,protože na febíčku má z pětikila tři stovky a na LMI z osmi set jen dvě.... A k tomu bonus vysoká prodejnost.

Napsal: 05 lis 2018, 20:26
od vladimir98
roman1648 píše:Ja nevím čoveče, připadne mi že už to taky není co to bývalo...čepy a kosti taky někdy odejdou podezřele rychle..
Jenže to je tak u všeho, tuhle čepy TRW a za dva měsíce mlátily víc jak ty před výměnou :x
Roman,ale v sucasnosti nech dodava do prvovyroby hocikto, uz to tiez az tak nedrzi, vsak?

Napsal: 05 lis 2018, 20:33
od roman1648
Pravda...dneska nevydrží nic mi připadá...

Napsal: 06 lis 2018, 07:49
od ondra.p
Mám na o1 tyčku řízení a spodní čepy TRW dle faktury měněné předchozím majitelem v servisu v německu. Já mám auto skoro 100 000km a pořád drží.

Napsal: 06 lis 2018, 07:52
od roman1648
No, jenže to bude asi trochu jiný TRW se obávám...

Napsal: 07 lis 2018, 22:01
od Biimbo
TRW nikdy na nic už. Teda ne to z aftermarketu. LMI ač je většinou z číny, tak si tu kvalitu trochu hlídají. Jinak co ujde, tak je Borsehung. Bývají na nich vybroušený vw znaky a jsou ještě levnější než LMI

Napsal: 08 lis 2018, 18:03
od vladimir98
Biimbo píše:TRW nikdy na nic už. Teda ne to z aftermarketu. LMI ač je většinou z číny, tak si tu kvalitu trochu hlídají. Jinak co ujde, tak je Borsehung. Bývají na nich vybroušený vw znaky a jsou ještě levnější než LMI
Dobry postreh, tiez som si vsimol na dieloch Borsehung vybrusene VW logo, zeby teda dalsi OEM dodavatel? Ta firma mi ale moc nevravi, historia, tradicia a pod.

Napsal: 08 lis 2018, 19:31
od Rayx
Vybroušený logo (VW, AUDI atd) maj i ostatní, LMI, Febi atd., forma je jedna věc, ale to co do ní tlačej za materiál je důležitější :) Že by těch forem bylo po světě tolik ... :?

http://www.borsehung.de/home/company/co ... index/en/8
https://motofocus.cz/distributori/6740, ... -borsehung

Napsal: 08 lis 2018, 19:33
od roman1648
To si piš že je páč forma naseká milion kusů a jde nova na OEM,a kam jde stará? (rofl)

Napsal: 09 lis 2018, 17:36
od vladimir98
roman1648 píše:To si piš že je páč forma naseká milion kusů a jde nova na OEM,a kam jde stará? (rofl)
si to trafil ;)

Napsal: 09 lis 2018, 17:48
od roman1648
To vím no,byl jsem v tom 13 let...