Výběr "nové" ojetiny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Výběr "nové" ojetiny
Ok, díky. Zaradim do hledáčku. Servisujete to někdo? Na co se případně zaměřit?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Výběr "nové" ojetiny
Jak jsou na tom zafiry B 1.8 atmosféra? Taky to nevypadá úplně marně.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Výběr "nové" ojetiny
Po kolika km cca začínají žrát olej? Myšleno s normální pravidelnou údržbou.
On je problém, že ten olej bere skoro všechno. Nevadilo by mi, že musím občas dolevat. Ale je ten problém, že to ničí kat lambdy atd. Což není levná sranda.
On je problém, že ten olej bere skoro všechno. Nevadilo by mi, že musím občas dolevat. Ale je ten problém, že to ničí kat lambdy atd. Což není levná sranda.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Výběr "nové" ojetiny
Kolem těch 200 no a bývá to tak 1,5L na 7-10tis Km ( no a vzrůstá) dle stavu kroužků, Ovalitě válců je to o štěstí
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Výběr "nové" ojetiny
Krom tohoto ta zafira ještě trpí na něco? Převodovka, elektrika?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Výběr "nové" ojetiny
Elektrika vcelku ujde ( Vectra C je na tom hůře) klasika opel CIM moduly ale dnes už to není ani tak drahy a je už X návodů jak to opravit.
Jinak u mě je strašná Škoda že 1,7cdti v astře dělali běžně bez DPF a zafira 1,7 má DPF skoro vždy jinak totiž zafira B 1,7 bez DPF a bez vyrivych klapek je snad auto který by bylo na ježdění kdykoliv kamkoliv. 1,9 cdti je klasicky JTD z Fiata.
Pokud to bude manuál tak převodovka M32 je trochu horší (dražší ) ale pokud člověk neexperimentuje použije originál olej GM a hlavně ten spravnej ( teď z hlavy nevím číslo ) tak ona jezdí strašák je to protože opel sjednotil oleje nebo Mechanik použil nějaký co mu dodali v autodilech ( obvykle nevhodný) a ono se ji to nelíbí a nebo tím ze ty auta měli 300-400 na hrbu a nikdo olej neměnil. ….
Pokud se vymění olej ty převodovky jezdí ( ale když dáš M32 do Google počteš si) taky jsem jich tu řešil dost ale auta co sem jezdila byl klid ( tedy až když se přišlo na sjednocení olejů a tím pádem že se plní v oplu špatný olej a dodnes ti ho myslím špatný prodají je třeba chodit tam s číslem)
Jinak u mě je strašná Škoda že 1,7cdti v astře dělali běžně bez DPF a zafira 1,7 má DPF skoro vždy jinak totiž zafira B 1,7 bez DPF a bez vyrivych klapek je snad auto který by bylo na ježdění kdykoliv kamkoliv. 1,9 cdti je klasicky JTD z Fiata.
Pokud to bude manuál tak převodovka M32 je trochu horší (dražší ) ale pokud člověk neexperimentuje použije originál olej GM a hlavně ten spravnej ( teď z hlavy nevím číslo ) tak ona jezdí strašák je to protože opel sjednotil oleje nebo Mechanik použil nějaký co mu dodali v autodilech ( obvykle nevhodný) a ono se ji to nelíbí a nebo tím ze ty auta měli 300-400 na hrbu a nikdo olej neměnil. ….
Pokud se vymění olej ty převodovky jezdí ( ale když dáš M32 do Google počteš si) taky jsem jich tu řešil dost ale auta co sem jezdila byl klid ( tedy až když se přišlo na sjednocení olejů a tím pádem že se plní v oplu špatný olej a dodnes ti ho myslím špatný prodají je třeba chodit tam s číslem)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Výběr "nové" ojetiny
Třeba tady jsem narazil na psaničko někoho kdo se tím bavil tak to schrnul.
http://astra-rasag.maweb.eu/?page_id=4696
Jinak i 5kvalt obcas odchází když se nemění olej ale ty jsem měnil asi jen 3
http://astra-rasag.maweb.eu/?page_id=4696
Jinak i 5kvalt obcas odchází když se nemění olej ale ty jsem měnil asi jen 3
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Výběr "nové" ojetiny
To se mi líbí na nádobkách s převoďákem Opel, že je tam rovnou napsané kam patří a kam ne
Re: Výběr "nové" ojetiny
Kolá v prevodovke idú poničiť aj, ak sa jazdí najmä na najvyššom kvalte na nízke otáčky.
Na zníženie hlučnosti a podstatné zvýšenie životnosti ložísk sú v dnešnej dobe možnosti.
Na zníženie hlučnosti a podstatné zvýšenie životnosti ložísk sú v dnešnej dobe možnosti.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond