Stránka 1 z 1
1.9TDI 77kw BLS VW Caddy vysoka spotreba
Napsal: 10 pro 2018, 20:08
od Seven
Zdravim vas
nedavno som si kupil z autobazaru vw caddy 1.9TDI BLS r.v 2006 77kw
Po kupe auta som musel menit vačku,hydra ked ze to uz mali za sebou...uz cestou domov sa mi zdala vyzsia spotreba ked ze auto na 100km spapalo cca 7-8L.
Teraz sa na aute vozim kazdy den,natankoval som 50L nafty,najazdil takmer 550km a coskoro uz zas rezerva,spotreba teda cez 9L

jazdim mesto,no jazdim ako človek nie ako pretekar,mal som pred tym 1.6tdi CR a ten mi spotreboval do 6,7L tie iste trasy, a6 audi 3.0tdi 10-11l (quattro),kamaratova jetta bls v meste cca 6L no moja caddy 9L.
DPF filter som odstranil ked ze bazar to zablokoval zavady a dpf uz bolo k.o tak ze muselo von..
Auto stalo asi mesiac kym sa dalo na znacky,prvy den ked som sa vozil tak mi vyskocila zavada N18 Egr ventil auto išlo do nudzaku,cca 5sekund bez vykonu,potom znova naskocil vykon a od vtedy uz bez problemov,no mal som problem naštartovat auto za tepla,zavada snimaču vačky,zavady som premazal cez vag,pozrel po 500km a momentalne pise len zhavice na 3-4vlaci ktore planujem vymenit,no dnes znova ked auto malo 90st. tak auto troška "drsnejšie" štartovalo za tepla,ešte som to nemal na pocitaci zapojene,može spotrebu spôsobovať ten snimac vyzsiu spotrebu? (pisalo to "nezmyselny signal" )
pozeral som zatial cez vag kanal 4,policko 4te "-1,5" ak sa nemylim je to nastavenie rozvodu,vraj je to idealne nastavit na 0 no zatail som to nerobil..
vie niekto poradit na čo sa zamerat konkretne?
vykonovo sa auto sprava velmi dobre,nedymí,netrasie,na 77kw ide velmi slušne,studeny štart tiez bez problemov,len občas za tepla to štrajkuje..
Ďakujem vopred za info a pomoc

Napsal: 10 pro 2018, 21:58
od Jelito
No mám prakticky stejné auto, stejný ročník najeté poctivých 160 tisíc a spotřeba se pohybuje kolem 7,5 litru, počítám že ve městě víc. Nemám palubák, takže je to jen odhad a navíc nejsem člověk co by auto dusil pod 1800 otáček. To auto je prostě krabice s hodně špatnou aerodynamikou plus zrcátka jak sloní uši. Nevím nejsem sice odborník, ale řekl bych že s tímhle autem v zimě a ještě po městě nečekej zázraky. Tím nechci říct že není něco špatně, já jen abys nečekal spotřeby pod 7 litrů ve městě
Názor laika vlastnící tenhle vůz.
Napsal: 10 pro 2018, 23:51
od Seven
No uvidíme,lebo mal som Caddy Maxi 1.6TDI a to v meste taktiez zozralo menej a to tam bola blba prevodovka čo som musel auto vytáčať aby sa nedusilo,tento tyzden sa pustim do vymeny snimača aj nastavenia rozvodu a uvidime čo to pomoze,ale dakujem za info,som rad ze mame podobne auta

Napsal: 11 pro 2018, 07:06
od MirekX
Mám tohle auto , bez DPF, najeto 320 tis (soft Dieselpower) Teď už je jako náhradní tak moc nejezdí, palubák ani teploměr to nemá , ale podle tankování se nechá jezdit kolem 6l mimo město celkem svižně (ne dálnice)
Napsal: 16 pro 2018, 10:52
od servis-sk
Ahojte
Touran v automate BLS mam cca 150000km, v serii s dpf tiez zere vela oproti inym 1.9 tdi 77kw.
Dialky cca 6l normalna jazda, mesto cca 8l.
Pri jazde brzda plyn dialka 8l , mesto 10-12l.
No ale je to automat....
Napsal: 16 pro 2018, 15:24
od Seven
Cauko,pozri si prve nastavenie rozvodu,motorova jednotka,kanal 4 a 4 pole čo tam piše,ja som dnes odpojil konektor snimača vačky a mam zaoxidovane kontakty,idem vymeniť cely snimač ked ze uz ked oxiduju kable tak može aj on drbať do spotreby,ale samozrejme treba aj rozvod nastavit,ja mam -1.5stupna čo vraj nieje dobre a koli tomu to može žrať,dnes to idem robit tak ze napišem či to zabralo.
Napsal: 16 pro 2018, 15:25
od Source
-1,5 na EDC16 je uplne v pohode akk boli rozvody na prípravky postavené
Napsal: 16 pro 2018, 22:41
od servis-sk
Ja som uz 2x menil rozvody, presne na pripravky , mi ukazuje na -1,5 az -2.
Aj ked som to nastavil na 0, laboroval stym ,ukazovalo a zralo to este o cca
0,5-1l viac...asi BLS na menej nepojde.
Napsal: 16 pro 2018, 23:45
od Seven
Ja som si dnes našiel v konektore od snimača vačky celkom slušnu oxidaciu kontaktov,sice som to očistil a striekol kontakt sprejom,štarty su lepšie už tak netrasie z motorom,no aj tak vymenim snímač ked ze kto vie kde ešte to oxiduje a moze to robit velky odpor v elektrike a nemusi stale byt funkčný ako by mal.
Ešte k touranu sa vyjadrim,vstrekovače su ako na tom? možu liat naftu,treba pozriet davku a časovanie ako pracuju.
Re: 1.9TDI 77kw BLS VW Caddy vysoka spotreba
Napsal: 18 pro 2018, 13:52
od DIESELPOWER office
Seven píše:Zdravim vas
nedavno som si kupil z autobazaru vw caddy 1.9TDI BLS r.v 2006 77kw
Po kupe auta som musel menit vačku,hydra ked ze to uz mali za sebou...uz cestou domov sa mi zdala vyzsia spotreba ked ze auto na 100km spapalo cca 7-8L.
Teraz sa na aute vozim kazdy den,natankoval som 50L nafty,najazdil takmer 550km a coskoro uz zas rezerva,spotreba teda cez 9L

jazdim mesto,no jazdim ako človek nie ako pretekar,mal som pred tym 1.6tdi CR a ten mi spotreboval do 6,7L tie iste trasy, a6 audi 3.0tdi 10-11l (quattro),kamaratova jetta bls v meste cca 6L no moja caddy 9L.
DPF filter som odstranil ked ze bazar to zablokoval zavady a dpf uz bolo k.o tak ze muselo von..
Auto stalo asi mesiac kym sa dalo na znacky,prvy den ked som sa vozil tak mi vyskocila zavada N18 Egr ventil auto išlo do nudzaku,cca 5sekund bez vykonu,potom znova naskocil vykon a od vtedy uz bez problemov,no mal som problem naštartovat auto za tepla,zavada snimaču vačky,zavady som premazal cez vag,pozrel po 500km a momentalne pise len zhavice na 3-4vlaci ktore planujem vymenit,no dnes znova ked auto malo 90st. tak auto troška "drsnejšie" štartovalo za tepla,ešte som to nemal na pocitaci zapojene,može spotrebu spôsobovať ten snimac vyzsiu spotrebu? (pisalo to "nezmyselny signal" )
pozeral som zatial cez vag kanal 4,policko 4te "-1,5" ak sa nemylim je to nastavenie rozvodu,vraj je to idealne nastavit na 0 no zatail som to nerobil..
vie niekto poradit na čo sa zamerat konkretne?
vykonovo sa auto sprava velmi dobre,nedymí,netrasie,na 77kw ide velmi slušne,studeny štart tiez bez problemov,len občas za tepla to štrajkuje..
Ďakujem vopred za info a pomoc

Dobrý den,
vačka je originální VW ?
Re: 1.9TDI 77kw BLS VW Caddy vysoka spotreba
Napsal: 18 pro 2018, 14:28
od dist01
DIESELPOWER office píše:Seven píše:Zdravim vas
nedavno som si kupil z autobazaru vw caddy 1.9TDI BLS r.v 2006 77kw
Po kupe auta som musel menit vačku,hydra ked ze to uz mali za sebou...uz cestou domov sa mi zdala vyzsia spotreba ked ze auto na 100km spapalo cca 7-8L.
Teraz sa na aute vozim kazdy den,natankoval som 50L nafty,najazdil takmer 550km a coskoro uz zas rezerva,spotreba teda cez 9L

jazdim mesto,no jazdim ako človek nie ako pretekar,mal som pred tym 1.6tdi CR a ten mi spotreboval do 6,7L tie iste trasy, a6 audi 3.0tdi 10-11l (quattro),kamaratova jetta bls v meste cca 6L no moja caddy 9L.
DPF filter som odstranil ked ze bazar to zablokoval zavady a dpf uz bolo k.o tak ze muselo von..
Auto stalo asi mesiac kym sa dalo na znacky,prvy den ked som sa vozil tak mi vyskocila zavada N18 Egr ventil auto išlo do nudzaku,cca 5sekund bez vykonu,potom znova naskocil vykon a od vtedy uz bez problemov,no mal som problem naštartovat auto za tepla,zavada snimaču vačky,zavady som premazal cez vag,pozrel po 500km a momentalne pise len zhavice na 3-4vlaci ktore planujem vymenit,no dnes znova ked auto malo 90st. tak auto troška "drsnejšie" štartovalo za tepla,ešte som to nemal na pocitaci zapojene,može spotrebu spôsobovať ten snimac vyzsiu spotrebu? (pisalo to "nezmyselny signal" )
pozeral som zatial cez vag kanal 4,policko 4te "-1,5" ak sa nemylim je to nastavenie rozvodu,vraj je to idealne nastavit na 0 no zatail som to nerobil..
vie niekto poradit na čo sa zamerat konkretne?
vykonovo sa auto sprava velmi dobre,nedymí,netrasie,na 77kw ide velmi slušne,studeny štart tiez bez problemov,len občas za tepla to štrajkuje..
Ďakujem vopred za info a pomoc

Dobrý den,
vačka je originální VW ?
máte zkušenosti že by neorigo met jiné palce?
Napsal: 19 pro 2018, 09:04
od Seven
DIESELPOWER office
Dobrý den
Vačka sa nedavala originál ale nahrada/replika,dočítal som sa že vysoku spotrebu može robit aj replikova vačka,no ked že to auto malo vyžšiu spotrebu už po dovoze domov kde bola ešte pôvodna vačka VW ale uz bola zodrata,tak som mýslel ze tam bude ten problem so spotrebou,ale nebol..momentalne akurat cítim rozdiel po vyčisteni konektora snimača vačky,kde som našiel oxid v kablovace a motor mi zle štartoval za tepla,po očistení už to štartuje bez problemov,akurát robim meranie spotreby ked že som znova natankoval 50L nafty,tak uvidíme aka bude znova spotreba.
Napsal: 23 pro 2018, 00:12
od Seven
Tak ze po vyčistení konektora snimača vačky auto startuje bez problemov a spotreba mi spadla na 7,7L a to som jazdil len mesto,kratke trasy,jazda v zapche,jazdil z obchodu do obchodu ked motor nemal ani 50st. tak ze spotreba je viac menej v norme na to ze som auto trapil len po meste,neskor jak bude čas tak vymenim preventivne snimač vačky za iny kus aby sa znova nepokazil..
ďakujem vam za pomoc

Napsal: 23 pro 2018, 06:46
od Pepíček
Já taky nedal origo vačku do AJM 85 kW ale Kolbenschmidt.Ještě jsem poladil čidlo teploty paliva a spotřebu dle palubáku mám 4,5L a přitom má motor odhadem tak o 10kW víc
