Stránka 1 z 1

oct 3 2.0TDI 110kw

Napsal: 16 pro 2018, 15:30
od Red Devil
Ahoj vsem, mam chvily trojku s 110kw verzi 2.0tdi
krome toho ze me bere po regeneraci vodu/resil jsem tu pujde do servisu/
me nejde do hlavy jedna vec, hrozne dlouho to ted drzi volnobeh na 1000ot
Ikdz uz je ohrata tak porad 1000ot a spadne to fakt po dost dlouhy dobe cca 10km jizdy.
Je to normalni? Nekdo me psal ze to zpusobuje vysoka spotreba el.energie...
Jinak me to chyta na skrt i ted v mrazech, necuka, diag ok....
Vodu pousti asi prez sani a firma kde jsem to koupil slibila opravu v ut to tam vezu, ale s tim by to souvyset snad nemelo, vodu to vezme treba jen jednou za vic dni, kdyz pred tim regenerovala.
Diky

Napsal: 16 pro 2018, 15:43
od DIAGNOSTIK
po startu je velký energetický požadavek, zrcátka, volant, příhřev, sklo,,,,proto ty otáčky

Napsal: 16 pro 2018, 15:52
od Red Devil
jasne, ale treba i po 8km?

Napsal: 16 pro 2018, 20:09
od DIAGNOSTIK
Za 8km se motor neohřeje...to se tak akorát zvedá ručička..v zimě nafták trpí

Napsal: 16 pro 2018, 20:14
od Red Devil
uz se zveda i olej, dokonce jsem dnes koukal ze olej hlasil 70stupnu a porad 1000ot

Napsal: 16 pro 2018, 20:27
od jendys13
A neprobíhá regenerace ? Po chcípnutí běží ventilátor nebo ne ?
Tohle se stává když není kompletně dodělaná regenerace .

Napsal: 16 pro 2018, 20:28
od Red Devil
vetrak nebezi, regenerace by bezet nemela

Napsal: 16 pro 2018, 21:11
od dibarbora
Baterka je ako na tom? Môže už dožívať a to "inteligentné" dobíjanie môže pokojne držať vyššie otáčky v naivnej snahe, že ju nabije na požadované parametre.

Napsal: 16 pro 2018, 21:12
od Red Devil
no nevim jak na tom je, ale chyta to dobre

Napsal: 16 pro 2018, 21:15
od dibarbora
To nič neznamená. Toto nie je lada a ani stará 120. Tieto relatívne nové autá naštartujú aj z posledných síl a na prvý pocit sa tvária úplne OK. Skúsil by som spraviť záťažový test na testeri.

Napsal: 16 pro 2018, 21:16
od Red Devil
to musim teda nekoho sehnat