Stránka 1 z 2

RS octavia TDI prosba

Napsal: 06 led 2019, 00:45
od vilozx6
Zdravim. Poprosim vás mechanici. Mate niekto skusenosti s Škoda Octavia 2.0 TDi RS CR DPF 125kw  rok 2011? Docital som sa ze nad 200tis km sa treba toho zbavit. Problem so vstrekami,dpf atd. Proste velmi velke investicie. Dakujem za reakcie...

Napsal: 06 led 2019, 01:03
od Jirka.
Jsou to jedny z nejspolehlivějších motorů. Vůbec bych s toho nebál.

Napsal: 06 led 2019, 07:51
od Vici
PD BMN 125kW bylo smrt,to CR by mohlo vydržet ☺

Napsal: 06 led 2019, 12:23
od vilozx6
Dakujem pekne.

Napsal: 06 led 2019, 15:20
od fekálek
Kámoš má fabii RS a po přetočení tachometru na 300000km se posralo téměř všechno a to byly ještě docela slušný auta, je fakt, že to auto nikdo nešetřil, ale už bych si ojetinu s 3kilama na hrbu nekoupil ani kdyby mě mučili, všechno je na konci života

Napsal: 06 led 2019, 15:29
od amg124
fekálek píše:Kámoš má fabii RS a po přetočení tachometru na 300000km se posralo téměř všechno a to byly ještě docela slušný auta, je fakt, že to auto nikdo nešetřil, ale už bych si ojetinu s 3kilama na hrbu nekoupil ani kdyby mě mučili, všechno je na konci života
Moje zkušenost sice není s RS ani ničím podobným, ale ne všechno co má namotáno hodně kiláků nemusí být na konci života. Já před léty koupil Toledo 1.9SDi, bylo to bývalé tágo z Práglu a na tacháči bylo 750tis., byl jsem druhý majitel, taxikář celou dobu vedl servisní knížku a jezdil jen do autorizovaného servisu. Měl jsem to dva roky a prodal skoro s 900tis. Auto to bylo bez investic, kromě jedné hadice na vodu a jednoho silentbloku. Za mě raději auto s mraky kilákama, ale poctivejma, než s nějakými pochybnými kiláky.

Ale tím se vám samozřejmě nechci plést do diskuze o RS a ani polemizovat, že u těhle aut už je 300tis moc.

Napsal: 06 led 2019, 15:55
od Vici
z toho nic objektivně nevyvodíte... znal jsem zřeba O1 BFQ (koupená nová),najeto 60tkm,ale jen kolem komina a vše total kaput...

Napsal: 06 led 2019, 17:39
od vilozx6
Diky za reakcie. To auto ma poctivych 125tis. Kamos ho ma od nova. Recenzie su rozne, tak preto pomoze kazda skusenost chlapi. Dakujem

Napsal: 06 led 2019, 17:49
od Tomas.cz
V jedné recenzi jsem se dočetl, proč motory 2.0TDi-BKD hůře startují, je to dané opotřebením zdvihátek ventilů, kdy motor při začátku startování nemá vzduch a je potřeba počkat než turbodmychadlo nějaký natlačí do potrubí / při startovacích otáčkách /. :)

Motoru bych se nebál, zejména při takovém nájezdu.

Napsal: 07 led 2019, 11:38
od vilozx6
Dakujem za info chlapi a vas cas.

Napsal: 07 led 2019, 13:52
od TDI tech
Nechaj si toho stareho Golfa. Usetris si kopec penazi a starosti :wink:

Napsal: 07 led 2019, 14:25
od Vici
to hej

Napsal: 07 led 2019, 17:27
od vilozx6
TDI tech píše:Nechaj si toho stareho Golfa. Usetris si kopec penazi a starosti :wink:
Sewas. Jasnacka rotacka sa necha. Kedy si volny cez vikendy? Niekedy by som zasiel.... :)

Napsal: 07 led 2019, 17:28
od vilozx6
Vici píše:to hej
:)

Napsal: 07 led 2019, 19:52
od Jirka.
Fabie RS. Je PD. Úplně jiný motor. Tohle je CR. Mame ji doma a na motoru se delal jen klimakompresor jinak nic. I dvouhmota je původní. Do práce jezdej taxi passaty se stejnými motory-CBBB a má to najeto 800.000 a původní dpf. Odcházejí na tom max. blbosti jako vířivy klapky, egr, banka turba jinak nic.