Stránka 1 z 1

FSI sytič

Napsal: 09 led 2019, 16:15
od hanes107
zdravím nevi nekdo cim je ovladanej a nebo z ceho bere hodnoty aby se pri studenen startu zapl sytic na 1.4 fsi 66kw vsiml sem si ze se zapina jak chce venku treba -5 motor studen a po startu nic hned jsou otacku cca na 750, a nekdy je venku kolem nuly a po startu se sepne a motor drzi kolem 1500 otacek a za chvilku pomalu se snizi , cidlo teploty vody u termostatu nove a i cidlo vody co je na spodni hadici u chladice , diky za rady

Napsal: 09 led 2019, 20:56
od geo
Sitič už od doby felicie mpi není.

Napsal: 09 led 2019, 21:04
od hanes107
jak to jinak nazvat kdyz po studenem startu a je venku zima motor drzi vetši otacky a po chvilce spadnou na normal, urcite chapete jak to myslim

Napsal: 09 led 2019, 21:10
od geo
Reguluje se to podle teploty a zatížení.

Napsal: 09 led 2019, 21:49
od hanes107
čidla teploty vody jsou nova , jake myslis zetizeni ? jako kdyz je treba slabsi baterka tak to necha zvyšene otacky ?

Napsal: 09 led 2019, 22:02
od geo
Někde to je v procentech zahrnuje tam klimatizaci servo sahary vše co je náročné na spotřebu energie.klapka je čistá?podle ní se určuje zatížení také .

Napsal: 09 led 2019, 22:17
od hanes107
klapka cca 4 tisice čistena a nastavena , zkusim pred startem vse co pujde zapnout jestli to bude fungovat , no a mam tam jeste silnesi baterku podle vyrobce ma tam mela bejt 44 ah a ja tam mam 62ah

Napsal: 09 led 2019, 22:40
od geo
Jaké auto a rok

Napsal: 09 led 2019, 23:01
od hanes107
vw golf V 1.4 fsi 66kw rok 2004

Napsal: 10 led 2019, 08:00
od Rayx
Neblbněte, je to zahřívaní katalyzátoru kvůli emisím, zavisí to na teplotě chladicí kapaliny při startu a podmínkách předchozího chodu.

Určitě to není aktivní, pokud venku mrzne, u novejších TSI platí, že se při studeném startu aktivuje, pokud je chladicí kapalina mezi 18 až 30 stupni.

Dvojité vstřikování pro ohřev katalyzátoru
Dvojitým vstřikováním pro ohřev katalyzátoru se, jak už samo označení napovídá, dosáhne toho, že
se katalyzátor rychleji ohřeje na svou provozní teplotu. Navíc se zklidní chod motoru a bude vznikat
méně emisí obsahujících uhlovodíky. Souhrně lze říci, že se snižuje obsah emisí ve výfukových
plynech a snižuje se spotřeba paliva.

Napsal: 10 led 2019, 12:21
od váha
Dulezita je taky doba stani

Napsal: 10 led 2019, 12:57
od ROMEK
750ot je podla mňa málo u studeneho motoru

Napsal: 10 led 2019, 22:14
od martinsidlo
Spíš,kde vzal těch 750ot. Z budíků je to odhad.