Stránka 1 z 18
Logy - kontrola a hodnocení
Napsal: 14 čer 2007, 08:16
od sm.martin
jak tam máš tu tabulku,tak se chci zeptat na tu hodnotu 850 "
Mass Air/Rev. mg/R " to je hodnota VÁHY VZDUCHU ?? co může způsobovat ze hodnota pří tahu auta najednou spadne na 710 a auto znatelne poleví ? děkuji M.
Napsal: 18 lis 2007, 22:44
od Mireck
sm.martin píše:promin spletl jsem se u te hodnoty je to ta druha ta pohybliva, na grafu v tabulce ji mas uplne vpravo je na ni 865.0 co muze zapricinovat ze kdyz je auto v tahu tak ta honota spadne klidne na 710 a auto znatelne polevý. na tvym grafu je pekne videt jak to auto zabere a pak to pomalu klesa,ale u me to skace cik cak. vsechny hodnoty v tabulce se zdaji byt v pohode,jen tahle spadne strasne rychle. dik Martin
Pokud se mylim tak me opravte ale to vypada na na menic tlaku turba. Asi pomalu odchazi.
Napsal: 09 pro 2007, 17:54
od skreko
ahoj

dovolil som si prelozit zoznm hodnôt (alebo ako to mam nazvat

)
prikladam subor
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/108783/preklad hodnôt.doc
je to pre tych ktory tym povodnym nerozumeju ako som ja
sice som nedokazal prelozit vsetko ale je tam toho vecsina, tak prosim niekoho kto vie co znamenaju tie hodnoty ktore nie su prelozene, aby ich prelozil a subor hodil na web
a tiez sa chem spytat, ze preco je tam napr. hodnota
STAM 3x a vzdy s inou hodnotou, ktora je spravna ???
a takto to je aj s hodnotou
Engine speed tuto tam mam zase 2x ktora je spravna a ktorou sa mam riadit ???
diky moc
pz. verzia programu v ktorej som prekladal hodnoty je 0.1.6
Napsal: 11 led 2008, 23:02
od mikesik
TURBO VNT 15 pri cisteni jsem zjistil male ulamani lopatek o dmychaciho kola turbiny. muze to spusobovat poadani do nouzaku.nebo je uz turbo KO

Napsal: 18 dub 2008, 08:23
od Frenki
Zdarec! Můžete se mi prosím podívat na log? Mám 81KW a ještě chip a kdyz sem to zkousel s jinym stejnym autem tak sem celkem nestíhal. Před chipem to bylo jako 66KW.
LOG-01.zip
multidiag
Napsal: 08 zář 2008, 20:15
od mikesik
cus tak to nevim ja mam jen 304 a pro mne to staci. mozna kluci na foru asi jo zeptej se tam
Napsal: 24 kvě 2009, 07:13
od FOLT1
WWW.AUTOTELEVIZE.CZ
nejlepsi stranka o autech v čr..........doporučil mi ji jeden znamy a fakt best....

Napsal: 13 čer 2009, 07:50
od skodik
děkuji
Napsal: 12 srp 2009, 20:36
od Pawell
FOLT1 píše:WWW.AUTOTELEVIZE.CZ
nejlepsi stranka o autech v čr..........doporučil mi ji jeden znamy a fakt best....

fakt super a co všechno tam mají k tomuto tématu! Císařovy nové šaty - znáš?
Napsal: 12 lis 2009, 12:44
od eriva12
zdravím ..
při ukládání logu z vagu se soubor ukládá jako txt.. nikoliv jako csv, ikdyž jej potom načítám, nejde to v tom programu otevřít, jak se to upraví?dík
Napsal: 04 pro 2009, 19:26
od majvoš
Ahoj jsem student diagnostiky a tak se chci zeptat co jsou tyto logy a k čemu slouzí popřipadně nahoďte nejaký link kde se to dočtu díky moc.
Napsal: 04 pro 2009, 19:30
od misoVW
majvoš píše:Ahoj jsem student diagnostiky a tak se chci zeptat co jsou tyto logy a k čemu slouzí popřipadně nahoďte nejaký link kde se to dočtu díky moc.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Napsal: 19 led 2010, 23:10
od FandaTDI
eriva12 píše:zdravím ..
při ukládání logu z vagu se soubor ukládá jako txt.. nikoliv jako csv, ikdyž jej potom načítám, nejde to v tom programu otevřít, jak se to upraví?dík
a u jaký verze? Co vim, tak .scv si atribuuje Excel, ale nevim, jak pracnej bude převod(jak moc odlišný to je obsahově) ... přejmenovat jsi to zkoušel ?

Napsal: 21 čer 2010, 21:09
od brz00ro
stačí se podívat do souborů k diagnostice, jsou tam v textových informacích uvedeny i typy a nastavení zařízení
Napsal: 27 čer 2010, 21:58
od tomas@truhlar.biz
Zdravím, jen tak na zkoušku jsem si uložil cestu z Praha-Lhotka do Řitka. Vidí v tom nějaký odborník něco špatného?

Jinak... mám motor AVB - 74kW - Superb I. - ve specifikaci motoru je udáno 250Nm/1900ot./min. - v logu je hodnota 250Nm/1900 ot./min. Maximum tam mám 350Nm
log:
http://www.uschovna.cz/vyzvednout1.php/ ... I_74KW.CSV