Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)
Zdar, mam tu neresitelny problem. Auto prijelo s divnyma zvukama. Zjistila se vydrena vacka u vstriku. Vymenila se, vcetne hydrostelu, vstriky se nechaly skontrolovat v PASu. Od te doby nejede. Motor se chova jako v nouzaku, nema vykon. Tlak v sani sedi pozadovana se skutecnou, mnozstvi vzduchu pred turbem taky, pro jistotu zkousena nova vaha vzduchu, tlak nafty ve vakuovce na volnobeh 3, pri 3000 ot. 8. EGR na zkousku zaslepeno. Pamet zavad prazdna. Na miste motor nejde vytocit nad 3000 otacek, predtim sel. Vacka podle cisla sedi s tou predchozi i podle VINu tam ma byt tato. Motor ma DPF, nehlasi se ucpani. Uz jsem z toho jelen a nenapada me, po cem jit, nesetkal se s tim nekdo?
Diag nepise nic ? Na mieste ti nejde vytocit preto lebo ESP ak vypnes esp pojde to vytocit aj na mieste, zacal by som ale meranymk hodnotamk, rozvody sú ok ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Když se nedodrží toto, tak pak ji otočíš ... U rotačky se lidem stává, tohle by bylo potvrzení, že i PD otočíš a vstřiky si s tím poradí taky ...
Zkontrolovat, zda stojí klikový hřídel v HÚ 1. válce.
Vložit vačkový hřídel v HÚ 1. válce.
U vačkového hřídele musí vačky 1. válce směřovat nahoru.
Korekce na vstřicích ukazují kolik?
Zkontrolovat, zda stojí klikový hřídel v HÚ 1. válce.
Vložit vačkový hřídel v HÚ 1. válce.
U vačkového hřídele musí vačky 1. válce směřovat nahoru.
Korekce na vstřicích ukazují kolik?
Zaujímalo ako sa dá pri teste pokurviť vstreky, respektíve akým spôsobom sa dajú zničiť tak, že auto nejde, to predpokladám znamená, že tam nejde toľko nafty koľko má, nie ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Odpovědi: 0
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)
Dobrý den,drak26 píše:Zdar, mam tu neresitelny problem. Auto prijelo s divnyma zvukama. Zjistila se vydrena vacka u vstriku. Vymenila se, vcetne hydrostelu, vstriky se nechaly skontrolovat v PASu. Od te doby nejede. Motor se chova jako v nouzaku, nema vykon. Tlak v sani sedi pozadovana se skutecnou, mnozstvi vzduchu pred turbem taky, pro jistotu zkousena nova vaha vzduchu, tlak nafty ve vakuovce na volnobeh 3, pri 3000 ot. 8. EGR na zkousku zaslepeno. Pamet zavad prazdna. Na miste motor nejde vytocit nad 3000 otacek, predtim sel. Vacka podle cisla sedi s tou predchozi i podle VINu tam ma byt tato. Motor ma DPF, nehlasi se ucpani. Uz jsem z toho jelen a nenapada me, po cem jit, nesetkal se s tim nekdo?
můžete se k nám objednat na diagnostiku: https://www.dp-race.com/kontakty/
Případně je možná i oprava v naší mechanické dílně/dieselservisu.
