Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
drak26
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2009, 14:03

Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)

Příspěvek od drak26 »

Zdar, mam tu neresitelny problem. Auto prijelo s divnyma zvukama. Zjistila se vydrena vacka u vstriku. Vymenila se, vcetne hydrostelu, vstriky se nechaly skontrolovat v PASu. Od te doby nejede. Motor se chova jako v nouzaku, nema vykon. Tlak v sani sedi pozadovana se skutecnou, mnozstvi vzduchu pred turbem taky, pro jistotu zkousena nova vaha vzduchu, tlak nafty ve vakuovce na volnobeh 3, pri 3000 ot. 8. EGR na zkousku zaslepeno. Pamet zavad prazdna. Na miste motor nejde vytocit nad 3000 otacek, predtim sel. Vacka podle cisla sedi s tou predchozi i podle VINu tam ma byt tato. Motor ma DPF, nehlasi se ucpani. Uz jsem z toho jelen a nenapada me, po cem jit, nesetkal se s tim nekdo?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Diag nepise nic ? Na mieste ti nejde vytocit preto lebo ESP ak vypnes esp pojde to vytocit aj na mieste, zacal by som ale meranymk hodnotamk, rozvody sú ok ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
drak26
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2009, 14:03

Příspěvek od drak26 »

Ano, i rozvody jsou OK, delane pred 20000 a vse slozeno na pripravky. Diag nenapise absolutne nic. Vsechny hodnoty sedi tak, jak maji, vsichni nad tim akorat krouti hlavou a nikdo na nic nemuze prijit...
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

značka vačky ?
nevadilo by u dpf vačku o 180° otočiť?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jestli ti ty vstřiky při tom testu nezničili. kdysi se nám to stalo.. auto pak nemělo výkon..taky BMM
drak26
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2009, 14:03

Příspěvek od drak26 »

Vacka je KolbenSchmidt. Nerozumim tomu, jak o 180° otocit, to prece bude porad stejne...

Co se tyka vstriku, tak se nam to v PASu zatim nikdy nestalo, ale nic neni nemozne...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Když se nedodrží toto, tak pak ji otočíš ... U rotačky se lidem stává, tohle by bylo potvrzení, že i PD otočíš a vstřiky si s tím poradí taky ...

Zkontrolovat, zda stojí klikový hřídel v HÚ 1. válce.
Vložit vačkový hřídel v HÚ 1. válce.
U vačkového hřídele musí vačky 1. válce směřovat nahoru.


Korekce na vstřicích ukazují kolik?
drak26
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2009, 14:03

Příspěvek od drak26 »

Samozrejme, ze jsem ji dal takhle, ale i kdybych ji dal u prvniho valce do strihu, tak se prece za prve nesejdu na diru pro kolik a za druhe, kdyz se toci klika / vacka 1:2 tak jednou otocim klikou a jsem tak jak mam byt, ne? Proste je vse slozeno tak, jak to ma byt, ale nejede to...
drak26
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2009, 14:03

Příspěvek od drak26 »

Tak jen pro zajimavost, pri testu asi nakurvili vstriky. Zkusil jsem druhy a auto jede jak ma...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Zaujímalo ako sa dá pri teste pokurviť vstreky, respektíve akým spôsobom sa dajú zničiť tak, že auto nejde, to predpokladám znamená, že tam nejde toľko nafty koľko má, nie ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A co ti na to řekli v té firmě ?? (wallbash)
!!!SLÁVEK!!!
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2013, 11:23

Příspěvek od !!!SLÁVEK!!! »

drak26 píše:Tak jen pro zajimavost, pri testu asi nakurvili vstriky. Zkusil jsem druhy a auto jede jak ma...
Až ti to příště nepojede.. {jako v nouzáku}+ bez chyb
mrkni na teploty V.plynů .. ty snímače umí zamotat pěkně hlavu.. omezí dávku když na snímači je 850 stupňů..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Někdy si je zničí mechanik sám že po výměně nepovolí jistící matice a neudělá větší vůle maximálního zdvihu.Pokud protočí motorem a vstřik zmačkne nadoraz tak ho může poškodit.
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)

Příspěvek od DIESELPOWER office »

drak26 píše:Zdar, mam tu neresitelny problem. Auto prijelo s divnyma zvukama. Zjistila se vydrena vacka u vstriku. Vymenila se, vcetne hydrostelu, vstriky se nechaly skontrolovat v PASu. Od te doby nejede. Motor se chova jako v nouzaku, nema vykon. Tlak v sani sedi pozadovana se skutecnou, mnozstvi vzduchu pred turbem taky, pro jistotu zkousena nova vaha vzduchu, tlak nafty ve vakuovce na volnobeh 3, pri 3000 ot. 8. EGR na zkousku zaslepeno. Pamet zavad prazdna. Na miste motor nejde vytocit nad 3000 otacek, predtim sel. Vacka podle cisla sedi s tou predchozi i podle VINu tam ma byt tato. Motor ma DPF, nehlasi se ucpani. Uz jsem z toho jelen a nenapada me, po cem jit, nesetkal se s tim nekdo?
Dobrý den,

můžete se k nám objednat na diagnostiku: https://www.dp-race.com/kontakty/
Případně je možná i oprava v naší mechanické dílně/dieselservisu.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“