Ahoj potřeboval bych poradit.
V níže uvedeném logu mi vyskakují dvě chyby.
Co to přesně znamená?
Co mám opravit? Vypadá to na lamd. sondu a ucpané EGR*.
U EGR* se čistí nebo jen vyměňuje elektro-ventil a nebo se musí vyměnit(vyčistit) i výměník?
Prošlo by to emisema?
Děkuji za radu a pomoc
Richard K
Log:
Neděle,04,Listopad,2018,15:45:11:41142
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 7 x64
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.VAG-COM*.com
VIN*: Výrobní štítek: CCCCCC
Addresa 01: Motor Labely: SVO\059-907-401-V2.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 7P0 907 401 HW: 7P0 907 401
Systém a/nebo verze: 3.0TDI EDC17 H17 0007
Kódování: 296A4012233E01020000
Číslo dílny: WSC 31414 790 00001
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0117P0907401 002009 (VW52)
ROD: EV_ECM30TDI0117P0907311.rod
VCID: 6CD33915872B412125-8038
2 závad nalezeno.
4807 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 00 [096] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 8
Kilometry: 259110 km
Datum: 2018.11.02
Čas: 15:57:25
Otáčky motoru: 1593.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 57.3 %
Rychlost vozidla: 66 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 73 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 24 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.080 V
Čítač zapomenutí po OBD*: 40
Střední vstřikované množství: 22.56 mg/stroke
Teplota řídicí jednotky: 29.2 °C
EGR_governor_deviation: -126.9 mg/stroke
Inj Ctl q Curr: 22.43 mg/stroke
Mass_air_flow_sensor_drift: 1.0122
Air_Flow_Rate_from_Mass_Air_Flow_Sensor_kg_h: 170.9 kg/h
skutečná hodnota plnicího tlaku:: 1178 hPa
5120 - rada valcu 1 - sonda 1
P2196 00 [109] - signal prilis vysoky
Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 258777 km
Datum: 2018.10.29
Čas: 15:18:13
Otáčky motoru: 1206.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 50 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 80 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 12 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.560 V
Čítač zapomenutí po OBD*: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 639.3 mg/stroke
Střední vstřikované množství: 0.00 mg/stroke
Sonda Lambda* 1: řADA* 1: stav vyrovnání signálu O2-Bit 0: 0
Sonda Lambda* 1: řADA* 1: hrubá hodnota napětí signálu O2: 219.4 mV
Sonda Lambda* 1: řADA* 1: hodnota napětí signálu Ri: filtrováno: 1012.8 mV
Sonda Lambda* 1: řADA* 1: střída vyhřívání sondy: 43.65 %
LSU r O2 Adap 0: 0.04189
Readiness: 0 0 0 0 0
výpis chyb Touareg 3.0TDI CASA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
výpis chyb Touareg 3.0TDI CASA
Passat B2 Syncro 1,9TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33584
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Vyčistil jsem EGR ventil. Chyba nízkého průtoku zmizela. Lambda se stále objevuje. O víkendu se asi pustím do potrubí.
Kde bych našel lambdu? Může te mi někdo kouknout o Elsy a případně zaslat obrázek kde se lamda nachází. Na výfukovém potrubí a turbu je mnoho čidel
a nemá tušení, které z nich je právě lambda viz. porucha výše. Dále jsem zjisti, podle apky VAG DPF, že asi nefunguje teplotní čidlo za DPF a ukazuje stále teplotu vyfukových plynu za DPF 222°C. Hodnota se nemění.I po startu studeného motoru je ihned teplota 222°C. Nevím jestli to je chyba apky nebo čidla. Regenerace probíhají. Může to mít vliv na lambdu?
Díky za pomoc
Kde bych našel lambdu? Může te mi někdo kouknout o Elsy a případně zaslat obrázek kde se lamda nachází. Na výfukovém potrubí a turbu je mnoho čidel
a nemá tušení, které z nich je právě lambda viz. porucha výše. Dále jsem zjisti, podle apky VAG DPF, že asi nefunguje teplotní čidlo za DPF a ukazuje stále teplotu vyfukových plynu za DPF 222°C. Hodnota se nemění.I po startu studeného motoru je ihned teplota 222°C. Nevím jestli to je chyba apky nebo čidla. Regenerace probíhají. Může to mít vliv na lambdu?
Díky za pomoc
Passat B2 Syncro 1,9TDI