dobijeni fabia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

dobijeni fabia

Příspěvek od burek »

borci ahoj mam dotaz na dedove fabii to na diagnostice pise chybu 17911 signal zatizeni pro svorku DF alternatoru P1503 - 35-10 - nevhodny signal - sporadicka

vcera DEDA NENEASTARTOVAL... vytahl batt nabil pry po dobiti 13.5V mela po pripojeni do auta a nastartovani na volnobeh s rozlima svetlama to zmeril a mel na baterce 18V . je mozny ze to bude ten regulator alternatoru?

diky moc za radu
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jednoznačně.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Marku moc ti děkuji za reakci. Ještě přesnější info mám zde... Je to tedy ten regulátor?


Vybitá baterka 12,2 V
Napětí na baterce po připojení nabíječky 13,54 V
Napětí na baterce při konci nabíjení 17,5 V
Baterka po nabití 13,3 V

Baterka po připojení do motoru 13,5 V
po zapnutí klíčku do polohy 1 13,8 V
po nastartování při volnoběhu 15,65 V
Napětí na vývodu z alternátoru při volnoběhu 16,6 - 17,3 V toto.myslim děda měřil plus na altiku minus na baterku .
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

burek píše:...
Napětí na baterce při konci nabíjení 17,5 V
...
Toto rozhodně není běžné :roll:
Buď ti kecá měřák (nemáš slabou baterku v multimetru?) nebo je to prostě moc (případně i na Ca aku)...
GIV Variant TDi ???kW
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Napadla mě jedna věc...že altik prebijel a po zapojení na nabíječku z Lidlu to detekovalo 24v .... Jinak zkusím mu říct ať vymění baterie a zkusí znovu měření. A kdyby jsem pominul 17 v na baterii vytahlou z auta? Co by to tedy mohlo být? 16.6/17.3v na altiku se mě zda moc? Nemá.tam být 13.8/14v? Díkec moc
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

To, že přebíjí altík bych třeba i bral, ale pokud to takové napětí ukazuje i venku na nabíječce, tak mi to již přijde divné... a tudíž bych nejprve hledal chybu v měření 8)

Čím jste to teda vlastně měřili? Nějakým multimetrem nebo máš tu nabíječku z Lídlu s LCD voltmetrem?
burek píše:Vybitá baterka 12,2 V
Napětí na baterce po připojení nabíječky 13,54 V
Napětí na baterce při konci nabíjení 17,5 V
Baterka po nabití 13,3 V
Prostě tohle je mi divné... 17,5V... a altík v tomto případě nemá žádnou roli.
GIV Variant TDi ???kW
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Su to hodne blbe hodnoty, najskor bude :roblem s tym merakom. To akoze ta baterka ma po pripojeni v aute 13,5V a po otoceni klucom do prvej polohy to este stupne o 0,3V??? Len tak, z nicoho nic?
V prvom rade, zmerat to nejakym inym merakom, lebo je blbost, aby napetie stuplo po otocenim klucom, svojvolne. (LOL)
A ak je chyba s dobijanim, tak nemusi byt v haji len regulator, mohli aj dake diody odist.
Konektor na tom altiku sa kontroloval?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: dobijeni fabia

Příspěvek od slovacek.milos »

burek píše:borci ahoj mam dotaz na dedove fabii to na diagnostice pise chybu 17911 signal zatizeni pro svorku DF alternatoru P1503 - 35-10 - nevhodny signal - sporadicka

vcera DEDA NENEASTARTOVAL... vytahl batt nabil pry po dobiti 13.5V mela po pripojeni do auta a nastartovani na volnobeh s rozlima svetlama to zmeril a mel na baterce 18V . je mozny ze to bude ten regulator alternatoru?

diky moc za radu
jestli to dobře chápu tak máš vag podívaj se do některé řídící jednotky jaké má palubni napětí to bude směrodatnější, pak se poddívej do řízení zatoč volant na max jaký má odběr musí mít 60 A a při tom se podívej na napětí
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

meril to multimetrem , take mut o bylo divny co nameril. zklusim se podovat na to palubni napeti a pisilvoac jak rtika milos...musim to jen nekde dohledat jake to jsou kanaly.... zitra to zkusim ....

takze staci vcds zmerit rj motoru- jake tam je na volnobeh napeti a pak to servo? nic vic?


diky moc
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vcds řj motoru blok měřených hodnot a tam si najdi napětí pak nastartuj a napiš pak řj posilovač řízení tam zas blok měřených hodnot odběr proudu c v A

zatoč na max a musí tam být 14V a 60A adresy 01 a 44 vždy měřené hodnoty
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

burek píše:meril to multimetrem , take mu to bylo divny co nameril.
multimetry se slabou baterkou ukazujou blbosti, při 18V by ti snad už i žárovky popraskali (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

k tomu nenastartování: koukni na chladičovku dole před převodovkou je konektor k buzení altíku, hodně často tam bývá přerušenej drát
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

DIKY MOC VYZKOUSIM A DAM VEDET..JSTE MOC HODNI VAZIM SI TOHO
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda S. píše:k tomu nenastartování: koukni na chladičovku dole před převodovkou je konektor k buzení altíku, hodně často tam bývá přerušenej drát
nabo zapneš klíček vytáhneš konektor u altíku dáš tam voltmetr a meleš stěma dráta
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5076
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jak píše Jarda S. Seklý dráty od kontrolky a DF signálu altíku, Odhaduji 2-3 cm od konektoru na altíku.
Častá závada koncernu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“