dobijeni fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dobijeni fabia
borci ahoj mam dotaz na dedove fabii to na diagnostice pise chybu 17911 signal zatizeni pro svorku DF alternatoru P1503 - 35-10 - nevhodny signal - sporadicka
vcera DEDA NENEASTARTOVAL... vytahl batt nabil pry po dobiti 13.5V mela po pripojeni do auta a nastartovani na volnobeh s rozlima svetlama to zmeril a mel na baterce 18V . je mozny ze to bude ten regulator alternatoru?
diky moc za radu
vcera DEDA NENEASTARTOVAL... vytahl batt nabil pry po dobiti 13.5V mela po pripojeni do auta a nastartovani na volnobeh s rozlima svetlama to zmeril a mel na baterce 18V . je mozny ze to bude ten regulator alternatoru?
diky moc za radu
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Marku moc ti děkuji za reakci. Ještě přesnější info mám zde... Je to tedy ten regulátor?
Vybitá baterka 12,2 V
Napětí na baterce po připojení nabíječky 13,54 V
Napětí na baterce při konci nabíjení 17,5 V
Baterka po nabití 13,3 V
Baterka po připojení do motoru 13,5 V
po zapnutí klíčku do polohy 1 13,8 V
po nastartování při volnoběhu 15,65 V
Napětí na vývodu z alternátoru při volnoběhu 16,6 - 17,3 V toto.myslim děda měřil plus na altiku minus na baterku .
Vybitá baterka 12,2 V
Napětí na baterce po připojení nabíječky 13,54 V
Napětí na baterce při konci nabíjení 17,5 V
Baterka po nabití 13,3 V
Baterka po připojení do motoru 13,5 V
po zapnutí klíčku do polohy 1 13,8 V
po nastartování při volnoběhu 15,65 V
Napětí na vývodu z alternátoru při volnoběhu 16,6 - 17,3 V toto.myslim děda měřil plus na altiku minus na baterku .
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Napadla mě jedna věc...že altik prebijel a po zapojení na nabíječku z Lidlu to detekovalo 24v .... Jinak zkusím mu říct ať vymění baterie a zkusí znovu měření. A kdyby jsem pominul 17 v na baterii vytahlou z auta? Co by to tedy mohlo být? 16.6/17.3v na altiku se mě zda moc? Nemá.tam být 13.8/14v? Díkec moc
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
To, že přebíjí altík bych třeba i bral, ale pokud to takové napětí ukazuje i venku na nabíječce, tak mi to již přijde divné... a tudíž bych nejprve hledal chybu v měření 
Čím jste to teda vlastně měřili? Nějakým multimetrem nebo máš tu nabíječku z Lídlu s LCD voltmetrem?

Čím jste to teda vlastně měřili? Nějakým multimetrem nebo máš tu nabíječku z Lídlu s LCD voltmetrem?
Prostě tohle je mi divné... 17,5V... a altík v tomto případě nemá žádnou roli.burek píše:Vybitá baterka 12,2 V
Napětí na baterce po připojení nabíječky 13,54 V
Napětí na baterce při konci nabíjení 17,5 V
Baterka po nabití 13,3 V
GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Su to hodne blbe hodnoty, najskor bude :roblem s tym merakom. To akoze ta baterka ma po pripojeni v aute 13,5V a po otoceni klucom do prvej polohy to este stupne o 0,3V??? Len tak, z nicoho nic?
V prvom rade, zmerat to nejakym inym merakom, lebo je blbost, aby napetie stuplo po otocenim klucom, svojvolne.
A ak je chyba s dobijanim, tak nemusi byt v haji len regulator, mohli aj dake diody odist.
Konektor na tom altiku sa kontroloval?
V prvom rade, zmerat to nejakym inym merakom, lebo je blbost, aby napetie stuplo po otocenim klucom, svojvolne.

A ak je chyba s dobijanim, tak nemusi byt v haji len regulator, mohli aj dake diody odist.
Konektor na tom altiku sa kontroloval?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: dobijeni fabia
jestli to dobře chápu tak máš vag podívaj se do některé řídící jednotky jaké má palubni napětí to bude směrodatnější, pak se poddívej do řízení zatoč volant na max jaký má odběr musí mít 60 A a při tom se podívej na napětíburek píše:borci ahoj mam dotaz na dedove fabii to na diagnostice pise chybu 17911 signal zatizeni pro svorku DF alternatoru P1503 - 35-10 - nevhodny signal - sporadicka
vcera DEDA NENEASTARTOVAL... vytahl batt nabil pry po dobiti 13.5V mela po pripojeni do auta a nastartovani na volnobeh s rozlima svetlama to zmeril a mel na baterce 18V . je mozny ze to bude ten regulator alternatoru?
diky moc za radu
meril to multimetrem , take mut o bylo divny co nameril. zklusim se podovat na to palubni napeti a pisilvoac jak rtika milos...musim to jen nekde dohledat jake to jsou kanaly.... zitra to zkusim ....
takze staci vcds zmerit rj motoru- jake tam je na volnobeh napeti a pak to servo? nic vic?
diky moc
takze staci vcds zmerit rj motoru- jake tam je na volnobeh napeti a pak to servo? nic vic?
diky moc
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5