Stránka 1 z 3

2.0 TDi PD vypinani turba

Napsal: 29 led 2019, 00:11
od peto20400
Zdravim odborniky.Mam problem z touranem 2.0 tdi pd 8v BMM,SLaby vykon pri rozbehu ,okolo 2 tis ot ako keby sa urval a uz tahal normalne,ale v poslednej dobe okolo 2300ot pada do nudzoveho rezimu,predtym to zrobilo obcas raz za 200km,teraz to robi za tepla ked ma okolo 80 c a slapnu na plyn a sprevadza to sykot z motoroveho priestoru diagnostika pise

VCID: 73E1DBFF6B25
1 Fault Found:

000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Kilometry: 237995 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 19:20:55

info o závadě:
Otáčky: 3150 /min
Rychlost: 73.0 km/h
Výkon/klapka: 49.8 %
Napětí: 14.52 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 1591.2 mbar
Tlak: 2590.8 mbar

Ale je uz vycistene turbo,regulace ide lahucko,banka ok,podtlakove hadicky ok n75 na skusku druhy,aj vaha vzduch vyskusana druha a aj snimac tlaku turba druhy ,teraz kontrolujem kabelaz a zatial ok,tak uz asi fakt neviem.dik za kazdu radu

Napsal: 29 led 2019, 08:44
od roman1648
No když to syčí, asi je něco blbě
Kontrola hadic,IC, rychlospojek, sání...

Napsal: 29 led 2019, 11:15
od peto20400
Hadice ôk aj intercoler, za studena to nerobí. Iba za tepla, predtým občas, teraz keď sa zohreje tak stále po prekročení 2300 ot

Napsal: 29 led 2019, 11:57
od slovacek.milos
něco takové jsi v motoru neviděl? https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... G3qKKZErbN

Napsal: 29 led 2019, 12:14
od slovacek.milos
já to měl nškolikrát na jiných autech, je potřeba se podívat na táhlo od turba po startu zatáhne na max a nastaví turbo na plný výkon, když vypneš klíček tak se to táhlo musí hned vrátit

pokud se vrací pomalu máš ucpaný přívod atmosferického vzduchu k N75 a měnič tlaku pak nedokáže pružně reagovat, turbo přefoukne a si v nouzi, ;)

Napsal: 29 led 2019, 12:45
od peto20400
Banka potiahne reguláciu bez problémou až na doraz

Napsal: 29 led 2019, 12:48
od slovacek.milos
peto20400 píše:Banka potiahne reguláciu bez problémou až na doraz

musíš vysledovat když vypneš motor zda hned regulaci pustí !!!!!!!!!

Napsal: 29 led 2019, 13:16
od peto20400
To skúsim este

Napsal: 29 led 2019, 13:17
od peto20400
Vraj môže byť zaneseny intercoler z vonku a hreje sa tak aj nato pozriem

Napsal: 29 led 2019, 14:59
od slovacek.milos
peto20400 píše:Vraj môže byť zaneseny intercoler z vonku a hreje sa tak aj nato pozriem
at se hřeje jak chce ale skoro 2.6 atm ti způsobí seklé turbo nebo regulace

Napsal: 29 led 2019, 15:16
od peto20400
Véd práve, a píše prekročení plniaci tlak, keby bola niekde diera tak by písalo nízky, tam je niegde zakopaný pes

Napsal: 29 led 2019, 15:21
od Vici
syčí a nebo hvízdne?

Napsal: 29 led 2019, 16:45
od peto20400
Syci ako keby fucalo dagde, nozno ten prebytočný tlak sa ma snahu vracať cez turbo spet. Neviem no

Napsal: 29 led 2019, 19:39
od slovacek.milos
peto20400 píše:Véd práve, a píše prekročení plniaci tlak, keby bola niekde diera tak by písalo nízky, tam je niegde zakopaný pes
jaký pes zakopaný

odpoj N75 a pojezdi kerý kokot ti tam tlak udělá :?

někdy prostě už blbneš , mi se to stává často, měl bys ale ověřit i tlak turba jestli tam máš ráno třeba 998 atmosferický tlak

Napsal: 29 led 2019, 19:57
od peto20400
22:36:49 Skupina 003
840 /min Otáčky
290.0 mg/str Váha vzduchu
450.0 mg/str Váha vzduchu
100.6 % Pracovní cyklus

22:36:49 Skupina 010
440.0 mg/str Váha vzduchu
938.4 mbar Tlak
979.2 mbar Tlak
0.0 % Výkon/klapka