Zdarec,
uvažujeme o koupi auta s tímto motorem. Řekněme, že neduhy znám, je to rok výroby 10/2011. Tak jako tak počítám s uděláním rozvodů, je to houby položka. Motor za tepla klidný, za studena nevím, neměl jsem možnost zkusit. Chrastění atd vím že to dělá, prý je to prostě debilní konstrukční vlastnost.
Taky jsem si dohledal, že si tyto TSi umí docela cucnout oleje. Prý je to o tom, jak se kdo o auto stará atd. Je mi jasný, že servis (neservis) předchozích majitelů nedoženu. Poznám nějak jestli je to olejnička už teď? Abych se po 1000km nedivil že musím dolít litr...
Díky
motor 1,2 TSi CBZA CBZB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Popravde o prvej generácii 1.2TSI som nepočul, žeby to boli olejničky.
Mal som možnosť jazdiť na Fabii s týmto motorom. Za 210tkm čo sa najazdilo za 5rokov tak olej sa dolial medzi výmenami pri 50tkm (menil sa po 30tkm) odvtedy ani raz. Rozvody sa menili pri cca 165tkm. Nič viac sa nerobilo. Veľmi živý motor peknejší zvuk ako terajšie 1.2 16V TSI, ktoré dáva do aut VW koncern.
Ak to je olejnička, skôr si myslím, že kvôli turbu.
Mal som možnosť jazdiť na Fabii s týmto motorom. Za 210tkm čo sa najazdilo za 5rokov tak olej sa dolial medzi výmenami pri 50tkm (menil sa po 30tkm) odvtedy ani raz. Rozvody sa menili pri cca 165tkm. Nič viac sa nerobilo. Veľmi živý motor peknejší zvuk ako terajšie 1.2 16V TSI, ktoré dáva do aut VW koncern.
Ak to je olejnička, skôr si myslím, že kvôli turbu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: motor 1,2 TSi CBZA CBZB
[quote="odie12"]Zdarec,
uvažujeme o koupi auta s tímto motorem. Řekněme, že neduhy znám, je to rok výroby 10/2011.
já osobně spokojený rv. poslední měsíc před trojkovou oktávkou, motor tichý, spotřeba velmi zajímavá, časem se projevila nepříjemná závada že motor občas cukal no než jsem na to přišel málem jsem si hodil mašli, rachot po startu odstranil modifikovaný napínák někde tu mám o tom téma, je tam ted asi 170.000 s původním řetězem a je klid, ještě byl problém že ve výrobě nedotahli matku na horním deklu rozvodů a prolínal olej na to sem došel až před prodejem kdy jsem řešil zarachocení po startu,
olej jsem měnil co deset tisíc, jinak podvozek vše původní ted máme 999 Tsi a zatím dobré, motor je ale hlučný tříválec pálí po 12O stupních a to je prostě jinak
uvažujeme o koupi auta s tímto motorem. Řekněme, že neduhy znám, je to rok výroby 10/2011.
já osobně spokojený rv. poslední měsíc před trojkovou oktávkou, motor tichý, spotřeba velmi zajímavá, časem se projevila nepříjemná závada že motor občas cukal no než jsem na to přišel málem jsem si hodil mašli, rachot po startu odstranil modifikovaný napínák někde tu mám o tom téma, je tam ted asi 170.000 s původním řetězem a je klid, ještě byl problém že ve výrobě nedotahli matku na horním deklu rozvodů a prolínal olej na to sem došel až před prodejem kdy jsem řešil zarachocení po startu,
olej jsem měnil co deset tisíc, jinak podvozek vše původní ted máme 999 Tsi a zatím dobré, motor je ale hlučný tříválec pálí po 12O stupních a to je prostě jinak