Stránka 1 z 2

GTB1756VK sa nenafukuje

Napsal: 14 úno 2019, 14:54
od mr.freezer
Nazdar pani, kupil som ibizu 6L FR BLT... Je v nej napchate GTB1756VK na podtlak... Turbo ma velmi pomaly nabeh turbo, poziadavku dosiahne az okolo 2800-3000rpm... Cez basic settings-group 011 som nastavoval doraz na turbe a najvacsi rozdiel v tlakoch sa mi podarilo dosiahnut 70mbar... Ci tocim dorazom hore alebo dole, uz mi tlak len klesa... Skusal som ubrat predpatie na banke, az som mal prefuky na 2900mbar pri poziadavke 2700, ale nabeh bol stale velmi slaby... Regulacia chodi pekne, banka ide az nandoraz... Dokonca som vyskusal na banku napojit priamo podtlak a logoval som do 2000rpm ale nabeh stale veeelmi slaby... Paka regulacie skratena, nezavadzia jej nic, ide pekne na vnutorny doraz... Uz ma napada, len dakycproblem dnu v turbe, ale netusim, co by tam mohlo byt pojebabrane... Poradte prosim, uz som zufaly.Obrázek
Obrázek[/img]

Napsal: 14 úno 2019, 15:05
od Source
Skúšal si mať úplné zavreté lopatky a tak skúsiť lognúť ? myslím tým spraviť v hadićke podtlak, zapchať ju aby podtlak neunikal aby stále boli lopatky zavreté a skúsiť, ak bude pomaly nabiehať aj tak, tak potom asi pridreté turbo ? hľadal by som problém tam.

Napsal: 14 úno 2019, 15:13
od mr.freezer
Jasne skusal som aj tak, aj tak naprd nabeh... Regulacia chodi uplne lahucko...

Napsal: 14 úno 2019, 15:22
od Source
Tak potom hľadať problém v turbe, zhoď hadicu a skús sním potočiť či nezadrhá a ide voľne a ľahko

Napsal: 14 úno 2019, 15:25
od mr.freezer
Aj to som uz skusal, turbo som mal vonka, uplne lahko sa toci

Napsal: 14 úno 2019, 15:35
od Forest
Jednak, zakladni chyba je v tom, ze je to predelane na podtlak - pri tomto ukonu se da hodne veci pokazit.

Dale pak je otazkou: kdo to ladil? Protoze kdyz nema Rj patricne instrukce nema sanci ani to sebelepsi turbo na uspech.

Na konec dodavam, ze drtiva vetsina "levnych repasu" nebo jetych levnych turbodmychadel, ke kterym se nekteri "tuneri" nezridka uchyluji tak jsou ve spatnem stavu (coz je nezridka duvodem prodeje a prodavajici o tom vi).

PS: automaticky predpokladam, ze nemas netesnost v sani ;)

Napsal: 14 úno 2019, 19:42
od Source
Ps: ja som automaticky predpokladal že auto predtým išlo úplne normálne, čiže myslel som že predtým všetko bolo Ok a zrazu sa objavila táto chyba samozrejme teeba vediet kto to ladil

Napsal: 14 úno 2019, 21:20
od Rolan
EMP měřils?

Napsal: 15 úno 2019, 09:33
od Ondra_TDI
Největší hovadina co jsi mohl udělat, je "odborně" vrtat do regulace na již odladěném autě (LOL)

Napsal: 15 úno 2019, 09:34
od Vici
on ale nepsal že bylo odladěné / fungovalo bezvadně.. spíš to někdo nějak splácal a pak radši prodal... mj. bůh ví co je tam za soft a pokud tam není vhodný, tak se to fakt nemusí nafukovat..

Napsal: 15 úno 2019, 09:42
od Ondra_TDI
Vici píše:on ale nepsal že bylo odladěné / fungovalo bezvadně.. spíš to někdo nějak splácal a pak radši prodal... mj. bůh ví co je tam za soft a pokud tam není vhodný, tak se to fakt nemusí nafukovat..
No pokud není odladěné tak je problém tam. Akorát já automaticky předpokládal, že auto je odladěné. Neodladěné auto by koupil snad jen blázen. Problém může být klidně v softu, podobný problém jsem měl na 2260 odborně odladěné u chipfora. :D Problém vyřešil, až pak jiný software od jiného úpravce.

Napsal: 15 úno 2019, 11:08
od Source
Tak ale podla obrazkov ma pozadovany tlak 2700mbar cize predpikladam ze nejaky soft tam bude psravený

Napsal: 15 úno 2019, 11:29
od Forest
Ondra_TDI píše: No pokud není odladěné tak je problém tam. Akorát já automaticky předpokládal, že auto je odladěné. Neodladěné auto by koupil snad jen blázen. Problém může být klidně v softu, podobný problém jsem měl na 2260 odborně odladěné u chipfora. :D Problém vyřešil, až pak jiný software od jiného úpravce.
Az na toho blazna souhlas. Kdo vi, treba to koupil za hubicku od nekoho, kdo si s tim uz nevedel rady. Znam takovych pripadu ze by to vydalo na roman. A pritom zaklady problemu bylo jen spatne nastavene/zrepasovane turbo nebo ze se v RJ vrtal neschopa.

Osobne se domnivam, ze by bylo vhodne dat tam tovarni SW a vyzkouset jak se to chova s nim. Tedy, zda ma turbodmychadlo alespon trochu tendence se nafukovat. Je jasne, ze nebude vyuzit potencial turbodmychadla ale pokud by se to s tovarnim SW nafukovalo lip, nezli s upravenym, je jasne, ze problem je v SW.

Netusim odkud jsi ale doporucoval bych, aby ses obratil na nejakou kvalitniho upravce a ten ti s tim pomuze. Ve finale te to vyjde mene, nezli bys kolem toho lital a zkousel menit ruzne veci (zvlaste pak pouzite) a nastaveni s tim, ze by jsi ve finale na to byl treba tak spatne, ze bys rozhodil stav auta do stavu, kdy by si s tim bez HW uprav nemel sanci poradit ani upravce SW.

PS: osobne se domnivam, ze by bylo vhodne, abys nam tu o aute neco napsat ... neboj se soudu (jsou to stale jenom slova), hled na to, aby ti to pomohlo k funkcnimu autu s co nejmensimi problemy a vydaji ;)

Napsal: 15 úno 2019, 11:55
od Ondra_TDI
Pokud má ve vstřikovačích jiné trysky, tak by mu sériový software na otestování mohl spíš uškodit.

Napsal: 15 úno 2019, 12:16
od Forest
Tak ja predpokladam, ze tam nema nejake brutalni konve ale pravdou je, ze v moment, kdy se nekdo uchyli k predelani na podtlak, lze ocekavat i konve ;)