Stránka 1 z 2

Odstavenie EGR vplyv na DPF...???

Napsal: 18 úno 2019, 01:11
od RADOSLAV11
Zdravím odstavil som mechanicky a SW Egr ventil.Aký vplyv môžem očakávať na Dpf filter?2.0L 103kw cffb 160tis. Km .Dovod:cca po 18tis km od výmeny oem dielu znova núdzový režim.

Re: Odstavenie EGR vplyv na DPF...???

Napsal: 18 úno 2019, 12:10
od slovacek.milos
RADOSLAV11 píše:Zdravím odstavil som mechanicky a SW Egr ventil.Aký vplyv môžem očakávať na Dpf filter?2.0L 103kw cffb 160tis. Km .Dovod:cca po 18tis km od výmeny oem dielu znova núdzový režim.
co by mě zajímalo čistil jsi i klapku? byla hodně zasraná :? :?

Napsal: 18 úno 2019, 16:26
od RADOSLAV11
no klapka nevykazovala znaky znecistenia,dalej som sa ventilu nevenoval,pretoze to zriadenie uz ma nezaujima.po 18tis aby to odislo a to znackovy diel....teraz sledujem regeneraciu,zatial 13mg popola a 500km od poslednej.zrejme spravim nutenuDavno mi mechanici radili nemenit....zaslepit :-) :-)

Napsal: 18 úno 2019, 16:33
od Source
aký si dal EGR ? každý druhý deň sa tu riešiť že EGR len originál

Napsal: 18 úno 2019, 16:37
od RADOSLAV11

Napsal: 20 úno 2019, 18:12
od RADOSLAV11
Takže regenerácia prebehla pocas jazdy...spokojnosť

Napsal: 04 bře 2019, 06:34
od Pavel další
Toto téma jsem chtěl zrovna založit- hodíc se pokračovat.
Moje Superbába II 2,0 103kW 140tis.km opakovaně po 14ti dnech padla do nouzáku, zas a zas, pak i kontrolka motoru, -"vedení spalin".
Po nastartování jede, ale chyba se vrací.
Mechanik mi nabídl možnost, že už EGR umí SW nějak odpojit, bez záznamu v diagnostice či při STK, a bude klid.
Stejná otázka jako na počátku téma : nehrozí dopad na DPF ? Můžu tam nechat ten zaprasený EGR s chladičem a jen to "vykrátit" ?
Jak jste tyhle krámy egru řešili ? Nemohu to už odkládat, a vyhazovat nezanedbatelný peníz za drahý díl se složitým přístupem, výměnou........

Napsal: 04 bře 2019, 09:37
od RADOSLAV11
No keby som dal na radu mechanika usetril by som 500e za novy egr.momentalne nezaznamenavam ziaden problem,pocitovo lepsia odozva na akceleraciu a myslim ze aj nizsia spotreba.nizsie volnobezne otacky.pravidelne si overujem regeneraciu dpf.ta prebieha cca kazdych 500km ....jazdim 90 percent dialnicu.zaver nech si urobí každý sám.....

Napsal: 04 bře 2019, 10:30
od Šeba
Ta součástka tam má smysl a pokud ji vyřadíš, tak čekej, že další součást bude více namáhána a bude rychleji zanesena nespalitelným popílkem (rofl)

Napsal: 04 bře 2019, 11:32
od roman1648
Já bych v dnešní době už nic nevyřazoval, je to tak na průser...nehledě na to že jet s tím do A nebo D je sebevražda, ušetříš oněch 500E abys pak v Německu vypláznul 1000E za pokutu a další balík za odtah na hranice..

Napsal: 04 bře 2019, 11:34
od Pepíček
Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.

Napsal: 04 bře 2019, 12:13
od slovacek.milos
Pavel další píše:Toto téma jsem chtěl zrovna založit- hodíc se pokračovat.
Moje Superbába II 2,0 103kW 140tis.km opakovaně po 14ti dnech padla do nouzáku, zas a zas, pak i kontrolka motoru, -"vedení spalin".
Po nastartování jede, ale chyba se vrací.
Mechanik mi nabídl možnost, že už EGR umí SW nějak odpojit, bez záznamu v diagnostice či při STK, a bude klid.
Stejná otázka jako na počátku téma : nehrozí dopad na DPF ? Můžu tam nechat ten zaprasený EGR s chladičem a jen to "vykrátit" ?
Jak jste tyhle krámy egru řešili ? Nemohu to už odkládat, a vyhazovat nezanedbatelný peníz za drahý díl se složitým přístupem, výměnou........
taky řeším stejný problém ale má 320.000 kč, nejprve se mi podařilo problém oddálit čistěním, pak přizpůsobením všech komponentů, stejně se po čase všechno vrátilo, známý to vidí takto, nový dpf, egr, klapka, plynový pedál, nové turbo a vstřikovače cca 85.000 kč jinak nemá cenu o tom dále filozofovat (hm)

Napsal: 04 bře 2019, 12:14
od RADOSLAV11
Ano s tym nemeckom suhlasim...

Napsal: 04 bře 2019, 12:59
od Rayx
Pepíček píše:Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
Asi tak, tím, že tam nebude EGR, to bude sát naplno jen ze sání, čímž naroste výrazně množství vzduchu, který pak ovlivní nejen teplotu spalování ale následně i reakci v kat+dpf jak teplotou spalin, tak jejich rychlostí/množstvím ... Jak, to by bylo na labo ...

Napsal: 04 bře 2019, 12:59
od Rolan
Pepíček píše:Záleží jakým způsobem se docílí vyšší teploty spalin při regeneraci.Někdo přiotvírá EGR a přiškrcuje chcípklaku, vyřazuje intercooler, spouští žhavení, snižuje otáčky vetnilátoru sahary, zatěžuje alternátor různejma spotřebičema atd. Takže vliv na to může mít skoro cokoliv.
Asi tak, při vyřazení EGR nemusí regenerace DPF fungovat dobře.

Jinak nechápu tu připosranost z Říše. Když bude readiness ok a výfuk čistý, co hrozí?
Nebo snad kontrolují verzi software ECU?
Samozřejmě vykuchaný DPF a černý výfuk, to je jiná písnička.