Stránka 1 z 2

Stavba převodovky pro sprint, poznatky, co s tím, kdo pomůže

Napsal: 18 úno 2019, 23:47
od Schnapi
Pánové zdravím, tímto bych rád otevřel nové vlákno ohledně staveb převodovek, zkušeností a rady. Popřípadě doporučení na někoho, kdo by dokázal vyřešit.
Jak už pár z vás tady z doslechu údajně ví, pustil jsem se do stavby Leona 1M ARL cupra.
Řeším na tom ostatně to co každý 4° a 5°, nicméně bych to ještě rád o kousek posunul, když by se podařilo.
Abych se pravdu přiznal v převodovkách jsem úplný laik, takže za každé rady, poznatky předem děkuji 8)

Napsal: 19 úno 2019, 11:01
od zero1724
převodovka z audi TT, nejlepší co může být, krátká jede 190 km/h

Napsal: 20 úno 2019, 09:27
od Schnapi
Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.

Napsal: 20 úno 2019, 11:01
od zero1724
Schnapi píše:Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.
Mám kámoše co ti to postaví, je to seriová převodovka a dokonce jednu má už hotovou protože přechází na DSG...

Napsal: 20 úno 2019, 14:09
od Schnapi
zero1724 píše:
Schnapi píše:Otázkou je, jak jsou segmenty velké, aby to udrželo krouťák 600nm+ a jestli se dá přeskládat do špajzky např: FMH což bývá série ARL 4x4, můj případ.
Mám kámoše co ti to postaví, je to seriová převodovka a dokonce jednu má už hotovou protože přechází na DSG...
Kdo to je, co to je za převodovku, co je tam za komponenty, z čeho je to stavěné? Kdyžtak SZ děkuji

Napsal: 20 úno 2019, 19:52
od TomášTDI
myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta

Napsal: 20 úno 2019, 20:37
od r.martinec
TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
ten urcite (rofl)

Napsal: 20 úno 2019, 21:16
od Schnapi
TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
s p.Sixtou jsem mluvil jen informativně po telefonu a nemohl pochopit že od něj chci poradit a vědět jestli je schopný něco vymyslet, za mě jen arogantní člověk, se kterým se nemůže bavit člověk, který chce poradit.... abych upřesnil, já jokožto zákzník laik, kdy jsem sdělil že by byly potřeba větší segmenty na 4°a 5° že ani podpěry nepomáhají, tak ihned se obrátil na to kam chodím na rozumy atp...

Napsal: 21 úno 2019, 06:58
od favo
Koukám že Sixta a Mr.Cimbu si můžou podat ruce. Oba chytří jak rádio, poradit neumí a jejich práce také za moc nestojí. A to jsou oba médiama protěžovaní jako největší odborníci v republice.
Škoda že se občas v mediích neptají i na zkušenosti zákazníků.

Napsal: 21 úno 2019, 09:14
od zero1724
r.martinec píše:
TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
ten urcite (rofl)
Sixta neumí převodovky na naftu... všechny hevlandy prostě padaj... To je známý fakt...

Napsal: 21 úno 2019, 09:16
od zero1724
Schnapi píše:
TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
s p.Sixtou jsem mluvil jen informativně po telefonu a nemohl pochopit že od něj chci poradit a vědět jestli je schopný něco vymyslet, za mě jen arogantní člověk, se kterým se nemůže bavit člověk, který chce poradit.... abych upřesnil, já jokožto zákzník laik, kdy jsem sdělil že by byly potřeba větší segmenty na 4°a 5° že ani podpěry nepomáhají, tak ihned se obrátil na to kam chodím na rozumy atp...
Hele, já ti to domluvim, ale zadarmo to nebude, tenhle borec jezdí republiku vrch a skládal si do golfa IV převodovku z audi TT, teď jí bude dávat pryč, dej si do youtube Lubomír Loubal, uvidíš jak to auto jede ;)

Napsal: 21 úno 2019, 22:29
od Schnapi
favo píše:Koukám že Sixta a Mr.Cimbu si můžou podat ruce. Oba chytří jak rádio, poradit neumí a jejich práce také za moc nestojí. A to jsou oba médiama protěžovaní jako největší odborníci v republice.
Škoda že se občas v mediích neptají i na zkušenosti zákazníků.
Cimbu máš na mysli SQSracing? s tím jsem komunikoval a ten spíš dokázal něco vymyslet a poradit než Sixta, píšete tady že jsou medializovaní, ale ptal jsem se už několika lidí a třeba SQS nikdo moc nezná, proto nevim ani zkušenosti

Napsal: 21 úno 2019, 22:30
od Schnapi
zero1724 píše:
Schnapi píše:
TomášTDI píše:myslím že s tímto nejlépe poradí p. Sixta
s p.Sixtou jsem mluvil jen informativně po telefonu a nemohl pochopit že od něj chci poradit a vědět jestli je schopný něco vymyslet, za mě jen arogantní člověk, se kterým se nemůže bavit člověk, který chce poradit.... abych upřesnil, já jokožto zákzník laik, kdy jsem sdělil že by byly potřeba větší segmenty na 4°a 5° že ani podpěry nepomáhají, tak ihned se obrátil na to kam chodím na rozumy atp...
Hele, já ti to domluvim, ale zadarmo to nebude, tenhle borec jezdí republiku vrch a skládal si do golfa IV převodovku z audi TT, teď jí bude dávat pryč, dej si do youtube Lubomír Loubal, uvidíš jak to auto jede ;)
Golf je 4kola?

Napsal: 21 úno 2019, 22:43
od Schnapi
Tohle jsou dvě tabulky které jsem obdržel dle mých požadavků a zaslaných parametrů.
Upozorňoval jsem, že největší problémem je 4 a 5 rychl. stupeň že tam to prostě padá.
První tabulka je podle mě kravina, protože to auto by muselo valit na 6 rychl stupeň přes 300 km/h...
Druhá tabulka mi přijde že se spíš blíží k serii.
Jak říkám jsem v tomhle laik, proto jsem založil tohle vlákno pro případné poznatky, rady atp. .

Obrázek

Obrázek

Napsal: 22 úno 2019, 06:39
od favo
Schnapi píše: Cimbu máš na mysli SQSracing? s tím jsem komunikoval a ten spíš dokázal něco vymyslet a poradit než Sixta, píšete tady že jsou medializovaní, ale ptal jsem se už několika lidí a třeba SQS nikdo moc nezná, proto nevim ani zkušenosti
Myslím Mr.Cimbu z Cimbu autosport (pan Janda) co dělal čipování jednotek a tady se řešil hlavně ve spojení s tím, jak TDi po jeho zásahu šli brzo do kopru.
Na felicích sliboval zázračné navýšení výkonu o skoro 8 kW jen čipem a prosazoval teorii, že řídící jednotky u felicií odpaluje ciklovač stěračů.
Mimo jiné i tvrdil a byl otom i přesvědčený, že mezi motory 43 kw a 50 kw u felicií není žádný mechanický rozdíl a výkon je řešen pouze čipem. Je prostě jasný, že tyhle motory nikdy neviděl otevřený, jinak by takovou blbost nikdy neřekl a ani nenapsal.