Stránka 1 z 2

Bxe s hybridem

Napsal: 21 úno 2019, 19:59
od jirka.p
Zdravim. Chci se zeptat kolik nm zvladne bxe na hybridu. Mam ted turbo od turbosportu tsb180 myslim. Ale v softu je to nastaveny aby sel na plno cca ve 2200. Ale je od spoda celkem skrcenej. Tak kdyby se otevrelo od spoda jestli to nebude vadit motoru ? Je to ted nastaveny aby pozadavek stihal 3ce a zbytecne neprefukoval. Ale kdyz se jede na 6 tak nema moc spodek od tech 1800.

1.9tdi bxe (AL vstriky , 6q z bkd, tlak 1.6baru) soft si stavim sam

Napsal: 21 úno 2019, 22:21
od mecKo
Mame na bxe 220 ps, 480 Nm a drzi uz 2 roky...

Napsal: 21 úno 2019, 22:30
od jirka.p
mecKo píše:Mame na bxe 220 ps, 480 Nm a drzi uz 2 roky...
Ted mam 180ps a 420nm. Ale jde mi spise o to jestli bxe nevadi tech 400nm uz v nizsich otackach.

Napsal: 22 úno 2019, 08:18
od toefuk
co sa tyka ojnic tak sa neboj, su lepsie nez ma rotacka, ale zase horsie ako PD130/150

Napsal: 22 úno 2019, 10:04
od TDI tech
BXE uz ma tu novu lahku kluku, takze moc mu nenakladaj.

Napsal: 22 úno 2019, 12:08
od toefuk
TDI tech píše:BXE uz ma tu novu lahku kluku, takze moc mu nenakladaj.
myslis ze je konstrukcne slabsia a mohlo by ju strihnut?

Napsal: 22 úno 2019, 13:10
od TDI tech
Overene to nemam, no co som to porovnaval, tak je mozno o polovicu mensia ako stara. Neviem ci vydrzi tolko co stara tazka kluka. Ono ked pouzili kvalitnejsi material, tak by to odlahcenie nemal byt ziadny problem, skor prinos. No mozes si domysliet preco to asi soudruzi inziniri z NDR spravili. Ano, domyslel si si spravne, aby usetrili naklady. A kde sa setri na nespravnych miestach tam to nezvykne dopadnut dobre.

Napsal: 22 úno 2019, 14:00
od Vici
ono stačí, že už v sérii z toho lítají ojnice :-(

Napsal: 22 úno 2019, 15:00
od toefuk
@TDI tech mas recht.
Dnes sa uz na kvalitu nehra. Auta co zlezu z pasu su jebky a je jedno ci je to korejec, cinan, francuz alebo nemec.

Napsal: 26 úno 2019, 14:15
od turbo kamna power
toefuk píše:
TDI tech píše:BXE uz ma tu novu lahku kluku, takze moc mu nenakladaj.
myslis ze je konstrukcne slabsia a mohlo by ju strihnut?
nevím, jestli je konstrukčně slabší, ale chybí jí (oproti rotačce a starým PD) polovina protizávaží, takže méně pohlcuje kmity klikového mechanizmu. To by nevadilo, pokud by bylo vyztuženo uložení v bloku, ale to zůstalo stejné. Takže teorieticky může být klika náchylnější k prasknutí, dojde-li k velkému zatížení v nižších otáčkách (zvlášť v kombinaci s jednohmotou nebo KO dvouhmotou).

Napsal: 28 úno 2019, 10:13
od zero1724
Co má BXE za vstřiky? je to shodné s 74kw tdi PD?

Napsal: 28 úno 2019, 11:33
od cacinek
073AG

Napsal: 28 úno 2019, 12:03
od jirka.p
Tak dvouhmota je komplet nova sachs , vstriky AL. A logoval jsem to a toho hybrida to foukne na 1.6 cca v 1800otackach na 6ku. Takze dalnice a dlouhe tahle kopce pri tech 110 zvlada v poho a ma chut jit za plynem. Vic uz to trapit nechci. Kdyz to tak ctu tak to bxe neni uplne nejlepsi na spodku.

Napsal: 28 úno 2019, 23:50
od toby66kw
BXE sem potrápil dost , a nikomu se nic nestalo.

Napsal: 01 bře 2019, 08:01
od Forest
toby66kw píše:BXE sem potrápil dost , a nikomu se nic nestalo.
Stastlivec, moc takovych neznam co by drazdili BXE a nemuseli menit za spolehlivejsi ASZ.