Skoda YETI 2.0TDI nafta v oleji,stale spušta regeneraciu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kakcoo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 led 2008, 03:00
Odpovědi: 0

Skoda YETI 2.0TDI nafta v oleji,stale spušta regeneraciu

Příspěvek od kakcoo »

Skoda YETI 2.0TDI CBDB nafta v oleji,stale spušta regeneraciu resp po chvilu sa spusti sahara

po vymene všetkych vstrekovačov v škodovke stále pribuda nafta v olej 0,5L/500km, po chvili jazdy sa spušta sahara

vychádzame z toho že nafta v olej je kvoli častým pokusom o regeneraciu

našiel som prípad kedy nafta v oleji bola prepustanim vysokotlakoveho cerpadla cez gufero ... ale od toho zatial odhliadam

origo 125 000 km 2010

-bez pameti zavad
-V origo Skoda servise vymene všetky vstrekovače ( aj s prislusenostvom) za nove, korekčné hodnoty ( do 0,1), prisposobene , adaptacne hodnoty , prehraty SW v RJ motora

- čidlo diferenčných tlakov merá ok,
- obsah popolčeka v DPF do 10g
- všetky čidllá teploty skontrolované, aj multimetrom od 20C - 500C
-nútená regenrácia aj v skodovke prebehla uspešne
-kabeláže skontrolované, hadice od DPF ok

Už nevieme ako sa dalej pohnúť, výmena / čistenie DPF je asi další krok aj ked podla meraných hodnot sa dpf tvári ok( AUTO naštartované SMRDI... )

nejaké nápady ?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2063
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Nemá to soft pro dieselgate? Sahary nutně nemusí být regenerace, koukni do měřených hodnot jestli opravdu probíhá. V těhle km zanesený dpf je nesmysl, jezdí sem taxiky který hrkají po Praze má to 800t a dpf funguje bez problémů, u těch CR jsou snad nesmrtelný.
kakcoo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 led 2008, 03:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od kakcoo »

Po novom je tam SW dieselgate , ale totožný problém bol aj predtym.

prvé podozrenie bolo na vstrekovače : 2 boli KO ( poslane na test na stolicu) a 2 mali vyššie korekčné hodnoty tak SKODA servis dal zakazníkovi 4ks nových Xkových a popri tom nahrali aj SW " dieselgate"

nám to doniesol zákazník kedže závada sa prejavuje dalej ( nafta v oleji ) a v Škode tvrdia že je všetko OK.... vymenili sme olej , poznačili rysku a za 500km je tak o pol litra viac( nafty)

regeneracia každých 80-100km
Naposledy upravil(a) kakcoo dne 01 bře 2019, 14:35, celkem upraveno 1 x.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Neresetoval někdo filtr 10gr po 125 tis je nějak málo?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

není filtr prasklý?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Pravděpodobně. Měl jsem to samé po 180tkm a 3 letech. Po výměně dalších 100tkm klid.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kakcoo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 led 2008, 03:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od kakcoo »

Páni ďakujem za reakcie ,

dnes sme spravili :
- test katalyzatora - OK
- pohladovo DPF prasknute nieje
- spustili servisnu regeneraciu, tá prešla po 100% a nasledne sa nekorekne ukončila

"predpoklady neboli splnene " "zavady behom aktivace" len prísť na to že aké...

priebeh regeneracie , teploty , čidla , obsah popolčeka , zanesenie, kabelaže , hadice od dpf , katalyzator všetko sa tvári štandardne, teda už asi fakt iba výmena DPF
:?

ObrázekObrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A předpoklady jsi splnil?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28UDS.29

Ignition ON
Engine ON (Idle)
Fuel Tank at least 1/4 full
Transmission in Neutral/Park
Coolant Temperature above 70 °C
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Engine Hood Closed


Ani jsi nevypsal zaplnění sazemi a rozdíl tlaků ...
Když servisní regenerace měla v autorizáku být úspěšně dokončena, a přesto se plní po 80-100km, na volnoběh smrdí, tak to servisní regenerací stejně neopravíš ...
kakcoo
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 led 2008, 03:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od kakcoo »

riešenie: prasknuty DPF ( zistene cez kameru ) a nasli sme pootvoreny -zaseknuty chladic spalin . čo bolo skor netuším .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“