ASV Vyviklaný nátrubek vývěvy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ASV Vyviklaný nátrubek vývěvy
Klasika...viklá se mi nátrubek u vývěvy...neslyším syčení, přesto se ptám...může to nějak ovlivnit chování brzd?
http://leteckaposta.cz/236446973
Ten nátrubek je až ke konci videa
http://leteckaposta.cz/236446973
Ten nátrubek je až ke konci videa
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
upřímně potřebuji slyšet názor, zda takto vyviklaný nátrubek dle vide už právě způsobí ucházení podtlaku hlavně co se týká brzd. Potřebuji si ověřit jednu teorii. opravit to umím a i to budu dělat...ale řeším problém s brzdami o kterém jsem sem schválně nepsal....výkon se mi zdá naprosto v pořádku, regulace maká...takže kdo měl podobný problém...projevovalo se mu to na brzdách jak??? snad už jsem dotaz napsal srozumitelně
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Nátrubek jsem poznal dřív na regulaci turba (díky budíku turba) než na brzdách.
Pocitově turbo šlo normálně. Takže při vetším úniku turbo někdo ani nepozná a na brzdách už jo.
Pocitově turbo šlo normálně. Takže při vetším úniku turbo někdo ani nepozná a na brzdách už jo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
já řešil tehdy svojí OI že furt nebrzdila jak měla, poprvý jo, pak ne. Do rána pedál měkký ale druhý šlapnutí tvrdý. Nakonec posilovač ve stavu,kdy ještě slyšitelně nefoukal ale netesnil. Ale výkon byl v cajku.
POkud to máš měkký, tak bud v tom máš vzduch nebo taky hlavní válec.
Nátrubek se dá řešit silikonem hodně spolehlivě.
POkud to máš měkký, tak bud v tom máš vzduch nebo taky hlavní válec.
Nátrubek se dá řešit silikonem hodně spolehlivě.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
1. Zadní brzdy komplet Zimmermann + vyčištěny a rozhýbány třmeny + nové gumičky a mazání origo škoda
2. Přední brzdy kotouče Origo autorizák + desky nové Zimmermann + třmeny vyčištěny a přegumičkovány (druhovýrobníma gumičkama)
3. Kapalina nová TRW DOT 4 (mám ESP)
4. Dvakrát odvzdušněno diagnostikou dle postupu
5. Překontrolována hadice mezi posilovačem a vývěvou (tam zjištěn problém s nátrubkem) - budu řešit i vím jak
Výsledek toho všeho: Pedál brzdí až uplně dole...do první půlky naprostá jalovina a i ten brzdný účinek je nepřesvědčivý...jel jsem teď ve Fabii 1 TDi 74kw + ESP a uplně jiné kafíčko
Otázka: Co dál dělat? Jo a najeto poctivých 185tis
2. Přední brzdy kotouče Origo autorizák + desky nové Zimmermann + třmeny vyčištěny a přegumičkovány (druhovýrobníma gumičkama)
3. Kapalina nová TRW DOT 4 (mám ESP)
4. Dvakrát odvzdušněno diagnostikou dle postupu
5. Překontrolována hadice mezi posilovačem a vývěvou (tam zjištěn problém s nátrubkem) - budu řešit i vím jak
Výsledek toho všeho: Pedál brzdí až uplně dole...do první půlky naprostá jalovina a i ten brzdný účinek je nepřesvědčivý...jel jsem teď ve Fabii 1 TDi 74kw + ESP a uplně jiné kafíčko
Otázka: Co dál dělat? Jo a najeto poctivých 185tis
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3