teplé kolo, špatné ložisko?
Napsal: 13 bře 2019, 20:48
Ahoj, můj problém má dvě části - přední a zadní levé kolo.
U ZADNÍHO levého kola mi přibrzďovaly brzdy, nešlo otočit s kolem, desky byly sjeté ani ne po půl roce. Vyměnil jsem celý třmen a zdálo se, že bylo po problému. Kolo jde normálně protočit rukou, jde slyšet "tření" desek o kotouč, ale jde otočit relativně lehce, takže si myslím, že brzdy jsou už ok. Problém spočívá v tom, že střed kola je po normální jízdě třeba 30-50 km hrozně horkej, nelze udržet ruku, kapky vody jsou po chvilce vypařeny.
Co by to mohlo dělat? Nechce se mi věřit, že by to bylo od brzd, když kolo jde protočit líp než na druhé straně a tam je to ok. Mohlo by to dělat ložisko? Ale to bývá většinou spojené s hučením a to se neděje
PŘEDNÍ levé kolo - při brzdění to vypadá jakoby spínalo abs, auto cuká, trochu se to přenáší i do volantu/pedálu - kotouče zkřiveně nevypadají. Také se objevuje nepravidelné pískání (viz. nahrávka napr 11sek, 25sek), pískání většinou přestane při brzdění. A také se to pískání objevuje při zatočení doprava, při zatočení doleva pískání přestane.
OCTAVIA II, 2006, 2.0 TDI
Díky
https://instaud.io/3q11
U ZADNÍHO levého kola mi přibrzďovaly brzdy, nešlo otočit s kolem, desky byly sjeté ani ne po půl roce. Vyměnil jsem celý třmen a zdálo se, že bylo po problému. Kolo jde normálně protočit rukou, jde slyšet "tření" desek o kotouč, ale jde otočit relativně lehce, takže si myslím, že brzdy jsou už ok. Problém spočívá v tom, že střed kola je po normální jízdě třeba 30-50 km hrozně horkej, nelze udržet ruku, kapky vody jsou po chvilce vypařeny.
Co by to mohlo dělat? Nechce se mi věřit, že by to bylo od brzd, když kolo jde protočit líp než na druhé straně a tam je to ok. Mohlo by to dělat ložisko? Ale to bývá většinou spojené s hučením a to se neděje
PŘEDNÍ levé kolo - při brzdění to vypadá jakoby spínalo abs, auto cuká, trochu se to přenáší i do volantu/pedálu - kotouče zkřiveně nevypadají. Také se objevuje nepravidelné pískání (viz. nahrávka napr 11sek, 25sek), pískání většinou přestane při brzdění. A také se to pískání objevuje při zatočení doprava, při zatočení doleva pískání přestane.
OCTAVIA II, 2006, 2.0 TDI
Díky
https://instaud.io/3q11