Octavia 2 4x4 hardy spojka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

Octavia 2 4x4 hardy spojka

Příspěvek od refresh »

Řeším klasický problém u O2 1.9 4x4, vibrace od 2tis. při zrychlování až do cca 2,5tis. -výměna zadní hardy spojky. Jde mi o to zda lze zaměnit jen za originál pro O2. Někde jsem četl že se vyměňovala za hardy tuším z Golfu, kde byla cena úplně někde jinde a fungovalo bez problémů. Má s tím někdo zkušenost?
GII 1.6TD->Tdi
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

dával jsem Lemfordera a fungoval v pohodě, ale furt to nebylo ono, tak přední origo (cena nebyla až tak hrozná) a furt to nebylo ono. Nakonec pomohla až výměna dvouhmoty a od tý doby klid. Hardy se projevuje hlavně když ubereš ve 120kmh plyn a brzdíš motorem, tak to do 100kmh duní.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

Hardy

Příspěvek od refresh »

Já mám problém spíš s vibracemi na 5. a 6.st, od 2tis cca.,to při zrychlování odzadu vibruje, tak to vidím na tu hardy, hlavně spojka by měla být hotová, tak to snad tak je 🙄.
Jinak jsem myslel jestli jde dát ta zadní Hardy z něčeho jiného, i když Lemforder a febi můžu mít kolem 3tis., kdyby ale šlo vyměnit za nějakou ještě levnější variantu, tak bych se nezlobil.
GII 1.6TD->Tdi
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Přijde mi že všechna druhovýroba je stejná stlačená tma. Pro febi v LKW vyrábí pryže v Turecku výrobce Sampa, a dělá i pro jiné "výrobce". Na tom lemforderu bylo tehdy i origo číslo a vybroušený znaky vw, což ale neznamená nic.
Všechny ty made in germany topran,vaico je Čína.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Mám teď něco podobnýho, od cca 120 nahoru se klepe celý auto, při 180-190 už v pohodě, takže mě to taky čeká
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Jojo, dnes jsem vyndal pojistku pohonu a je po vibracích takže koupím Hardy,...kdyby někdo věděl z čeho tam jde napasovat levnější varianta (druhovyroba je za cca 3tis.), tak budu rád.
GII 1.6TD->Tdi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5057
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak to nebude hardyspojka.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Co jsem zjistoval tak každý tvrdí že ano, auto sem kupoval s vadnou ECU haldexu tzn. Nefunkční pohon 4x4, po výměně ECU a zprovoznění pohonu se objevily vibrace. Už více lidí tenhle problém se zadní Hardy popisovali stejně, tzn. po vydání pojistky vibrace přestanou, po výměně zadní hardy=klid.
GII 1.6TD->Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“