Stránka 1 z 2

GOLF IV - turbo diera - prosba

Napsal: 09 dub 2019, 14:54
od vilozx6
Cafte - prosim vás , čo môže spôsobovať tzv. turbo dieru. Golf v popise BH uprava + turbo:
Ide to ako hladky diesel a od 2600 to začne ísť ako keby do vtedy turbo nezaplo. Motor nepodtáčam, aby bola stuhnutá ragulácia.... Budík turba ukazuje normálne....ďakuje za každú radu. :(

Napsal: 09 dub 2019, 16:06
od misocko
budik turba ukazuje normalne, znamena ze do tych 2600 tam mas nulu a od 2600 nabehne alebo ako to mame chapat?

Napsal: 09 dub 2019, 16:14
od slovacek.milos
mi zas rozum nebere budík ukazuje normálně a motor AHF??

Napsal: 09 dub 2019, 19:16
od vilozx6
Do 2700 ukazuje budik 0. Potom zacne auto tahat a tlak na budiku 1.5

Napsal: 09 dub 2019, 19:17
od vilozx6
slovacek.milos píše:mi zas rozum nebere budík ukazuje normálně a motor AHF??
Je tam alh uz tlaky cca 29

Napsal: 10 dub 2019, 00:24
od Forest
A proc to nekonzultujes s upravcem?!

Myslim si, ze na dost veci by odpovedely logy.

(predpokladam, ze pokud to mas na podtlaku, tak ze jsi banku samozrejme zkontroloval, jakoz i tesnost celeho saciho traktu)

Napsal: 10 dub 2019, 04:00
od lumirb

Napsal: 10 dub 2019, 07:07
od slovacek.milos
vilozx6 píše:Do 2700 ukazuje budik 0. Potom zacne auto tahat a tlak na budiku 1.5
zvláštní pokud je tlak 0 tak se musíš podívat na táhlo u turba po startu musí zatáhnout na max a nastavit turbo s maximálním výkonem, pokud ti naskočí tlak 1.5 tak ti po pár vteřinách motor spadne do nouze,

podle mě máš regulátor tlaku turba KO a na budík bych se úplně nespoléhal, zjisti co říká vag

Napsal: 10 dub 2019, 12:17
od vilozx6
Diki chlapi za rady. Na Vag som to nedaval. Log mi nevedia urobit. Upravca je bohuzial 270km od mojho bydliska. Skusim to poriesit v okoli chce to dovolenku a to teraz nehrozi. Este raz dik vsetkym

Napsal: 10 dub 2019, 15:43
od Forest
Verim, ze SMS, email nebo hovor (coz u Brana muze byt problem) prekona i takovou vzdalenost ;) Verim, ze by Ti rad pomohl, ostatne, uvedomil jsem ho a pokud je mi znamo, mas od nej email.

Nejlepsi je toto resit vzdy s upravcem. Ten te navede nejlepe a nejefektivneji.

Pak nas informuj v cem spocivala chyba ... a nestyd se, chybovat je lidske ;)

Napsal: 10 dub 2019, 19:38
od vilozx6
Forest píše:Verim, ze SMS, email nebo hovor (coz u Brana muze byt problem) prekona i takovou vzdalenost ;) Verim, ze by Ti rad pomohl, ostatne, uvedomil jsem ho a pokud je mi znamo, mas od nej email.

Nejlepsi je toto resit vzdy s upravcem. Ten te navede nejlepe a nejefektivneji.

Pak nas informuj v cem spocivala chyba ... a nestyd se, chybovat je lidske ;)
Jj. Dik moc. BRANO Je ochotny. Komunikovali sme. Dakujem Forest nechcem ho otravovat s hociakou vecou. Dik ostatnym za rady.

Napsal: 10 dub 2019, 19:40
od vilozx6
Zavada vyzera odstranena. Pri ventile N75 je taky ventil cierno biely ako plavak na ryby. Cele to bolo zajebane od sadze. Dali sme to z kamosovho golfa a auto ide ako pred tym. Neviem ako sa to vola tak aspon takto.

Este raz vam dakujem vsetkym. :)

Napsal: 10 dub 2019, 20:17
od Tomas.cz
Zpětný ventil který odděluje větev regulace turba se zásobní baňkou podtlaku od zbytku.
Pamatuju na A6 2.5TDi, bez výkonu a zpětný ventil ucpaný bordelem.

Napsal: 10 dub 2019, 22:11
od Forest
Rado se stalo. Tak to je hodne levna varianta z plejady pripadnych problemu. Tak at slouzi :wink:

Napsal: 11 dub 2019, 06:32
od martinsidlo
Ale otázka zní - kde se tam vzal ten bordel ? Takže oprava za 20,-/1min ale závada je zpět,než řeknete švec.
Toto není oprava.
Můj typ: baňka turba je vyrezlá a rez to ucpal nebo EGR pouští přes membránu.Obojí je časovaná bomba.